quote:
Ik blijf bij de lurkers staan, ik post hier toch noooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
sackboy, jouw ava moet weer bij de vaste SCers. Waar zijn overigens de andere 300 delen gebleven? Die wil ik even nalezen.
PWNED!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:52 schreef GasTurbine het volgende:
Kankerlijer, ik wilde een titel verzinnen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb me aan de regel van De_Ananas gehouden.
quote:
Niemandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
Wie won er eigenlijk tussen Nigeria en Nigeria 2?
Die paalt Rihanna toch tegenwoordig?quote:
Blijft weg danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef McKillem het volgende:
Wat een graftopic.
Zeg, ben jij niet die emo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef McKillem het volgende:
Wat een graftopic.
Wat een grafkop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef McKillem het volgende:
Wat een graftopic.
quote:
Zeg, ben jij niet die kutbrabo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg? ben jij niet die beveiliger?
Aufsalzen.!quote:
Nee, je bent in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die boswandelaar?
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die kutbrabo?
kankerlul!quote:
Nee, dat ben ik niet. Je bent in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?
Zeg, ben jij niet die schuinmarcheerder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Zeg, zijn jullie niet die KANKERLULLEN!?
Quote voor de edit met schuine letters.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Zeg, zijn jullie niet die KANKERLULLEN!?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die gifjesposter?
JA, WAT AANTOONT DAT JE EEN INCONSISTENTE KUTUSERT BENT, MET JE ITALIC.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
Ben ik dat nou zowaar vergeten?
Ja johquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
JA, WAT AANTOONT DAT JE EEN INCONSISTENTE KUTUSERT BENT, MET JE ITALIC.
Zeg, ben jij niet die Frituurfaler?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die glassensnijder?
Op MTV, heb ik ook gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens een keer een programma gezien over Kobayashi, over zijn training enzo.
Kan wel, dat was best tof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op MTV, heb ik ook gezien
Ff op nieuwesgroepen kijken of ik iets over hem kan vinden
Niks gevondenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op MTV, heb ik ook gezien
Ff op nieuwesgroepen kijken of ik iets over hem kan vinden
Ok, ik weet genoeg. Heeft die kerel al een topic gehad?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens een keer een programma gezien over Kobayashi, over zijn training enzo.
die met die berg pittig ijs?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan wel, dat was best tof.
Ging ie altijd bij een restaurant oefenen gratis. 1003943 gerechten op altijd.
oh noesquote:
JAAAAAAAAAAAA, kan wel ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
die met die berg pittig ijs?
Wat denk jij nou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ok, ik weet genoeg. Heeft die kerel al een topic gehad?
DAT WORD HET NEUE THEMAA!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ok, ik weet genoeg. Heeft die kerel al een topic gehad?
quote:Hindoes willen tempel in Almere
Binnenlands Hindoes willen een tempel bouwen in Almere. Dat zei voorzitter Rammoeratsingh Ramsanjhal van de Stichting Shri Laxmi Narain Mandir Almere vandaag.
De gemeente is positief over de plannen en heeft een stuk grond aan de Evenaar in Almere Buiten toegewezen. Als alles volgens planning verloopt, kan de bouw eind dit jaar beginnen en is de Sanathan Dharm-tempel in 2009 een feit. Het gebedshuis moet plaats bieden aan 250 gelovigen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=11624
Kan een modje dit soort dingen verwijderen? Ik wil het topic graag schoonhouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TVP
Stfuquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan een modje dit soort dingen verwijderen? Ik wil het topic graag schoonhouden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nah, oke, Forever kan er wel mee door.
nee razaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:16 schreef reetveter het volgende:
een yeti ofzo
Ik ben ze bij elkaar aan het schrapen, tot nu toe ongeveer 300 euro uitgegeven en ik heb nog lang niet alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb net m'n boeken besteld voor komend schooljaar.
Ik heb ze waarschijnlijk met de kerst binnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ze bij elkaar aan het schrapen, tot nu toe ongeveer 300 euro uitgegeven en ik heb nog lang niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |