Yay, Remlof moet ff aanpassen.quote:
Laat hem mijn ava er ook bij doen dan, ik krijg het maar niet voor mekaarquote:
Je plaatje geeft een foutmelding.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef slindenau het volgende:
Mijn laatste, en tevensch enige, kwaliteitsposts van het afgelopen topic is een beetje overspoeld door aftel-reacties (nee, niet aftrek-reacties)
"Zoiets
[ afbeelding ]
"
Nee jij bent fantastischquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
Maar die bigkahuna had een topic moeten openen
Wat een eikel
Kahuna is a Hawaiian word, defined in the Pukui & Elbert Dictionary as "Priest, sorcerer, magician, wizard, minister, expert in any profession." (See also Ancient Hawaii)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef reetveter het volgende:
Wat is bigkahuna ook alweer, behalve die usert
Hm?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
Wel heerlijk die ignore functie in het forum, hoor gelukkig niks meer van PaasKonijn en Ananananas
Ze word ook alleen maar vermist zodat veel pedo's haar kennen, nu kunnen ze zich allemaal denkend aan haar aftrekkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Lekker wijf is die Maddie ook he.
Wie heb je daarvoor moeten pijpen om die functie te krijgen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
Wel heerlijk die ignore functie in het forum, hoor gelukkig niks meer van PaasKonijn en Ananananas
Vermist? Ze zit nu onder mijn bureauquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze word ook alleen maar vermist zodat veel pedo's haar kennen, nu kunnen ze zich allemaal denkend aan haar aftrekken
Hij faalt, leave it. PaasKonijnquote:
Ik heb mezelf op ignore staan, enorm handig met die meerdere persoonlijkheden die elkaar allemaal hatenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, niet zo mal, gekkie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten pijpen om die functie te krijgen?
Mis, je hebt een kloonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vermist? Ze zit nu onder mijn bureau![]()
JIj faalt ook, het is paashaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij faalt, leave it. PaasKonijn!!!
WAS JIJ NIET DIE MOD!quote:
Niet dat jij weet nee, waar denk je dat al dat bier vandaan komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een kelder
Neen.quote:
Jezus, die lui zijn al net zo lelijk als Bas Vermeerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
PAS MAAR OP ANDERS KOMT MIJN CLICKA JULLIE PAKKEN
[ afbeelding ]
Er is een topic in LIF over dat soort foto's..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt triestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje.?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is een topic in LIF over dat soort foto's..
Priceless
Je pinpas+c1000? En anders ons aller lieve tantequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet dat jij weet nee, waar denk je dat al dat bier vandaan komt
Hier ook, viel net nog uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Internet is hier fakking traag, zit heel nederland op fok ofzo.
Als je maar dood gaat.quote:
Ik ken een pantoffeldiertje dat jos heetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef reetveter het volgende:
Ik ben kenkerafraid voor die clicka van jos
The Godfather komt er op om half 11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef BigKahuna het volgende:
Maar wie gaat er nou topics openen als 10 things i hate about you op tv is ??
Ik niet doh, prioriteiten.
Alweer??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef BigKahuna het volgende:
Ja ik zag het, ik heb hem 2x gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
The Godfather komt er op om half 11Nog maar 4x gezien
Elk topic waar ik in zit qua KLB-Bagger gaat hard valt me op, ik maak alle drukke periodes meequote:
wtf is dat voor breezer TT?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Weet alleen niet wanneer II en III erop komen, die heb ik minder vaak gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ik heb hem 2x gezien![]()
Helemaal in stijl... kennelijk.quote:
Die muziekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
WIE ZOU DAT SLETJE IN DIE CLIP ALLEMAAL DOEN?
Vette dans skilzz.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
WIE ZOU DAT SLETJE IN DIE CLIP ALLEMAAL DOEN?
Je leeft in een grot?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb die godvader nog nooit gezien
Database problemen komen terugquote:
Als wat? manhoer?quote:
Ik zei in het vorige topic al dat die film kwamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef BigKahuna het volgende:
Ik niet doh, prioriteiten.
quote:
Heb jij ook in je msnnaam (L) China & Human Rights?quote:
DAMN, ik kom niet meer bij!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
nergens last van hier?quote:
hahaha, priceless, mensen die zeggen vannee "M`n internet doet het niet"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Database problemen komen terugHet tast mijn hele internet aan
Blikjes makenquote:
Bij mij is het ook traag.quote:
ikkuh Ni3t is dat h33l 3rg?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij ook in je msnnaam (L) China & Human Rights?IkkUh leKk3r Well !!
Nee, ik kijk dat gewoon nietquote:
Dat fenomeen is best bekend op Fok! hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DAMN, ik kom niet meer bij!![]()
BESTAAT DAT ECHT? dat geloof je toch niet, what the hell.
kijk je uit voor yvonnequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Wie wilt neuqen, tik 039 in kom lekker prive geylen. Alleen kids tot 14 jaar.
Ik vind die mensen een beetje zieligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
DAMN, ik kom niet meer bij!![]()
BESTAAT DAT ECHT? dat geloof je toch niet, what the hell.
Blikjes Redbull?quote:
wel goldenpowerquote:
Egoïst, Amnesty International heeft dat toch opgeroepenquote:
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Egoïst, Amnesty International heeft dat toch opgeroepenIedereen moet dat in zen msnnaam zetten
Ik vind die naam dubieus.quote:
Kanker ik ben 15quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Wie wilt neuqen, tik 039 in kom lekker prive geylen. Alleen kids tot 14 jaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Egoïst, Amnesty International heeft dat toch opgeroepenIedereen moet dat in zen msnnaam zetten
White Power?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die naam dubieus.
Je leest makkelijk wat anders.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Tja, waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sherlockquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
Jullie lopen een topic cijfertje achter
Verander hem dan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over...Iehl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo'n vergissing zou ik dus nooit makenquote:
Juicy kan niet tellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
Z'n ava staat al in de OP.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SherlockVerander het is dan ipv toe te kijken, je ava kan zo bij de lurkers
Helpen met kopen? Nee sorry ik heb geen geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil een plasma/lcd tv kopen, kan iemand mij helpen?
die linker gaat nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
O M F G
[ afbeelding ]
Die rechter
No woman No Cryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef reetveter het volgende:
everything is gonna be allright............
die hak gisternacht kenkerhard anaal vernerder sjewaidsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
O M F G
[ afbeelding ]
Die rechter
Ja, jij zegt hetquote:
let op voor yvonnequote:
Ik zeg toch bij de lurkersquote:
quote:
Vandaar dat ze zo kijkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
die hak gisternacht kenkerhard anaal vernerder sjewaids
Kan geen fatsoenlijke site van een winkel vinden voor LCD tv'squote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helpen met kopen? Nee sorry ik heb geen geld.
quote:
Hoorde je me nog poepen om 4u 's nachtsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
die hak gisternacht kenkerhard anaal vernerder sjewaids
kieskeurig.nl?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan geen fatsoenlijke site van een winkel vinden voor LCD tv's
Op mediamarkt staan geen prizjen enzo.
Die zit de rest van de week niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vandaar dat ze zo kijkt.
Welles, over 3 dagen komt Kachel Kees je slaan.quote:
rekt het niet dan scheurt het welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bovun du elluf beslizt zelluf.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bovun du elluf beslizt zelluf.
Wil je mijn ava ook in de OP zetten, het lukt me maar nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
NeujMaar topictitel aanpassen kan ik wel
genoeg keuzequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Keek ik net, vind ik alleen 800+ tv's
Mag dat van de geestelijke vader van deze topicreeks De_Ananas?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil je mijn ava ook in de OP zetten, het lukt me maar niet
Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
NeujMaar topictitel aanpassen kan ik wel
Een Ajax-teken mag er altijd wel bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag dat van de geestelijke vader van deze topicreeks De_Ananas?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?![]()
Welke klaplul heeft er 3** van gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
MAN THE HARPOONZquote:
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik. En dan durft Juup te vermelden dat we slechts 1 nummer achter lopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?![]()
Welke klaplul heeft er 3** van gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een Ajax-teken mag er altijd wel bij
Nu lijkt het alsof deze topicreeks altijd al in KLB is geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik.
Naast mijn Ajax-oudlogo mag hij welquote:
Precies, gewoon zo latenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof deze topicreeks altijd al in KLB is geweestStraks nemen ze ook echt 330 topics op in de statistieken en wordt dit populairste reeks ooit
Doe mijn ava er nou bij danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
Wie die opsomming van voorgaande delen zo verneukt heeft weet ik niet, maar ik ga het niet veranderen iig
Er is mij gevraagd om er 329 van te maken en dat heb ik gedaan, zoek het verder maar zelf uit
Moet je ook zo laten, is lachen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
Wie die opsomming van voorgaande delen zo verneukt heeft weet ik niet, maar ik ga het niet veranderen iig
Er is mij gevraagd om er 329 van te maken en dat heb ik gedaan, zoek het verder maar zelf uit
Hee ik ga zo tosti's maken denk ikquote:
Vraag het aan die sappige berg. Je weet wel, die homo/vrouw en uitstekende tellert!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
Inmiddels ben ik hier een vaste baggeruser
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag dat van de geestelijke vader van deze topicreeks De_Ananas?
Waarom nou psv dan als VOETBAL fanquote:
Ja, wat een ding is dat he. Alleen 80.000 euro, daar kun je een paar mooie auto's van kopen.quote:
Die pet heeft mijn neef ookquote:
Verkapt-ik-heb-geld-postquote:
tssst wat een klein klote tvtjequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vandaag pasfoto's van mezelf laten maken jeweetz!
[ afbeelding ]
sjiekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik allang geledenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er al bij bij huillie.Wiki is ook aangepast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe mijn ava er nou bij dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er 4...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-geld-post
Ik heb em ook trouwens op mijn kamer
zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jouw pasfoto is goed gelukt, mijn pasfoto's zijn allemaal stom.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Staat er al bij bij huillie.Wiki is ook aangepast.
Die laatste word mijn vrouw, ook al was het mijn zusterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Bier.
[ afbeelding ]
Tieten.
Je bent een goede modquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Staat er al bij bij huillie.Wiki is ook aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |