Ik zag het ja... wist niet dat die cali's in 9 waren! Heb je al andere high's op het oog?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef Ian_Curtis het volgende:
Calis zijn toch wat te klein, scoor ik wel in 9,5 en wil andere highs kopen... was wat uitgekeken @ de dooms.

donequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Ian_Curtis het volgende:
Dan heb jij BIN, sjimz.. check je mail @ lacebag.

Ik kan de maten niet aan klikken in de Online Storequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef thaWarhead het volgende:
Sprint Sister/Brother is volgens mij een beetje vervangen door de Racer. De online Nike store klik heeft echter nog genoeg kleuren staan.
 Toch bedankt
 Toch bedankt  

Jatten bij een outletstorequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef PinPine het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar een paartje SB veters kan krijgen. Heb een paar van mr lacy, maar die zijn toch dunner en te lang (toevallig ook korter verkrijgbaar) thnx in advance.

je had ze toen way back voor veel meer gekocht of zit ik nu mis...quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Ian_Curtis het volgende:
Yep... need money and I need it quick. Ga ze tzt wel weer scoren in mijn eigen maat al heb ik niet zo heel veel meer met lage dunks.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |