probeer .co.uk eens, als je NB zoekt tenminstequote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef Stansfield het volgende:
Wel vette NB's.
Op een of andere manier is er nooit wat moois in mijn maat op ebay. Terwijl maat 11 toch geen hele uitzonderlijke maat is.
Zo een NB hemel gaat voor me open.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
probeer .co.uk eens, als je NB zoekt tenminste
Je moet wat hè, met al die gare SB releases van de laatste tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef thaWarhead het volgende:
NB's,so hot right now.
So truequote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je moet wat hè, met al die gare SB releases van de laatste tijd
Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...quote:
Volgende maand je kans dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Nice shoes man! Die wil ik ook zeker nog een keer...
nike teken op de tong zit er raar uit, heb je ook een foto van de sizetag (waar de maten opstaan)? Veters zijn raar van CFs..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef soares het volgende:
ik heb dus vanuit amerika de optie gehad een stel nikies te kopen....
heb ze nu hier, maar krijg enorm het gevoel dat ze nep zijn, stiksels zijn niet mooi, binnenkant is van slechte kwaliteit de veters zien er niet uit... er klopt gewoon iets niet...
ik denk dat de persoon die ze gekocht heeft, een beetje is opgelicht
heb foto's gemaakt...
wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
witte ds ftw *boks*quote:Op maandag 16 juni 2008 17:31 schreef vejay het volgende:
wivah'tje:
[ afbeelding ]
en nu m'n ds oprapen
De binnenkant vind ik er maar raar uitzien, en dat nike logo op de tong met dat hartje?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, tegenwoordig zitten ze daar. Imo een kutplek, maar goed..het is maar een sizetag.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Phrits het volgende:
Zit de sizetag meestal niet op de schoen?
Heb aardig wat Nikes gehad, maar bij mij zat de sizetag altijd op de tong en niet aan de zijkant.
Op deze site: http://www.rmkstore.com/rmk.viewProductDetail.do?productId=390&antiCache=12019932164960D2A5961AEBDD5896C0CCB241ABFBC8Dquote:
Waarom? We plaatsen die tvp's toch niet voor niets... Anders hou je het topic maar langer open (lees: nooit dicht).quote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
-edit: tvp's worden verwijderd, anders is dit topic weer zo vol
Al iets bekend over waar ze worden verkocht? Ik hoorde iets van Footlocker, maar weet het niet zeker...quote:
Vet, maar met maatje 44,5 zien ze er huge uit. Daarom ben ik meer fan van de reverse jam's, smaller modelletje.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:47 schreef Mindstate het volgende:
Wat denken jullie van de Reebok Pump Omni Lite?
[ afbeelding ]
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:21 schreef refused. het volgende:
Er gaan nogal wat geruchten omtrent een uitgelekte pic via google cache...
[ afbeelding ]
Pic komt van het LACEBAG forum.
die zijn al geweest, ik denk niet dat Nike ze opnieuw gaat uitbrengen. Tenzij ze met een premium release komen (zoals een leren uitvoering a la '02 Laser Blue's)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:27 schreef vejay het volgende:
Oh shiznitsssss. Dat wordt sparen (en hopen dat het waar is)
Geen woord over laser blue's?
Bedankt voor de heads-up.
beter kijken, ik heb de afgelopen maand 4 paar NB gekocht..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef RudyCarell het volgende:
Beetje jammer dat er bijna enkel nikes worden gepost... Fok Nike!
inderdaad, ik was vergeten dat mijn wivah ook nike isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef RudyCarell het volgende:
Beetje jammer dat er bijna enkel nikes worden gepost... Fok Nike!
Nee coole schoenen is it about... Maar ik heb sowieso altijd Adidas gehad, op een of andere manier vind ik Nikes niet zo lekker lopen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Want that's what it's all about natuurlijk
Op Ebay staan er een aantal.. moet je zoeken naar air max 1 sunrise of kakigoori packquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef ZariuM het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee waar deze te krijgen zijn?
SHITT!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:51 schreef SHOOOTO het volgende:
deze is speciaal voor RudyCarell![]()
[ afbeelding ]
*bonus*
[ afbeelding ]
AM90 Sunburst/ Dutch Blue.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef TM-R het volgende:
[..]
SHITT!!
Welke is dat!? die moet ik hebben!
gefeliciteerd ben echt blij voor jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ok, das waar... Ach dan zijn we dus wel exclusiever dan mensen met nikes...
Hier doet ie het perfect.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef seto het volgende:
resize die pics eens, veel te grote pics met een slome host is echt
Daarvoor ook alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:49 schreef seto het volgende:
Natuurlijk doet hij het bij jou perfect, hij staat tenslotte in je cache.
JWZ, mattie 4 life homiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:55 schreef seto het volgende:
thx bro je bent een echte mattie
Thnx, ff ebayen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
AM90 Sunburst/ Dutch Blue.
JD Exclusive.
Ze zien er ook te fresh uit die foto, zelfs de midsole is nog spierwitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik was het zelf bijna vergeten ja.
Classicsquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef Elocyp het volgende:
Zijn de maten van nike air max classics gelijk aan die van 90's en 1's?
Ik vroeg je niet je mening, want die boeit mij niet. Heb je wel een antwoord op mijn vraag?quote:
Dit is een forum, daar mag je je mening gevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet je mening, want die boeit mij niet. Heb je wel een antwoord op mijn vraag?
Wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef Stansfield het volgende:
Tussen merken onderling is er toch geen verschil.
ligt aan de materialen, mesh 90s zitten wat kleiner terwijl leren 90s weer wat ruimer zitten. Ik denk dat je hetzelfde maat kan nemen als je AM90s.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef Elocyp het volgende:
Zijn de maten van nike air max classics gelijk aan die van 90's en 1's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |