quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef sjimz het volgende:
Toch doet het model het niet voor mij.
Niet eens door de associatie met gabbers maar meer omdat ik het model te lomp vind voor een runningschoen.
NB!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
hmm ik twijfel.
Een paartje Oompa's of een paartje NB 1500 toothpastes.
Blauw/groene NB-tjes, anders oompas.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
hmm ik twijfel.
Een paartje Oompa's of een paartje NB 1500 toothpastes.
Het gaat helaas niet om de blauw/groene maar om de andere cw.quote:
mwa vind de andere cw ook niet verkeerd maar vele malen minder dan die blauw/groene.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef Teije het volgende:
Die blauw/groene zijn wel hot mangs, die andere daarentegen...
Providers zijn echt freaking nice, grailgrailgrail.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
mwa vind de andere cw ook niet verkeerd maar vele malen minder dan die blauw/groene.
Hoop de blauw/groene ooit nog wel te bemachtigen. Toch een grail.
De 2 andere NB's die ook nog grail zijn dat zijn de provider en de BlackBeard.
Al zal die laatste wel utopie zijn.
Het is dat mijn salaris er nog niet is anders had ik nu waarschijnlijk een paartje op Ebay gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Providers zijn echt freaking nice, grailgrailgrail.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die oompa's wel sexy.
weet alleen niet welke toothpaste je bedoeld hoor:$!
New enzo,
en wat is een grail? Most wanted ofzo?
http://cgi.ebay.co.uk/NIK(...)p1638Q2em118Q2el1247quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:13 schreef TM-R het volgende:
Iemand enig idee waar ik die AM90 sunburst dutch blue kan halen?
Weet dat ze JD exclusive zijn.
Ebay staat GEEN MOER!
zijn ze zo exclusive dan!?
Post to: United Kingdomquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/NIK(...)p1638Q2em118Q2el1247
quote:
quote:HI UP FOR AUCTION IS A DEADSTOCK PAIR OF NIKE AIR MAX 90
I HAVE SHOE IN UK 7,8,9,10,11 (US 8,9,10,11,12
COLOURWAY ISHITE/SUNBURST-DTCH BL-MDM GRY
FOR MORE PICS OR INFO ETC. PLEASE CONTACT ME.
FOR DISCOUNTED SHIPPING CONTACT ME BEFORE PURCHASING.
AND YES I WILL SHIP WORLDWIDE.
THANKS FOR LOOKING
NB fanboy, lolz.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef refused. het volgende:
Ga voor de toothpaste... de oranje zijn ook kkhard en NB is gewoon meer waar voor je cash, die dingen lopen echt uberlekker + de materialen zijn ook geniaal & long lasting.
Moeilijk he, lezen? Ernstig.quote:AND YES I WILL SHIP WORLDWIDE.
Je krijgt er wel een tandenborstel bij he? Voor dat geld...quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:54 schreef sjimz het volgende:
Oompa's it is.
Scheelt me ook nog geld ook nog.
Ga dan wel een normaal paartje NB1500 van caliroots ofzo coppen.
Kijk onder prijs.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:51 schreef Teije het volgende:
[..]
NB fanboy, lolz.
[..]
Moeilijk he, lezen? Ernstig.
Ja dus?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef TM-R het volgende:
[..]
Kijk onder prijs.
daar heeft de verkoper ingevult uk
Die dingen lopen gewoon een heel stuk fijner + de materialen gaan een stuk langer mee dan een dunk SB. Niks met fanboyism te maken imho.quote:
Ik hou het bij mijn Bert&Ernie Toothbrush!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef refused. het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een tandenborstel bij he? Voor dat geld...
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:08 schreef refused. het volgende:
[..]
Die dingen lopen gewoon een heel stuk fijner + de materialen gaan een stuk langer mee dan een dunk SB. Niks met fanboyism te maken imho.
Ja dus? Is gewoonweg aantrekken en vergelijken... geen rocket science waar je jarenlange ervaring voor moet hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef seto het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.
En stel dat ie nu al kapot is... 1 + 1 = 2. Goed he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef seto het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, paar maanden geleden kocht jij nog je eerste SB.
dus had ik niet verder gekekenquote:
dat maakt niets uit. Volgens mij is davenikes, davehit van ISS. Legit dus en snel met leveren. Gewoon een mailtje sturen naar hem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef TM-R het volgende:
[..]
Kijk onder prijs.
daar heeft de verkoper ingevult uk
Neuh, die Calis zijn nog steeds hella-frisquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:16 schreef vejay het volgende:
[..]
En stel dat ie nu al kapot is... 1 + 1 = 2. Goed he.
ok thnx, ik mail hem!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat maakt niets uit. Volgens mij is davenikes, davehit van ISS. Legit dus en snel met leveren. Gewoon een mailtje sturen naar hem.
Daar zag ik afgelopen zaterdag ook een nieuw boek over sneakers customizen. Alleen ben ik zelf helemaal niet van het customizen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Avani het volgende:
Misschien wel, misschien niet bekend:
Je kan je sneakers customizen bij the American Bookstore Center in Amsterdam (Spui) op 28 juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |