Je vroeg sowieso niks, ik reageer alleen op een domme post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat? nee toch?
Hé bedankt, leuk dat je het zegt.quote:
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
Ben trouwens bezig met een nieuwe SC helden plaatje, voor erbij.
[..]
Je vroeg sowieso niks, ik reageer alleen op een domme post.
Oh geen probleem, hoor. Complimentjes zijn er om uit te delen jwt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé bedankt, leuk dat je het zegt.
whehe ja, daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh geen probleem, hoor. Complimentjes zijn er om uit te delen jwt.
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
whehe ja, daar heb je ook weer gelijk in
eey is goed, later mênquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzo
later (K)quote:
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijk
Als je maar stopt met jezelf quoten mag je zelfs blijvenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer vandoor, verjaardag van mijn broertje enzo
Klik eens op een willekeurige TT?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delen
1-26 en 327-heden is echt, de rest is random ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou deze gaat al aardig lang mee anders, al 337 delen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Klik eens op een willekeurige TT?
Je bent geen mod meer dus dat ik-ben-machtige-mod-toontje hoeft ook weer niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou maar wat openlijker zijn, kliek sc's zijn snel gedaan meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |