very near dead stockquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat betekenen die afkortingen?!![]()
Alleen van die DS kan ik Dead Stock maken...
Ahh zo!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
very near dead stock
near dead stock
Ja zijn 95'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:25 schreef Teije het volgende:
sjimz, zie ik daar nou 95s???? pigeons nog gezien trouwens, of niet? ik was het helemaal vergeten.
Ja, volgens mij hadden ze 6 paar gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:29 schreef Teije het volgende:
alles zeker aan het personeel verkocht? wankers.
Echt... wat een taferelen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja zijn 95's
En die pigeons gingen bij seventyfive niet in de verkoopZe hebben te weinig paar gekregen.
En op solebox en sneakersnstuff waren ze al binnen 5 seconde uitverkocht om ze vervolgens op ebay en iss aangeboden zien worden voor 900 dollar
Leve de hypebeasts en de resell!
Ik had liever gezien dat ze zonder Staple/pigeon waren uitgekomen.quote:
Idd, 575 is ook alles behalve een populair, gehypt model.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het een GR was dan had niemand er naar om gekeken
Wat doet die tijger daar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Phrits het volgende:
Vandaag 2 pick-ups.
Nike AM1 Elephants![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Takashi 1 > 2quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef DubzOne het volgende:
Zojuist nog wel een aardig pick-upje:
Takashi 2 DS voor 65 euro shipped
[ afbeelding ]
Yep, vond 65 incl. verzending wel een ok prijs voor die schoenen. Heb ik weer iets om bij nettere gelegenheden aan te trekkenquote:
Hallo, da's een tagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:53 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Wat doet die tijger daar?Bij de eerste leek het heel even of het zo'n mega-schoen-model was.
Maar die laatste (@post hierboven) zijn wel gaaf.
Heb je je motorrijbewijs?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net binnen, model stond al lang op mn lijstje maar is nog heel moeilijk te vinden:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg 1 zooltje maat 9 en 1 12. Maar daar vinden we wel wat op.
Warhead heeft swagger. hij kan dit best hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je je motorrijbewijs?
Lelijke dingen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |