Zo legit als dat de tieten van Pamela Anderson echt zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef djnospinzone het volgende:
Hoe legit is deze site? http://www.sbkicks.com/

Beetje gek ook he dat ze alle supreme SB dunks kunnen aanbieden voor 99 dollarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef djnospinzone het volgende:
Jep haha vond net al flink wat dirt met googlen op SBKicks + legit

en niet te vergeten, de WORLDWIDE FREE DELIVERYquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje gek ook he dat ze alle supreme SB dunks kunnen aanbieden voor 99 dollar
 yeah right...
 yeah right...

Gelimiteerde oplage, worden nooit opnieuw uitgebracht en iedereen wil ze hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef djnospinzone het volgende:
whaddup met die dingen dan? waarom zijn ze zo speciaal?

Moet ik nog steeds een keer DS scoren
 Moet ik nog steeds een keer DS scoren  

Heb ik er niet bijgekregen, vind die blauwe ook nog wel te doen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef thaWarhead het volgende:
Wel zwarte veters in je Bamboo's doen.

Wat betekenen die afkortingen?!quote:

very near dead stockquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat betekenen die afkortingen?!
Alleen van die DS kan ik Dead Stock maken...

Ahh zo!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
very near dead stock
near dead stock

Ja zijn 95'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:25 schreef Teije het volgende:
sjimz, zie ik daar nou 95s???? pigeons nog gezien trouwens, of niet? ik was het helemaal vergeten.
 Ze hebben te weinig paar gekregen.
 Ze hebben te weinig paar gekregen.

Ja, volgens mij hadden ze 6 paar gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:29 schreef Teije het volgende:
alles zeker aan het personeel verkocht? wankers.

Echt... wat een taferelen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja zijn 95's
En die pigeons gingen bij seventyfive niet in de verkoopZe hebben te weinig paar gekregen.
En op solebox en sneakersnstuff waren ze al binnen 5 seconde uitverkocht om ze vervolgens op ebay en iss aangeboden zien worden voor 900 dollar
Leve de hypebeasts en de resell!

Ik had liever gezien dat ze zonder Staple/pigeon waren uitgekomen.quote:

Idd, 575 is ook alles behalve een populair, gehypt model.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het een GR was dan had niemand er naar om gekeken

Wat doet die tijger daar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Phrits het volgende:
Vandaag 2 pick-ups.
Nike AM1 Elephants
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Bij de eerste leek het heel even of het zo'n mega-schoen-model was.
 Bij de eerste leek het heel even of het zo'n mega-schoen-model was. 

Takashi 1 > 2quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef DubzOne het volgende:
Zojuist nog wel een aardig pick-upje:
Takashi 2 DS voor 65 euro shipped
[ afbeelding ]

Yep, vond 65 incl. verzending wel een ok prijs voor die schoenen. Heb ik weer iets om bij nettere gelegenheden aan te trekkenquote:

Hallo, da's een tagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:53 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Wat doet die tijger daar?Bij de eerste leek het heel even of het zo'n mega-schoen-model was.
Maar die laatste (@post hierboven) zijn wel gaaf.

Heb je je motorrijbewijs?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net binnen, model stond al lang op mn lijstje maar is nog heel moeilijk te vinden:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg 1 zooltje maat 9 en 1 12. Maar daar vinden we wel wat op.

Warhead heeft swagger. hij kan dit best hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je je motorrijbewijs?
Lelijke dingen zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |