Ja maar toen had ik welgeteld 0,- euro op mijn rekening staan, en vandaag weer salaris gekregen vandaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die hebben er toch behoorlijk lang opgestaan!
Het was een grapjequote:
Ja, hier als in NL ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hier als in NL? Ben-G had als enige winkel een paar paartjes. Bij Lockwood in Antwerpen lagen ze wat langer.
Nee klopt, omdat ik ze nu hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef kwm het volgende:
[..]
Waar heb je 'm precies gekocht? Ik kan het op lacebag niet vinden.
ik in ieder geval niet....duurde alleen iets langer dan op de site werd aangegevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Klopt het dat hier ooit wat users problemen hadden met main-source? Meen ik ooit te hebben gelezen
Nice, van Cali?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef Dengaman het volgende:
Eindelijk m'n kekke stappers binnen !
[ afbeelding ]
Puma Borgo Panigale
Moto GP Champion del Mondo
Limited Edition...
Nr. 387 van de 2007 paar totaal...
Inkoopsprijs niet zoveel...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Lol, lelijk. Hoeveel heb je daarvoor neergelegd dan?
je moet er in ieder geval geen sneakerliefhebber voor zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Inkoopsprijs niet zoveel...Normaal doen ze 175,-
Maar goed, als je Ducati Liefhebber bent én Ducati importeur dan waardeer je het anders...
Yo, wil jij die Dawn o.t. Dead-trainers nog hebben?! Zie ze hier nieuw staan voor 62 euro (excl.15 euro shipping binnen europa)quote:
quote:A new colorway of the Air Trainer TW II from Nike Skateboarding is making its way out into Nike SB retailers everywhere. This may remind some of you of the Jordan Pack Dunk SB from a few years back which feature the same color scheme. The inspiration for this colorway is from the JPack Dunk, there have also been two other inspired colorways including the un-Futura Dunk High, and Sea Crystal Blazer. The upper features a combination of black and blue in suede, leather, nubuck and the TW’s plastic webbing on the side-panels. Look for this colorway at your local Nike SB retailers now.
Np man!!quote:
Wtf? Waar? Laat zo maar zien als je hier bent...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Yo, wil jij die Dawn o.t. Dead-trainers nog hebben?! Zie ze hier nieuw staan voor 62 euro (excl.15 euro shipping binnen europa)
Is cool ouwe...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Wtf? Waar? Laat zo maar zien als je hier bent...
idd ja... had de url alweer weggeklikt op het moment dat ik het hier postte! Staan trouwens wel meer goede aanbiedingen op die site!quote:
Sneakershops herkennen aan de transportkosten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef thaWarhead het volgende:
Die 15 euro gaf het weg. Ook wat Trainer 2's in de sale daar, nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |