probeer .co.uk eens, als je NB zoekt tenminstequote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef Stansfield het volgende:
Wel vette NB's.
Op een of andere manier is er nooit wat moois in mijn maat op ebay. Terwijl maat 11 toch geen hele uitzonderlijke maat is.
Zo een NB hemel gaat voor me open.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
probeer .co.uk eens, als je NB zoekt tenminste
Je moet wat hè, met al die gare SB releases van de laatste tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef thaWarhead het volgende:
NB's,so hot right now.
So truequote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je moet wat hè, met al die gare SB releases van de laatste tijd
Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...quote:
Volgende maand je kans dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...
nike teken op de tong zit er raar uit, heb je ook een foto van de sizetag (waar de maten opstaan)? Veters zijn raar van CFs..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef soares het volgende:
ik heb dus vanuit amerika de optie gehad een stel nikies te kopen....
heb ze nu hier, maar krijg enorm het gevoel dat ze nep zijn, stiksels zijn niet mooi, binnenkant is van slechte kwaliteit de veters zien er niet uit... er klopt gewoon iets niet...
ik denk dat de persoon die ze gekocht heeft, een beetje is opgelicht
heb foto's gemaakt...
wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
witte ds ftw *boks*quote:Op maandag 16 juni 2008 17:31 schreef vejay het volgende:
wivah'tje:
[ afbeelding ]
en nu m'n ds oprapen
De binnenkant vind ik er maar raar uitzien, en dat nike logo op de tong met dat hartje?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, tegenwoordig zitten ze daar. Imo een kutplek, maar goed..het is maar een sizetag.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Phrits het volgende:
Zit de sizetag meestal niet op de schoen?
Heb aardig wat Nikes gehad, maar bij mij zat de sizetag altijd op de tong en niet aan de zijkant.
Op deze site: http://www.rmkstore.com/rmk.viewProductDetail.do?productId=390&antiCache=12019932164960D2A5961AEBDD5896C0CCB241ABFBC8Dquote:
Waarom? We plaatsen die tvp's toch niet voor niets... Anders hou je het topic maar langer open (lees: nooit dicht).quote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
-edit: tvp's worden verwijderd, anders is dit topic weer zo vol
Al iets bekend over waar ze worden verkocht? Ik hoorde iets van Footlocker, maar weet het niet zeker...quote:
Vet, maar met maatje 44,5 zien ze er huge uit. Daarom ben ik meer fan van de reverse jam's, smaller modelletje.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef Mindstate het volgende:
Wat denken jullie van de Reebok Pump Omni Lite?
[ afbeelding ]
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef refused. het volgende:
Er gaan nogal wat geruchten omtrent een uitgelekte pic via google cache...
[ afbeelding ]
Pic komt van het LACEBAG forum.
die zijn al geweest, ik denk niet dat Nike ze opnieuw gaat uitbrengen. Tenzij ze met een premium release komen (zoals een leren uitvoering a la '02 Laser Blue's)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:27 schreef vejay het volgende:
Oh shiznitsssss. Dat wordt sparen (en hopen dat het waar is)
Geen woord over laser blue's?
Bedankt voor de heads-up.
beter kijken, ik heb de afgelopen maand 4 paar NB gekocht..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef RudyCarell het volgende:
Beetje jammer dat er bijna enkel nikes worden gepost... Fok Nike!
inderdaad, ik was vergeten dat mijn wivah ook nike isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef RudyCarell het volgende:
Beetje jammer dat er bijna enkel nikes worden gepost... Fok Nike!
Nee coole schoenen is it about... Maar ik heb sowieso altijd Adidas gehad, op een of andere manier vind ik Nikes niet zo lekker lopen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Want that's what it's all about natuurlijk
Op Ebay staan er een aantal.. moet je zoeken naar air max 1 sunrise of kakigoori packquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef ZariuM het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee waar deze te krijgen zijn?
SHITT!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:51 schreef SHOOOTO het volgende:
deze is speciaal voor RudyCarell![]()
[ afbeelding ]
*bonus*
[ afbeelding ]
AM90 Sunburst/ Dutch Blue.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef TM-R het volgende:
[..]
SHITT!!
Welke is dat!? die moet ik hebben!
gefeliciteerd ben echt blij voor jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ok, das waar... Ach dan zijn we dus wel exclusiever dan mensen met nikes...
Hier doet ie het perfect.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef seto het volgende:
resize die pics eens, veel te grote pics met een slome host is echt
Daarvoor ook alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:49 schreef seto het volgende:
Natuurlijk doet hij het bij jou perfect, hij staat tenslotte in je cache.
JWZ, mattie 4 life homiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:55 schreef seto het volgende:
thx bro je bent een echte mattie
Thnx, ff ebayen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
AM90 Sunburst/ Dutch Blue.
JD Exclusive.
Ze zien er ook te fresh uit die foto, zelfs de midsole is nog spierwitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik was het zelf bijna vergeten ja.
Classicsquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef Elocyp het volgende:
Zijn de maten van nike air max classics gelijk aan die van 90's en 1's?
Ik vroeg je niet je mening, want die boeit mij niet. Heb je wel een antwoord op mijn vraag?quote:
Dit is een forum, daar mag je je mening gevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet je mening, want die boeit mij niet. Heb je wel een antwoord op mijn vraag?
Wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef Stansfield het volgende:
Tussen merken onderling is er toch geen verschil.
ligt aan de materialen, mesh 90s zitten wat kleiner terwijl leren 90s weer wat ruimer zitten. Ik denk dat je hetzelfde maat kan nemen als je AM90s.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef Elocyp het volgende:
Zijn de maten van nike air max classics gelijk aan die van 90's en 1's?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef sjimz het volgende:
Toch doet het model het niet voor mij.
Niet eens door de associatie met gabbers maar meer omdat ik het model te lomp vind voor een runningschoen.
NB!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
hmm ik twijfel.
Een paartje Oompa's of een paartje NB 1500 toothpastes.
Blauw/groene NB-tjes, anders oompas.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
hmm ik twijfel.
Een paartje Oompa's of een paartje NB 1500 toothpastes.
Het gaat helaas niet om de blauw/groene maar om de andere cw.quote:
mwa vind de andere cw ook niet verkeerd maar vele malen minder dan die blauw/groene.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef Teije het volgende:
Die blauw/groene zijn wel hot mangs, die andere daarentegen...
Providers zijn echt freaking nice, grailgrailgrail.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
mwa vind de andere cw ook niet verkeerd maar vele malen minder dan die blauw/groene.
Hoop de blauw/groene ooit nog wel te bemachtigen. Toch een grail.
De 2 andere NB's die ook nog grail zijn dat zijn de provider en de BlackBeard.
Al zal die laatste wel utopie zijn.
Het is dat mijn salaris er nog niet is anders had ik nu waarschijnlijk een paartje op Ebay gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Providers zijn echt freaking nice, grailgrailgrail.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die oompa's wel sexy.
weet alleen niet welke toothpaste je bedoeld hoor:$!
New enzo,
en wat is een grail? Most wanted ofzo?
http://cgi.ebay.co.uk/NIK(...)p1638Q2em118Q2el1247quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:13 schreef TM-R het volgende:
Iemand enig idee waar ik die AM90 sunburst dutch blue kan halen?
Weet dat ze JD exclusive zijn.
Ebay staat GEEN MOER!
zijn ze zo exclusive dan!?
Post to: United Kingdomquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/NIK(...)p1638Q2em118Q2el1247
quote:
quote:HI UP FOR AUCTION IS A DEADSTOCK PAIR OF NIKE AIR MAX 90
I HAVE SHOE IN UK 7,8,9,10,11 (US 8,9,10,11,12
COLOURWAY ISHITE/SUNBURST-DTCH BL-MDM GRY
FOR MORE PICS OR INFO ETC. PLEASE CONTACT ME.
FOR DISCOUNTED SHIPPING CONTACT ME BEFORE PURCHASING.
AND YES I WILL SHIP WORLDWIDE.
THANKS FOR LOOKING
NB fanboy, lolz.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef refused. het volgende:
Ga voor de toothpaste... de oranje zijn ook kkhard en NB is gewoon meer waar voor je cash, die dingen lopen echt uberlekker + de materialen zijn ook geniaal & long lasting.
Moeilijk he, lezen? Ernstig.quote:AND YES I WILL SHIP WORLDWIDE.
Je krijgt er wel een tandenborstel bij he? Voor dat geld...quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:54 schreef sjimz het volgende:
Oompa's it is.
Scheelt me ook nog geld ook nog.
Ga dan wel een normaal paartje NB1500 van caliroots ofzo coppen.
Kijk onder prijs.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:51 schreef Teije het volgende:
[..]
NB fanboy, lolz.
[..]
Moeilijk he, lezen? Ernstig.
Ja dus?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef TM-R het volgende:
[..]
Kijk onder prijs.
daar heeft de verkoper ingevult uk
Die dingen lopen gewoon een heel stuk fijner + de materialen gaan een stuk langer mee dan een dunk SB. Niks met fanboyism te maken imho.quote:
Ik hou het bij mijn Bert&Ernie Toothbrush!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef refused. het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een tandenborstel bij he? Voor dat geld...
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:08 schreef refused. het volgende:
[..]
Die dingen lopen gewoon een heel stuk fijner + de materialen gaan een stuk langer mee dan een dunk SB. Niks met fanboyism te maken imho.
Ja dus? Is gewoonweg aantrekken en vergelijken... geen rocket science waar je jarenlange ervaring voor moet hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef seto het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.
En stel dat ie nu al kapot is... 1 + 1 = 2. Goed he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef seto het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.
dus had ik niet verder gekekenquote:
dat maakt niets uit. Volgens mij is davenikes, davehit van ISS. Legit dus en snel met leveren. Gewoon een mailtje sturen naar hem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef TM-R het volgende:
[..]
Kijk onder prijs.
daar heeft de verkoper ingevult uk
Neuh, die Calis zijn nog steeds hella-frisquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:16 schreef vejay het volgende:
[..]
En stel dat ie nu al kapot is... 1 + 1 = 2. Goed he.
ok thnx, ik mail hem!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat maakt niets uit. Volgens mij is davenikes, davehit van ISS. Legit dus en snel met leveren. Gewoon een mailtje sturen naar hem.
Daar zag ik afgelopen zaterdag ook een nieuw boek over sneakers customizen. Alleen ben ik zelf helemaal niet van het customizen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Avani het volgende:
Misschien wel, misschien niet bekend:
Je kan je sneakers customizen bij the American Bookstore Center in Amsterdam (Spui) op 28 juni
Hype. Je zal je verbazen hoeveel geld mensen soms neer willen leggen omdat iets in beperkte oplage is geproduceerd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:02 schreef ZariuM het volgende:
alsjeblieft iemand leg mij uit waarom je voor zulke lelijke schoenen 450 dollar moet betalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sexy hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef ZariuM het volgende:
lekker kan je kijken hoe erg iemands voeten zweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Tof man als je ziet dat ik al sinds het begin in dit forum zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneakers enzo #2![]()
![]()
En refused zit hier ook al langer dan dat jij in dit topic komt
[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 18-06-2008 23:30:59 ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Ga ergens anders de wijsneus uithangen, sjimz en refused zitten hier al langer. Refused alleen onder een andere naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het kan altijd erger:quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef ZariuM het volgende:
lekker kan je kijken hoe erg iemands voeten zweten
Het is bijna een soort van 'uit de kast komen'quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Sneakers![]()
Ik kocht al veel langer meer sneakers dan een gemiddeld mokkel met geld teveel, maar zag het nut er nooit zo van in er over te babbelen![]()
Maar nu ontdek ik allerlei fora zoals lacebag![]()
Ik lurk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Heb ik ooit beweerd dat ik veel van sneakers weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of hoe modellen vallen?
nee, so zip it
[ Bericht 2% gewijzigd door TM-R op 19-06-2008 11:03:41 ]Op zoek naar: Full White Nike Air Max 1, Nike Dunk SB Skate or Die & Nike Air Max 1 Supreme Tech Pack!
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Refused alleen onder een andere naam
Kom met een quote dan dat ik iemand vertel hoe een schoen zit, of waar ik in jou ogen doe alsof ik een pro ben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijk
Niet, maar doe gewoon niet zo kortzichtig, is nergens voor nodig.quote:
quote:Oké, sjimz je hebt gelijk
Gewoon niet oordelen over mensen, daarmee voorkom je dat je jezelf weer voor lul zet in de toekomst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijk
pic van de AM1? je moet ook rekening houden dat JD alleen hele maten hanteert.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef TM-R het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een paar Am90 sunburst/dutch blue of Am1premium SP.
Als iemand nog een cheap eu adres weet voor de AM1's worden dat ze.
Lacebag had alleen 43 zo te zien, heb 42,5
hele Us & Uk maten toch alleen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
pic van de AM1? je moet ook rekening houden dat JD alleen hele maten hanteert.
SHOOTO, als je nog iets van caliroots moet hebben moet je ff @ lacebag reagerenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
pic van de AM1? je moet ook rekening houden dat JD alleen hele maten hanteert.
Die heb ik ookquote:
waar gehaald? En prijs?quote:
Ebay, 80 dollar. Foot Locker heef ze ook geloof ik.quote:
Nee, dat kloptquote:
die zijn wel tof, alleen heeft ie een raar toebox (qua materiaal)quote:
thanks bro, ik zal even kijken of er nog iets leuks tussen zit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
SHOOTO, als je nog iets van caliroots moet hebben moet je ff @ lacebag reageren
Jaquote:
echt he... Klote fl!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja![]()
Waarom zijn AM1's eigenlijk zo duur in Nederland?
Heb geduld. Sommige mensen zijn wel eens 2 dagen niet op een PC hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef TM-R het volgende:
[..]
echt he... Klote fl!
Die man van die sunbursts reageert niet met de shipping prijs
Dat doe ik zovaak:p,quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb geduld. Sommige mensen zijn wel eens 2 dagen niet op een PC hoor.
Ze bestaan echt hoor!
Edit: My bad, is toch een custom. Dus niet in de winkel te verkrijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:36 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe heten deze sneakers en waar kan ik deze kopen:
[ afbeelding ]
Had ik 'm maar nooit zien staanquote:
true to size imo. Ik heb dan geen IVs, maar IIIs zitten true to size en Vs kan je beter een halve maat omhoog gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
weet iemand nou hoe vallen air jordans vallen?vergeleken met sb's....
Zonde idd... 9,5 staat er ook niet meer tussen. Echt een mooie prijs voor die schoen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bah waarom zijn die zwedenblazerdingen nou weer op in mijn maat @ solebox
Mee eens, in store zijn ze lelijk!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef ZariuM het volgende:
als je ze aan hebt zijn ze niet zo speciaal... ik heb ze ook gepast
zijn nice!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new-balance-m576
dacht ik ook al, Jd exclusives!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef sjeppert het volgende:
^wel boven retail maar jah goedkoper krijg je ze denk ik toch niet
Ja da's makkelijk lullen achteraf natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
refused, je kon toch aan dat CT zien dat het de Crooked Tongue editie was
Hmm, ik heb het opgezocht, die Countdown Pack, maar dat is dus alleen die zwarte?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
true to size imo. Ik heb dan geen IVs, maar IIIs zitten true to size en Vs kan je beter een halve maat omhoog gaan.
(als je niet zeker bent, gewoon altijd halve maat groter kopen.)
Je kan misschien beter wachten op de Countdown Pack van de IVs, die komt ergens in Juli.
Ik weet niet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer welquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf natuurlijk![]()
die bovenste is zeker fris,iemand daar nog een goedkoop adresje voor? Of is dit een speciale release?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new-balance-m576
damn zover voor sneakers:P!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef sjeppert het volgende:
140 volgens mij via hookup in de UK
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:Pquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer wel
was niet vergetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef TM-R het volgende:
[..]
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:P
Valt me tegen(6)!quote:
Het hypebeast forumquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef Mindstate het volgende:
Kan wel een nieuw topic gaan aanmaken maar denk dat jullie het hier ook wel weten. Wie heeft er een beetje een goed forum over sneakers/tees/hoodies etc.?
Grijs/zwart/bruine zijn zeker wel vet. Zijn dit nieuwe modellen of zo? Want die zijn wel sexyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
300,-quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef TM-R het volgende:
Op lacebag staan bapesta's
Helaas geen prijs moet de man ff pmmen,
Wat is een normale prijs?
De tering:-|quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef TM-R het volgende:
[..]
De tering:-|
Nevermind dan moet ook nog geld over houden voor kleding:p
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:49 schreef refused. het volgende:
Zojuist Tier-0 supreme vandal high black gekocht @ mainsource.
[ afbeelding ]
Saleprice ook nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergelijk het hier maar:
http://www.pickyourshoes.com/size/bape.htm
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.
Ook resell. Zoek pondon maar eens op ebay, met shipping kom je op ongeveer 130 uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:32 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is retail, resell is weer een heel ander verhaal.
De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
ja, die black/red (breds). Welke IV zoek je dan? Cement IVs zijn ook nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het opgezocht, die Countdown Pack, maar dat is dus alleen die zwarte?
En Spiz'ike, zal ik een size 7 passen? maar bedankt, ik ga even kijken wat ik ga doen en goed zoeken ^^'
lol, was idd 140e. Iemand op Lacebag heeft alles geregeld, duurde wel een fokking maand vanwege een foutje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef TM-R het volgende:
[..]
damn zover voor sneakers:P!
vind patta al ver:p(50km).
zo maar ff bestellen als mn chick eindelijk klaar is met huiswerk.
op de foto komt ie altijd mooier uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.
Is de Spring 2009 collectie van Nike SB. Gaat dus nog wel even duren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Oserdare het volgende:
[..]
De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.
Ja ik zag al dat jij het was iddquote:
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt zeer spoedig mijn kant op!
165 pond bij Crooked Tonguesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?
financieel meevallertje gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef TM-R het volgende:
@sjimz heet hoor! Wel prijzig
Bape roadsta voor 90 ps!
9/10 maar dat maakt niet uit.
ja, staan er een stuk of 6quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
financieel meevallertje gehad.
die roadsta's @ lacebag?
De enige 3 die ik echt hard vind zijn de CT x NB 'Confederation Of Villainy' 1500 , de blauw/groene toothpastes en de PROVIDER X NB 1500.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef tha_dark het volgende:
Veel NB´s hier de laatste tijd! Zelf vind ik NB niet zo geweldig eerlijk gezegd, maar ja smaken verschillen nu eenmaal!
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:47 schreef refused. het volgende:
Tering, al die schoenen zijn duur @ CT zeg...Wel een gruwelijke CW moet ik toegeven
Al had je voor dat geld ook toothpaste kunnen fixen denk ik.
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:52 schreef refused. het volgende:
[..]
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.quote:
Nee die vergeet ik niet, anders heb ik te veel grails van 1 modelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:54 schreef refused. het volgende:
[..]
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.
En vergeet je Colette's nou niet in je rijtje NB-grails?
Ja maar ik wil nog zoveel schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
dikke sokken!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef TM-R het volgende:
Shit men,
Die Roadsta's zijn net halve size te groot:(!
Die wil ik echt!
En die andere zijn zn beaters... dus die neem ik niet
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!quote:
geitenwollen sokken zijn aan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef TM-R het volgende:
[..]
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!
Doen bapesta's geen eer aan natuurlijk!![]()
maar k denk erover
Ik loop achterquote:
Alles beter dan die kanye west dingen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Teije het volgende:
Bapes.![]()
AF1´s verklote, hoe is het mogelijk.
Purple devils > red devils.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef vejay het volgende:
NB's binnen.
Wellicht ook Red Devils bestellen als ik tevreden ben over het eerste paartje. Afwerking ziet er alvast top uit.
jij ook altijd met je CT'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
[ afbeelding ]
Ja dat is dan gewoon een goede deal van zijn kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jij ook altijd met je CT's
@Sjimz
ouch! En_nieka had ze voor 100 euro...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
Wuhaha, wat een kunst!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |