kan weg dusquote:
Jij bent anders een hardnekkig stuk vuil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bang. En het vuil is weg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wasmachines, leven langer met calgon.
Wie wil dat in de wiki allemaal even fixen, dan zet ik m weer in de OP goedquote:
Nee juicyhill is weekje gebanned, zal straks wel weer actief worden!quote:
wat een geil verhaalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef afcajos het volgende:
Oke hier nog even klagen![]()
Ik maak een serieus waargebeurdverhaaltopic aan, ik besteed er veel moeite aan; wordt ie zonder pardon dicht gegooid![]()
Eigen rochel over half hard lid plaatsen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee juicyhill is weekje gebanned, zal straks wel weer actief worden!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij bent anders een hardnekkig stuk vuil.
Nee, Tanja heeft je gewoon een soa bezorgt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef afcajos het volgende:
Oke hier nog even klagen![]()
Ik maak een serieus waargebeurdverhaaltopic aan, ik besteed er veel moeite aan; wordt ie zonder pardon dicht gegooid![]()
Eigen rochel over half hard lid plaatsen
je keek in de spiegel?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zucht ...quote:
Is niet meer nodig, overduidelijk dat ik geliefder ben.quote:
1- 0quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Kan die niet wegblijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geef jij het door aan Remlof ofzo? En neem alsjeblieft Supertard meequote:
jawel, als jij iets met de admins regeltquote:
Waar staat ''jordeeeh''?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Poll: Wie mag er opsotemieteren?supersadface lul de behangplakker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kan geen keuze makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
2 keer stemmen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat moeten we nu met twee polls?
Lul de behangplakkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zoveel invloed heb ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jawel, als jij iets met de admins regelt
Waar staat danny?quote:
falerquote:
logischquote:
Nog spannend ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nouja, weinig tegen te houden he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog spannend ook![]()
Is het ook dat enkel vaste KLB SC-ers mogen stemmen of mag elke willekeurige mongool stemmen?
neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:35 schreef makkie88 het volgende:
mag ik weten waar het je het over hebt
Das waar ja, ach het is wel duidelijk hoe de verhoudingen binnen de slowchat liggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, weinig tegen te houden he.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, weinig tegen te houden he.
Kort en bondigquote:
Supertard is impopulair en ondanks verscheidene verzoeken om op te kankeren wil hij niet voorgoed wegquote:
Niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:37 schreef afcajos het volgende:
Heb ik een rel gemist trouwens?
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:37 schreef afcajos het volgende:
Heb ik een rel gemist trouwens?
ikweetquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Supertard is impopulair en ondanks verscheidene verzoeken om op te kankeren wil hij niet voorgoed weg
Ik ben bang voor die dingenquote:
kop zequote:
nu al?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:38 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga trouwens richting bedHet was weer een leuke chat hoor
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:38 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga trouwens richting bedHet was weer een leuke chat hoor
Das een Hondenkoptreinquote:
Sterktequote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:40 schreef afcajos het volgende:
nou mannen ik ga ook maffen, morgen 7:45 eruit![]()
dag
OMGquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:40 schreef afcajos het volgende:
nou mannen ik ga ook maffen, morgen 7:45 eruit![]()
dag
pwndquote:
Nogalquote:
Ja, eigenlijk alleen maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan jij dat niet? Ik werk harder als ik weinig geslapen hebBen wel kapot daarna.
En 's avonds over je slaap heenkomenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk alleen maar.
Ik ga dan te laat slapen en kom compleet verrot op school/werk.
Om vervolgens als een oma in de middag te chrashen.
Samequote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En 's avonds over je slaap heenkomen[ afbeelding ]
Ja, en gelijk na het middagslaapje avond-etenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En 's avonds over je slaap heenkomen[ afbeelding ]
Je hebt werk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:45 schreef Paaskonijn het volgende:
ik moet morgen avond werken
neequote:
jij bent er dus zoeenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF in de bus/ trein in slaap vallen en als een mongool kwijlen
Je bent een filantropische instelling?quote:
Aha, jij was het dus toch laatst!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en gelijk na het middagslaapje avond-eten![]()
OF in de bus/ trein in slaap vallen en als een mongool kwijlen
Ik kan werkelijk overal slapen.quote:
cant care lessquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:46 schreef OneShotOneKill het volgende:
en dan kopt supertard morgen een trein en dan heb ik weer vertraging.... leuk bedankt!
oppassenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent een filantropische instelling?
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Aha, jij was het dus toch laatst!
ik ook wel als ik heel lang wakker benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk overal slapen.
Jullie zijn dus allebei mongooltjes die in de trein slapen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Dat was superretarded
Naaaisquote:
JA.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jullie zijn dus allebei mongooltjes die in de trein slapen?
Ik ga nu toch ook echt kwijlen. Doei.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA.
Al kwijlend...
*kwijlt...
hihiquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga nu toch ook echt kwijlen. Doei.
Op wat, zee-egels, cavia's, huizen?quote:
longcat is longquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:49 schreef supertard het volgende:
omdat jullie geen respect hebben voor mij:
[ afbeelding ]
kiendersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op wat, zee-egels, cavia's, huizen?
dusquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:57 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
niemand vind je leuk.. wake up!
je kan niet met kinderen omgaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik 1 keer gedaan toen ik ehm.. 13 was ofzo, daarna nooit meer gedaan.
Nee en zij niet met mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
je kan niet met kinderen omgaan?
post er eens fotos vanquote:
failquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en zij niet met mij.
lekker gefapt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:02 schreef jordeeeh het volgende:
Was ik weer sappige baggeraartjes van me.
ik ben er nogquote:
Ja terwijl m'n zusje naast me stond, tijdens het kijken van de foto's van Onurquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga jij maar alvast, wij gaan ook zo
Oke, dan ga ik even een mooie foto zoekenquote:
gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja terwijl m'n zusje naast me stond, tijdens het kijken van de foto's van Onur
Jazeker, en even in dat andere topic vol foto's van Onur gekekenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik even een mooie foto zoeken
zijn er nogmeer dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jazeker, en even in dat andere topic vol foto's van Onur gekeken
Nee, maar daar stonden ze allemaal. In dat topic in LIF.quote:
Ga lekker naar de TMF chat ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:12 schreef OneShotOneKill het volgende:
geen dames hier vanavond?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:12 schreef OneShotOneKill het volgende:
okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar daar stonden ze allemaal. In dat topic in LIF.
quote:
hmmrightquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoo het duurde even, maar dan heb je ook wat.
(computer liep vast)
[ afbeelding ]
Zonder biscuitje, want die komen niet in het wild voor.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:12 schreef OneShotOneKill het volgende:
die heeft grote stekeltjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoo het duurde even, maar dan heb je ook wat.
(computer liep vast)
[ afbeelding ]
Zonder biscuitje, want die komen niet in het wild voor.
quote:
nu al helemaal nu et op fok staat..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:33 schreef supertard het volgende:
pwnd
vind je het gek met zo'n naamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:40 schreef Paaskonijn het volgende:
god wat een falers hier
neehoor, makkie,wie verzint zoiets?quote:
easy...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
neehoor, makkie,wie verzint zoiets?![]()
nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef BobbyB het volgende:
Hallo baggeraars! Heb ik nog wat gemist?
GOEIEMORGEN DEZE MORGEN JOS!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:33 schreef afcajos het volgende:
GOEIESJMORGES
Hij gaat voor FA, om uiteindelijk Danny van de troon te stotenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Hoi jitzzzze![]()
Vroeger kwam die boswachter ook nog wel eens hier baggeren maar sinds hij mod is, issie veel te serieus geworden
Geilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Dan maar wat pics van Hayden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is iedereen?
]http://forum.fok.nl/topic/1186401/[/quote][/url]quote:He Onur!
Ik kwam je tegen op FOK! en ik dacht, even laten weten:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1186401/
Vanavond is ze er twee keerquote:
Ben benieuwd wat ie erop te zeggen heeft.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij gaat voor FA, om uiteindelijk Danny van de troon te stoten
Oh, daar was jij al mee bezig?quote:
is altijd zo 's ochtends. 's avonds en 's nachts gaat het hard.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef makkie88 het volgende:
er gebeurd ook erg weinig op dit topic
Waarom ben jij uit de OP? En Juicyhil?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef supertard het volgende:
morguh
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef DomMAXx het volgende:
onur is te baas
Ze haten mequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben jij uit de OP? En Juicyhil?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef slindenau het volgende:
Hmmmmmm, klopt de topicnummering inmiddels al?
Op 300 teveel na wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef slindenau het volgende:
Hmmmmmm, klopt de topicnummering inmiddels al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ik lees tegenwoordig niet heel veel topics meer, kun je gevolgen hier even op posten ?quote:
Viel mij ook al tegen, ben er net 20 minquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef jordeeeh het volgende:
En weer wakker
Tering hebben jullie niet eens 1 topic vol weten te lullen?
Toen was ik aan het lezen sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef afcajos het volgende:
Ik kon net 6 berichten achter elkaar posten zonder dat er een rasSCspammert doorheen kwam.
HELD ! Ik was al bij het record van Jos, en dat is niet leuk voor de sfeerquote:
Dan is het dus Fok!, en niet mijn internetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef jordeeeh het volgende:
Tering het is FOK! dat zo traag is volgens mij.
Bouwerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
*Frans bouwer uit mijn speaker pompt!
Ik heb ook al die hammertimes van Fok!quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb ook al die hammertimes van Fok!Alleen niet de links enzo dus moet ik eerst uploaden wat ik niet ga doen
Staat hardcore fm er nog in? Of erotica xxxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef afcajos het volgende:
Wat een paupermuziek van radio NL![]()
Allemaal luisteren!
http://www.nederland.fm/ en dan linksmidden RADIONL HOLLANDSE HITS
Zat ze voor de vakantie wel op school altijd op mijn mp4 te bekijken, zat ik daar met een big smile in de klasquote:
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef afcajos het volgende:
Allemaal luisteren!
"wij zijn trots op nederlandstalige muziek!"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef afcajos het volgende:
Allemaal luisteren!
Jij maakt ook wat meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ooit een keer een gedwongen busreis met die zender keihard aan moeten voltooien.
(trein was weer een keer stuk)
Whehe 4EBE gaat met t OVquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ooit een keer een gedwongen busreis met die zender keihard aan moeten voltooien.
(trein was weer een keer stuk)
Ja tochhhhquote:
Over je minderjarige chicks die je (alleen) tegenkwam en niet kon pakkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
BIJNA WEEKEND!! DAN GA IK MIJN WEER KAPOT ZUIPEEUUUHHHH EN VERVOLGENS SNACHTS MET LAM HOOFD FOKTOPICS MAKEN!1
Ik beloof vrijdag weer toe te slaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Over je minderjarige chicks die je (alleen) tegenkwam en niet kon pakken
Altijd leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schoolboeken bestellen, waarvan je de helft niet gebruikt
Ik ben nu al benieuwd, zaterdagnacht staat hij eropquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik beloof vrijdag weer toe te slaan
Als ik faal verzin ik wel watquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd, zaterdagnacht staat hij erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Ik zit dan midden in mijn trainingsweekend van voetbal (vrijdag+zaterdag)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik faal verzin ik wel wat![]()
Trouwens, vrijdagnacht is er een feest met omin veel minderjarige slets dus in de loop van de nacht post ik mijn avonturen.
Dat doe je sowieso welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik faal verzin ik wel wat![]()
Trouwens, vrijdagnacht is er een feest met omin veel minderjarige slets dus in de loop van de nacht post ik mijn avonturen.
trainingsweekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit dan midden in mijn trainingsweekend van voetbal (vrijdag+zaterdag)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef GasTurbine het volgende:
LOOOOL.
Iedereen die firefox heeft: typ in: about:mozilla.
Doe het nou maar voordat je mijn spoiler leest!OH NOEEEZZ WERE GONNA DIEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een humor bij mozilla
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef GasTurbine het volgende:
LOOOOL.
Iedereen die firefox heeft: typ in: about:mozilla.
Doe het nou maar voordat je mijn spoiler leest!Is dat topic serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
FOK!Informer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef Schatgraver het volgende:
Wie had Onur die link gegeven en heeft die hier al gekeken?
Ik weet hetquote:
Jij wordt zeker ook altijd als laatst gekozen met oefenpotjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet hetIk ben denk ik ziek op dat moment
Lekker Fok!ken
Pas maar op hoor zometeen komt hij met z'n vriendin:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef afcajos het volgende:
Ik wil dat onur met zijn matties op fok komt om ons te bedreigen.
Meestal als eerste, want niemand wil mij als tegenstander omdat ik altijd schop enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij wordt zeker ook altijd als laatst gekozen met oefenpotjes?
Werd ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij wordt zeker ook altijd als laatst gekozen met oefenpotjes?
Rot anders gewoon op. Kutuser.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef supertard het volgende:
[..]
Pas maar op hoor zometeen komt hij met z'n vriendin:
[ afbeelding ]
Uit welke stad (of eerder gehucht) komt hij? En maakt hij dus onveiligquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef afcajos het volgende:
Ik wil dat onur met zijn matties op fok komt om ons te bedreigen.
Waddinxveen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uit welke stad (of eerder gehucht) komt hij? En maakt hij dus onveilig
En niks tegen gehuchten hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uit welke stad (of eerder gehucht) komt hij? En maakt hij dus onveilig
Een Sc-medebaggeraar die daar vandaan komt? En dus in elkaar word gekicktquote:
AHAH JORDEEEH WOONT IN EEN GEHUCHTquote:
Voor hem toch welquote:
Neehoor, een dorp.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
AHAH JORDEEEH WOONT IN EEN GEHUCHT![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ookHet pitoreske Raalte
Kakn00bquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
AHAH JORDEEEH WOONT IN EEN GEHUCHT![]()
![]()
Hier word wel elke dag een moord gepleegd jaquote:
Ik verwacht een tof verhaal!quote:
Hier gebeuren veel lugubere dingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier word wel elke dag een moord gepleegd ja
Ken je het maasmeisje? Hier gebeurde het origineel 30 jaar geledenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik verwacht een tof verhaal!
[..]
Hier gebeuren veel lugubere dingen.
Met je multi-quotequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
Hier gebeuren veel lugubere dingen.
Oh noesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ken je het maasmeisje? Hier gebeurde het origineel 30 jaar geleden
Dat blijft geheim.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met je multi-quoteWelk gehucht maak je onveilig dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |