Retail was $110.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee wat een fatsoenlijk bod is op DS Saucony A.R.C??
Waarom Saucony?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee wat een fatsoenlijk bod is op DS Saucony A.R.C??
dunks of trainersquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Ian_Curtis het volgende:
K thanx... hmmm weet niet of ik er dat voor over heb, dan ga ik denk ik liever voor day of the deads.
Ik vind dat serieus stuk voor stuk zwaar lelijke renschoenen... die grijze Air Stabs die daaronder stonden vond ik wel dope! Maar je kan mijn Saucony's wel overkopen, heb er alleen twee jaar op hardgelopen, maargoed wel een size 9,5!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Ian_Curtis het volgende:
Omdat saucony hard komt... daarom...
[ afbeelding ]
Nee, bedankt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:27 schreef Ian_Curtis het volgende:
Reverse jams kopen? :p
Reverse Jam mid GREEN size 9,5
Staat: 90/100
OG box aanwezig
BIN: 60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trainers.quote:
En terecht!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef Ian_Curtis het volgende:
@ Dubzone, als jij ze niet kan waarderen dan hoef ik ze niet meer hoor
Echt sneakers hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Ian_Curtis het volgende:
Pickups van vandaag, ebay dunks en tiffanys
[ afbeelding ]
niet haten op cali!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Echt sneakers hoor![]()
Beter doe je dit in het wat-heb-ik-gekocht-topic
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Ian_Curtis het volgende:
Pickups van vandaag, ebay dunks en tiffanys
[ afbeelding ]
Die hebben er toch behoorlijk lang opgestaan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
Gvd!
De ATC's Hot Lava staan niet meer op mainsource
Hier als in NL? Ben-G had als enige winkel een paar paartjes. Bij Lockwood in Antwerpen lagen ze wat langer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef DubzOne het volgende:
Weet iemand of die Nike SB Dinosaur JR's relatief makkelijk te krijgen zijn hier?!
Waar heb je 'm precies gekocht? Ik kan het op lacebag niet vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Yep, vond 65 incl. verzending wel een ok prijs voor die schoenen. Heb ik weer iets om bij nettere gelegenheden aan te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |