Ik weet niet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer welquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf natuurlijk![]()
die bovenste is zeker fris,iemand daar nog een goedkoop adresje voor? Of is dit een speciale release?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new-balance-m576
damn zover voor sneakers:P!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef sjeppert het volgende:
140 volgens mij via hookup in de UK
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:Pquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer wel
was niet vergetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef TM-R het volgende:
[..]
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:P
Valt me tegen(6)!quote:
Het hypebeast forumquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef Mindstate het volgende:
Kan wel een nieuw topic gaan aanmaken maar denk dat jullie het hier ook wel weten. Wie heeft er een beetje een goed forum over sneakers/tees/hoodies etc.?
Grijs/zwart/bruine zijn zeker wel vet. Zijn dit nieuwe modellen of zo? Want die zijn wel sexyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
300,-quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef TM-R het volgende:
Op lacebag staan bapesta's
Helaas geen prijs moet de man ff pmmen,
Wat is een normale prijs?
De tering:-|quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef TM-R het volgende:
[..]
De tering:-|
Nevermind dan moet ook nog geld over houden voor kleding:p
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:49 schreef refused. het volgende:
Zojuist Tier-0 supreme vandal high black gekocht @ mainsource.
[ afbeelding ]
Saleprice ook nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergelijk het hier maar:
http://www.pickyourshoes.com/size/bape.htm
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.
Ook resell. Zoek pondon maar eens op ebay, met shipping kom je op ongeveer 130 uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:32 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is retail, resell is weer een heel ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |