What's up met die neon laces?!quote:
Is er wat mis mee dan?quote:
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.quote:
Ik vind dat soort laces über O.G.- pimp-hustlah-gangstah-playah-hardcore-mutherfuckaz... dat weet je!quote:
Nee, misschien dat ik er vrijdag een ga schieten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.
Dan zou ik gaan voor era'squote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen nog even nieuwe slip-ons scoren, deze vallen bijna uit elkaar.
Welke zijn dat precies?quote:
Dat zijn deze modellen:quote:
Oja, had ik net gevonden idd. Maar ben meer op zoek naar zoiets:quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:26 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zijn deze modellen:
[ afbeelding ]
Die groene Asics heb ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
En dat is "quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die groene Asics heb ik ook.
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etcquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etc
Ze moeten juist een beetje vies zijn, bij die slip ons kan dat bestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.
Neh wil de gele kleur van de binnenkant van mn schoen, zie je ook stukje van op fotoquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef Ian_Curtis het volgende:
Zijn deze veters niks voor jou??
[ afbeelding ]
Voor een prikkie te koop!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Teije het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik verwacht al een paar weken een pakketje, echter duurt het nu zo extreem lang dat het er op lijkt dat de douane me hard aan het naaien is, of dat het pakketje gewoon zoek is geraakt.
Iemand een nummer (of een mail?) van de douane waar ik kan vragen of ze nog pakketjes op mijn naam vasthouden?
quote:
Nationale Helpdesk Douane
Telefoon: (055) 577 66 55
waar komt het pakketje vandaan? shop of particulierquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Teije het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik verwacht al een paar weken een pakketje, echter duurt het nu zo extreem lang dat het er op lijkt dat de douane me hard aan het naaien is, of dat het pakketje gewoon zoek is geraakt.
Iemand een nummer (of een mail?) van de douane waar ik kan vragen of ze nog pakketjes op mijn naam vasthouden?
Ah, zo. Ik heb ze via internet. Verder ook nog nooit gezien trouwens.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ze nog nooit ergens anders heb gezien, heb ze in Oostenrijk gekocht nl.
Foeilelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:53 schreef Govinda het volgende:
Klote, Ben-G heeft ze niet meer in mijn maar en kan ze niet meer bestellen![]()
Weet iemand nog een adresje waar ze de Tre Zoom AD in een 44,5 hebben liggen of kunnen bestellen?
[ afbeelding ]
hatuh is verlatuhhhhh, maarre ik vind ze ook niet mooi om eerlijk te zijn.quote:
Is en blijft het mooiste Airmax model.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Nolc het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gehaaldwil alleeen nog gele veterskes
Waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lelijke materialen en modellen waar een archeoloog zich over op het hoofd zou krabben, maar dan in suikerspin kleur.
Het kan ook niet anders dan dat dat hip is
heb je nou over die Tre's? Ik denk dat functionaliteit boven looks staat, ze moeten immers tegen een stootje kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lelijke materialen en modellen waar een archeoloog zich over op het hoofd zou krabben, maar dan in suikerspin kleur.
Het kan ook niet anders dan dat dat hip is
Die plaid-achtige Adidas zijn wel leuk trouwens.
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.quote:
Nee... Ja die ook wel trouwens, maar zoals ik al zei... algemeen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je nou over die Tre's? Ik denk dat functionaliteit boven looks staat, ze moeten immers tegen een stootje kunnen.
Behalve die Adidasjes dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee... Ja die ook wel trouwens, maar zoals ik al zei... algemeen.
Retro is nou eenmaal in, ook bij sneakers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.
Ieder z'n ding natuurlijk, daar niet van.
Dus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:36 schreef Govinda het volgende:
[..]
Retro is nou eenmaal in, ook bij sneakers.
hip is nep, geldt ook voor de huidige AM1 (i.c.m. hippe veters) gekte in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.
Ieder z'n ding natuurlijk, daar niet van.
quote:Although not officially named "Tokyo", the sneaker community cannot help but remember the all white Dunk Pro Low SB "Toyko", which came in all white canvas in 2004.
Here we present you a new Dunk Mid Pro SB, which will officially release on the 11th of August and is now already on pre-sale at LTD.
Otherwise there is not much to say - it's all white. We like it, as it is a nice balance to the usually very colorful Nike SB range.
gumsole zou perfect zijn, beetje jammer dat ze Mids zijn.quote:[size=9]Source : Highsnobiety[/size]
quote:With an emphasis on quality and diverse styling, the Nike SP line continues their use of various material combination to create nice silhouettes. As the Air Max 1 for its palette, a few of the newest releases set to come out feature the familiar safari print in various shapes and color patterns along with the traditional suede and leather finishes. There are also two color schemes present for the ladies a purple, violet, green AM1 with the other in an almost reverse color block. Watch for these to drop sometime in 2009.
BRON: hypebeast via Chajingyoungquote:
Dus is het logisch dat je het vaak voorbij ziet komen en jij het als hipperigheid anno 2008 afdoet.quote:
Die zijn heel erg nice, petje afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
Kon mn SD kaartje niet vinden dus een phonepic:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
netjes Maartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
Flightclubquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nice... detail op de tong is wreed.
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Ga je de carmines ook van FC halen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:07 schreef Ian_Curtis het volgende:
Thanx, die ga ik dan maar eens bestellen met een paartje Carmines.
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef SHOOOTO het volgende:
Carmines liggen nog gewoon bij FL Den Haag, volgens mij is het bij FC gegarandeerd betalen.
Probeer iemand te vinden die alleen de 17 wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer iemand te vinden die alleen de 17 wil.
uiteraard, je kan ze beter via ISS regelen. Ik zie DS Carmines voor 260 BIN bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...
Ik zie nu een pack voor BIN 450 staat @ ISS< zal die gast eens mailen idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie DS Carmines voor 260 BIN bijvoorbeeld.
dus je hebt liever een pack of alleen de VI? Maat 9 had je toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik zie nu een pack voor BIN 450 staat @ ISS< zal die gast eens mailen idd.
Nee absoluut niet het pack.... 9,5... soms 9, soms 10. Geen idee hoe J6 valt helaas.... denk dat ik toch die gast ga mailen met z'n 9,5 pack, mischien gaat ie wel voor een bod van rond de 250 voor alleen de carmines.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dus je hebt liever een pack of alleen de VI? Maat 9 had je toch?
>> link <<
Is het proberen waard...quote:will split the pack for the right prices, but im really looking to sell the whole pack. Keep the offers comming!
Erg mooie adidasjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
DUNKLES als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Erg mooie adidasjes
soweiso adidas![]()
Wat is eigenlijk je 100ste paar geworden?
Concrete staat opgegeven in Nederland, maar zit tegenwoordig niet meer in Amsterdam maar nog alleen in Den-Haag. Enig idee waar je het verder kan halen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef thaWarhead het volgende:
Klopt.
En Jason Markk is je geld waard.
Concrete is gewoon nog in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:24 schreef PinPine het volgende:
[..]
Concrete staat opgegeven in Nederland, maar zit tegenwoordig niet meer in Amsterdam maar nog alleen in Den-Haag. Enig idee waar je het verder kan halen ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Concrete is gewoon nog in Amsterdam hoor
Ik heb alleen een team edition met zo'n zooltje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Concrete zit nog steeds in Amsterdam hoor, Spuistraat 250.
Teaser voor volgende pick-up, even kijken wie er scherp is:
[ afbeelding ]
werk jij in den haag bij concrete?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat is een maat 9 sole.
Eckte boeiende info.
Premium Infrared 90 op 08-08-08 bij Concrete Den-Haag
We hebben 15 paar, als je ze wilt hebben moet je om 11 uur s'ochtends voor de deur staan.
Vorm maar een rijtje. Retail 150 euro.
1 is voor linker voet andere voor rechterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat meer om de zoek de verschillen (voor de hele scherpe mensen)
ze blijven vet die dc'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:07 schreef Ian_Curtis het volgende:
wivah....
[ afbeelding ]
mn vriendin wilde ook aandacht
Kut, daar gaat mijn grapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef jovink het volgende:
[..]
1 is voor linker voet andere voor rechter![]()
![]()
De schoen eromheen mist?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat meer om de zoek de verschillen (voor de hele scherpe mensen)
Check de OPquote:
Zo legit als dat de tieten van Pamela Anderson echt zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef djnospinzone het volgende:
Hoe legit is deze site? http://www.sbkicks.com/
Beetje gek ook he dat ze alle supreme SB dunks kunnen aanbieden voor 99 dollarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef djnospinzone het volgende:
Jep haha vond net al flink wat dirt met googlen op SBKicks + legit
en niet te vergeten, de WORLDWIDE FREE DELIVERYquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje gek ook he dat ze alle supreme SB dunks kunnen aanbieden voor 99 dollar
Gelimiteerde oplage, worden nooit opnieuw uitgebracht en iedereen wil ze hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef djnospinzone het volgende:
whaddup met die dingen dan? waarom zijn ze zo speciaal?
Heb ik er niet bijgekregen, vind die blauwe ook nog wel te doen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef thaWarhead het volgende:
Wel zwarte veters in je Bamboo's doen.
Wat betekenen die afkortingen?!quote:
very near dead stockquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat betekenen die afkortingen?!![]()
Alleen van die DS kan ik Dead Stock maken...
Ahh zo!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
very near dead stock
near dead stock
Ja zijn 95'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:25 schreef Teije het volgende:
sjimz, zie ik daar nou 95s???? pigeons nog gezien trouwens, of niet? ik was het helemaal vergeten.
Ja, volgens mij hadden ze 6 paar gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:29 schreef Teije het volgende:
alles zeker aan het personeel verkocht? wankers.
Echt... wat een taferelen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja zijn 95's
En die pigeons gingen bij seventyfive niet in de verkoopZe hebben te weinig paar gekregen.
En op solebox en sneakersnstuff waren ze al binnen 5 seconde uitverkocht om ze vervolgens op ebay en iss aangeboden zien worden voor 900 dollar
Leve de hypebeasts en de resell!
Ik had liever gezien dat ze zonder Staple/pigeon waren uitgekomen.quote:
Idd, 575 is ook alles behalve een populair, gehypt model.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het een GR was dan had niemand er naar om gekeken
Wat doet die tijger daar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Phrits het volgende:
Vandaag 2 pick-ups.
Nike AM1 Elephants![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Takashi 1 > 2quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef DubzOne het volgende:
Zojuist nog wel een aardig pick-upje:
Takashi 2 DS voor 65 euro shipped
[ afbeelding ]
Yep, vond 65 incl. verzending wel een ok prijs voor die schoenen. Heb ik weer iets om bij nettere gelegenheden aan te trekkenquote:
Hallo, da's een tagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:53 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Wat doet die tijger daar?Bij de eerste leek het heel even of het zo'n mega-schoen-model was.
Maar die laatste (@post hierboven) zijn wel gaaf.
Heb je je motorrijbewijs?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net binnen, model stond al lang op mn lijstje maar is nog heel moeilijk te vinden:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg 1 zooltje maat 9 en 1 12. Maar daar vinden we wel wat op.
Warhead heeft swagger. hij kan dit best hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je je motorrijbewijs?
Lelijke dingen zeg.
quote:
Blijft een dope schoen, zeker voor die prijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef DubzOne het volgende:
Zojuist nog wel een aardig pick-upje:
Takashi 2 DS voor 65 euro shipped
[ afbeelding ]
quote:
bij jou staat 'dopeness' in verband met de prijs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef Placenta het volgende:
[..]
Blijft een dope schoen, zeker voor die prijs.
Wheheh tof gezegdquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef stijn_ het volgende:
[..]
bij jou staat 'dopeness' in verband met de prijs?
"oh, wat een dope kicks zijn dat! hoe duur?"
"150 euro meneer"
"oh, dan vind ik ze niet meer dope, doei"
Volgens mij bedoelde hij dat hij ze dope vind en dat ze niet zo duur zijn maakt het nog interessanter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef stijn_ het volgende:
[..]
bij jou staat 'dopeness' in verband met de prijs?
"oh, wat een dope kicks zijn dat! hoe duur?"
"150 euro meneer"
"oh, dan vind ik ze niet meer dope, doei"
Niks mis met die manier. Warhead heeft ze wel is lager geveterd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Je geeft de term 'broek achter je lip' een hele nieuwe betekenis
Leugens!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niks mis met die manier. Warhead heeft ze wel is lager geveterd.
Tot het eerste gaatje van de flap is perfect. hoger is dom want dan heb je geen tong meer om je broek achter te doen. Lager moet je gewoon van houden.
Beter geef je snel de definitieve datum doorquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Jij hebt geen swagger sjimz, kan je ook niks aan doen.
Het komt allemaal doordat je je hebt laten verleiden om toch te gaan trouwens. Het had nooit moeten gebeuren!
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef Cloud_SB het volgende:
hehehe, datum komt eraan man. Loop van de week (morgen ofzo lol) plaats ik wel details.
Jij helpt ons uit de brand als we illegaal bbq' en toch?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Je geeft de term 'broek achter je lip' een hele nieuwe betekenis
Dat ja, en volgens mij was dat voor iedereen ook wel duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef Govinda het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat hij ze dope vind en dat ze niet zo duur zijn maakt het nog interessanter.
Zo dope voor zo weinig
quote:
Dude, je Cali's & Dooms!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:03 schreef Ian_Curtis het volgende:
Schoenennnnn te koop:
Cash only, spul moet snel weg.
Nike SB 'Cali' Size 9
staat:95/100
Geen OG box, geen extra laces. Ik fix wel een vervangende pink box.
BIN: 150, lager bieden heeft geen zin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike SB high 'MF DOOM size 9,5
Staat: 95/100
OG Box, Extra Laces & lacelocks aanwezig.
BIN: 110, lager bieden heeft geen zin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reverse Jam mid GREEN size 9,5
Staat: 90/100
OG box aanwezig
BIN: 60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het ja... wist niet dat die cali's in 9 waren! Heb je al andere high's op het oog?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef Ian_Curtis het volgende:
Calis zijn toch wat te klein, scoor ik wel in 9,5 en wil andere highs kopen... was wat uitgekeken @ de dooms.
donequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Ian_Curtis het volgende:
Dan heb jij BIN, sjimz.. check je mail @ lacebag.
Ik kan de maten niet aan klikken in de Online Storequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef thaWarhead het volgende:
Sprint Sister/Brother is volgens mij een beetje vervangen door de Racer. De online Nike store klik heeft echter nog genoeg kleuren staan.
Jatten bij een outletstorequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef PinPine het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar een paartje SB veters kan krijgen. Heb een paar van mr lacy, maar die zijn toch dunner en te lang (toevallig ook korter verkrijgbaar) thnx in advance.
je had ze toen way back voor veel meer gekocht of zit ik nu mis...quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Ian_Curtis het volgende:
Yep... need money and I need it quick. Ga ze tzt wel weer scoren in mijn eigen maat al heb ik niet zo heel veel meer met lage dunks.
Retail was $110.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee wat een fatsoenlijk bod is op DS Saucony A.R.C??
Waarom Saucony?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee wat een fatsoenlijk bod is op DS Saucony A.R.C??
dunks of trainersquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Ian_Curtis het volgende:
K thanx... hmmm weet niet of ik er dat voor over heb, dan ga ik denk ik liever voor day of the deads.
Ik vind dat serieus stuk voor stuk zwaar lelijke renschoenen... die grijze Air Stabs die daaronder stonden vond ik wel dope! Maar je kan mijn Saucony's wel overkopen, heb er alleen twee jaar op hardgelopen, maargoed wel een size 9,5!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Ian_Curtis het volgende:
Omdat saucony hard komt... daarom...
[ afbeelding ]
Nee, bedankt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:27 schreef Ian_Curtis het volgende:
Reverse jams kopen? :p
Reverse Jam mid GREEN size 9,5
Staat: 90/100
OG box aanwezig
BIN: 60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trainers.quote:
En terecht!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef Ian_Curtis het volgende:
@ Dubzone, als jij ze niet kan waarderen dan hoef ik ze niet meer hoor
Echt sneakers hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Ian_Curtis het volgende:
Pickups van vandaag, ebay dunks en tiffanys
[ afbeelding ]
niet haten op cali!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Echt sneakers hoor![]()
Beter doe je dit in het wat-heb-ik-gekocht-topic
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Ian_Curtis het volgende:
Pickups van vandaag, ebay dunks en tiffanys
[ afbeelding ]
Die hebben er toch behoorlijk lang opgestaan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
Gvd!
De ATC's Hot Lava staan niet meer op mainsource
Hier als in NL? Ben-G had als enige winkel een paar paartjes. Bij Lockwood in Antwerpen lagen ze wat langer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef DubzOne het volgende:
Weet iemand of die Nike SB Dinosaur JR's relatief makkelijk te krijgen zijn hier?!
Waar heb je 'm precies gekocht? Ik kan het op lacebag niet vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Yep, vond 65 incl. verzending wel een ok prijs voor die schoenen. Heb ik weer iets om bij nettere gelegenheden aan te trekken
Ja maar toen had ik welgeteld 0,- euro op mijn rekening staan, en vandaag weer salaris gekregen vandaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die hebben er toch behoorlijk lang opgestaan!
Het was een grapjequote:
Ja, hier als in NL ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hier als in NL? Ben-G had als enige winkel een paar paartjes. Bij Lockwood in Antwerpen lagen ze wat langer.
Nee klopt, omdat ik ze nu hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef kwm het volgende:
[..]
Waar heb je 'm precies gekocht? Ik kan het op lacebag niet vinden.
ik in ieder geval niet....duurde alleen iets langer dan op de site werd aangegevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Klopt het dat hier ooit wat users problemen hadden met main-source? Meen ik ooit te hebben gelezen
Nice, van Cali?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef Dengaman het volgende:
Eindelijk m'n kekke stappers binnen !
[ afbeelding ]
Puma Borgo Panigale
Moto GP Champion del Mondo
Limited Edition...
Nr. 387 van de 2007 paar totaal...
Inkoopsprijs niet zoveel...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Lol, lelijk. Hoeveel heb je daarvoor neergelegd dan?
je moet er in ieder geval geen sneakerliefhebber voor zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Inkoopsprijs niet zoveel...Normaal doen ze 175,-
Maar goed, als je Ducati Liefhebber bent én Ducati importeur dan waardeer je het anders...
Yo, wil jij die Dawn o.t. Dead-trainers nog hebben?! Zie ze hier nieuw staan voor 62 euro (excl.15 euro shipping binnen europa)quote:
quote:A new colorway of the Air Trainer TW II from Nike Skateboarding is making its way out into Nike SB retailers everywhere. This may remind some of you of the Jordan Pack Dunk SB from a few years back which feature the same color scheme. The inspiration for this colorway is from the JPack Dunk, there have also been two other inspired colorways including the un-Futura Dunk High, and Sea Crystal Blazer. The upper features a combination of black and blue in suede, leather, nubuck and the TW’s plastic webbing on the side-panels. Look for this colorway at your local Nike SB retailers now.
Np man!!quote:
Wtf? Waar? Laat zo maar zien als je hier bent...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Yo, wil jij die Dawn o.t. Dead-trainers nog hebben?! Zie ze hier nieuw staan voor 62 euro (excl.15 euro shipping binnen europa)
Is cool ouwe...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Wtf? Waar? Laat zo maar zien als je hier bent...
idd ja... had de url alweer weggeklikt op het moment dat ik het hier postte! Staan trouwens wel meer goede aanbiedingen op die site!quote:
Sneakershops herkennen aan de transportkosten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef thaWarhead het volgende:
Die 15 euro gaf het weg. Ook wat Trainer 2's in de sale daar, nice.
Damn, die hebben wel mooie aanbiedingen, November Rains voor ¤50, helaas niet in m'n maatquote:
Nog echt ook. Ze hebben zeker leuke schoenen in de sale daar.. ff gebookmarkedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Sneakershops herkennen aan de transportkosten!![]()
Dat is alleen weggelegd voor de echte hardcore muthafuckaz!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
Die trainers zijn iig mine, nu uitverkocht.
tering wat een lelijke schoenenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Ian_Curtis het volgende:
Thanx man, gelukt
Deze dus mine voor 77 shipped:
[ afbeelding ]
Idd, lekker niet kopen en op lopen, die lelijke trainers.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
tering wat een lelijke schoenen
Naar beneden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef DubzOne het volgende:
Iemand enig idee hoe Air Stabs vallen?
quote:
Ik ook niet, maar vind het hele merk niet zo leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef tha_dark het volgende:
Die schoenen van Warhead vind ik persoonlijk niet zo tof....
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Placenta het volgende:
Iemand enig idee welke europese webshop puma clyde voor een schappelijke prijs verkoopt?
JA ik dacht eraan doordat ik een mailtje van jullie lasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Toevallig hebben we net nieuwe Puma Suedes binnen. Zelfde model alleen dan van suede.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een clyde/suede ter ere van Tommie Smith. Power to the people enzo
[ afbeelding ]
Die vind ik ook dope inderdaad.quote:
Hoi ik ben Oserdare en ik vind ze lelijk en enige gelijkenis met wandelschoenen hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Leanne het volgende:
hoi ik ben lean, en ik vind deze sneakers vet:
[ afbeelding ]
ben ik nu hip?
Hoeveel ervoor neergelegd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Jiveje het volgende:
Mijn pickupje van vandaag:
[ afbeelding ]
Thank you!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.opperbest.nl/s(...)19caa36c6879990eb35a
Damn, waar halen jullie zulke deal vandaan man? Wat betreft die foto, dat had ik al doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef Jiveje het volgende:
[..]
30 incl. ze waren al een beetje belopen. Die foto is overigens niet van mijzelf.
Hoi Oserdare.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Hoi ik ben Oserdare en ik vind ze lelijk en enige gelijkenis met wandelschoenen hebben.
Ben ik nu... ...?
OKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Oserdare het volgende:
Haha. Heb je ze al dan of zoek je ze nog?
Als je ze nog niet hebt: negeer mijn negatievieteit.
Als je ze al wel hebt: negeer ook mijn negatieviteit.
Model is mwa, maar de kleuren zijn wel fraai vind ik. Die maken het tot een mooie schoen in dit geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Jiveje het volgende:
Mijn pickupje van vandaag:
[ afbeelding ]
Wij kunnen pratenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Leanne het volgende:
hoi ik ben lean, en ik vind deze sneakers vet:
[ afbeelding ]
ben ik nu hip?
Dunksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |