abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60815580
Zo zat ik vanavond bij een paar homies voetbal te kijken. (sorry king_of_cubes, dat ik niet reageerde in je afcajos topic ik was er namelijk niet!) en de biertjes vloeiden weer rijkelijk. Om precies te zijn 9 flesjes heineken gleden er langs mijn keel (die nog geen sperma heeft gevoeld) naar binnen

Na de wedstrijd werd er uiteraard gezapt naar spice platinum waar wij als 3 gezonde Nederlandse hetero mannen natuurlijk graag naar kijken

Dan is daar het moment dat je weer eens moet pissen, je staat met een half hard lid op (Er waren tantoe lekkere wijven bezig) en je hoppelt naar de sanitaire stop om de hoek. Je maakt je riem los, gooit je broek op je enkels en laat de boxershort zakken.

Afijn ik liet mijn half harde piemel dus naar buiten en ik probeer te pissen, het begin is lastig aangezien de piemel nog een klein beetje gezwollen is, maar eenmaal op gang gekomen vloeit de goudgele vloeistof naar behoren.

Maar zoals een echte man (en ik dus ook) had ik nogal veel slijm in mijn keel/mond (nee geen sperma!!) en kon dan ook niet wachten om dat op een autoruit/anywhere te deponeren. Aangezien ik toch net aan het pissen was dacht ik dat ik het nu wel even kon doen.

Ik laat de rochel uit mijn mond recht naar beneden vallen, en je raadt het al: recht op mijn eikel gadverdamme, zo'n groengele rochel druipt van mijn eikel af en even weet ik niet wat te doen staat. Ik besluit om te wachten tot mijn ontlasting het voor gezien houdt en veeg daarna behendig de groengele rochel af met mijn handen om het vervolgens aan de muur te smeren

Vervolgens ging ik gedesillusioneerd weer naar binnen met de wetenschap dat ik jammerlijk gefaald heb bij het"op-het-oog-makkelijke-missie" vrijlaten van speeksel

Klacht: Over je eigen piemel (half hard) rochelen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60815602
Gast, waarom deel je dit kankergore verhaal met ons?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:19:20 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60815604
Hilarisch. Welkom in KLB, niet in ONZ.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:19:41 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60815608
En oh, dit is zonde van je tijd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')