Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...quote:
Volgende maand je kans dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...
nike teken op de tong zit er raar uit, heb je ook een foto van de sizetag (waar de maten opstaan)? Veters zijn raar van CFs..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef soares het volgende:
ik heb dus vanuit amerika de optie gehad een stel nikies te kopen....
heb ze nu hier, maar krijg enorm het gevoel dat ze nep zijn, stiksels zijn niet mooi, binnenkant is van slechte kwaliteit de veters zien er niet uit... er klopt gewoon iets niet...
ik denk dat de persoon die ze gekocht heeft, een beetje is opgelicht
heb foto's gemaakt...
wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
witte ds ftw *boks*quote:Op maandag 16 juni 2008 17:31 schreef vejay het volgende:
wivah'tje:
[ afbeelding ]
en nu m'n ds oprapen
De binnenkant vind ik er maar raar uitzien, en dat nike logo op de tong met dat hartje?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, tegenwoordig zitten ze daar. Imo een kutplek, maar goed..het is maar een sizetag.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Phrits het volgende:
Zit de sizetag meestal niet op de schoen?
Heb aardig wat Nikes gehad, maar bij mij zat de sizetag altijd op de tong en niet aan de zijkant.
Op deze site: http://www.rmkstore.com/rmk.viewProductDetail.do?productId=390&antiCache=12019932164960D2A5961AEBDD5896C0CCB241ABFBC8Dquote:
Waarom? We plaatsen die tvp's toch niet voor niets... Anders hou je het topic maar langer open (lees: nooit dicht).quote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
-edit: tvp's worden verwijderd, anders is dit topic weer zo vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |