quote:With an emphasis on quality and diverse styling, the Nike SP line continues their use of various material combination to create nice silhouettes. As the Air Max 1 for its palette, a few of the newest releases set to come out feature the familiar safari print in various shapes and color patterns along with the traditional suede and leather finishes. There are also two color schemes present for the ladies a purple, violet, green AM1 with the other in an almost reverse color block. Watch for these to drop sometime in 2009.
BRON: hypebeast via Chajingyoungquote:
Dus is het logisch dat je het vaak voorbij ziet komen en jij het als hipperigheid anno 2008 afdoet.quote:
Die zijn heel erg nice, petje afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
Kon mn SD kaartje niet vinden dus een phonepic:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
netjes Maartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
Flightclubquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nice... detail op de tong is wreed.
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Ga je de carmines ook van FC halen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:07 schreef Ian_Curtis het volgende:
Thanx, die ga ik dan maar eens bestellen met een paartje Carmines.
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef SHOOOTO het volgende:
Carmines liggen nog gewoon bij FL Den Haag, volgens mij is het bij FC gegarandeerd betalen.
Probeer iemand te vinden die alleen de 17 wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer iemand te vinden die alleen de 17 wil.
uiteraard, je kan ze beter via ISS regelen. Ik zie DS Carmines voor 260 BIN bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Zeker als pack? Zo strontvervelend is dat he...
Ik zie nu een pack voor BIN 450 staat @ ISS< zal die gast eens mailen idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie DS Carmines voor 260 BIN bijvoorbeeld.
dus je hebt liever een pack of alleen de VI? Maat 9 had je toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik zie nu een pack voor BIN 450 staat @ ISS< zal die gast eens mailen idd.
Nee absoluut niet het pack.... 9,5... soms 9, soms 10. Geen idee hoe J6 valt helaas.... denk dat ik toch die gast ga mailen met z'n 9,5 pack, mischien gaat ie wel voor een bod van rond de 250 voor alleen de carmines.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dus je hebt liever een pack of alleen de VI? Maat 9 had je toch?
>> link <<
Is het proberen waard...quote:will split the pack for the right prices, but im really looking to sell the whole pack. Keep the offers comming!
Erg mooie adidasjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Sieben
DUNKLES als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Erg mooie adidasjes
soweiso adidas![]()
Wat is eigenlijk je 100ste paar geworden?
Concrete staat opgegeven in Nederland, maar zit tegenwoordig niet meer in Amsterdam maar nog alleen in Den-Haag. Enig idee waar je het verder kan halen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef thaWarhead het volgende:
Klopt.
En Jason Markk is je geld waard.
Concrete is gewoon nog in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:24 schreef PinPine het volgende:
[..]
Concrete staat opgegeven in Nederland, maar zit tegenwoordig niet meer in Amsterdam maar nog alleen in Den-Haag. Enig idee waar je het verder kan halen ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Concrete is gewoon nog in Amsterdam hoor
Ik heb alleen een team edition met zo'n zooltje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:26 schreef thaWarhead het volgende:
Concrete zit nog steeds in Amsterdam hoor, Spuistraat 250.
Teaser voor volgende pick-up, even kijken wie er scherp is:
[ afbeelding ]
werk jij in den haag bij concrete?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat is een maat 9 sole.
Eckte boeiende info.
Premium Infrared 90 op 08-08-08 bij Concrete Den-Haag
We hebben 15 paar, als je ze wilt hebben moet je om 11 uur s'ochtends voor de deur staan.
Vorm maar een rijtje. Retail 150 euro.
1 is voor linker voet andere voor rechterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat meer om de zoek de verschillen (voor de hele scherpe mensen)
ze blijven vet die dc'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:07 schreef Ian_Curtis het volgende:
wivah....
[ afbeelding ]
mn vriendin wilde ook aandacht
Kut, daar gaat mijn grapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef jovink het volgende:
[..]
1 is voor linker voet andere voor rechter![]()
![]()
De schoen eromheen mist?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef thaWarhead het volgende:
Het gaat meer om de zoek de verschillen (voor de hele scherpe mensen)
Check de OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |