dikke sokken!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef TM-R het volgende:
Shit men,
Die Roadsta's zijn net halve size te groot:(!
Die wil ik echt!
En die andere zijn zn beaters... dus die neem ik niet
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!quote:
geitenwollen sokken zijn aan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef TM-R het volgende:
[..]
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!
Doen bapesta's geen eer aan natuurlijk!![]()
maar k denk erover
Ik loop achterquote:
Alles beter dan die kanye west dingen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Teije het volgende:
Bapes.![]()
AF1´s verklote, hoe is het mogelijk.
Purple devils > red devils.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef vejay het volgende:
NB's binnen.
Wellicht ook Red Devils bestellen als ik tevreden ben over het eerste paartje. Afwerking ziet er alvast top uit.
jij ook altijd met je CT'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
[ afbeelding ]
Ja dat is dan gewoon een goede deal van zijn kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jij ook altijd met je CT's
@Sjimz
ouch! En_nieka had ze voor 100 euro...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
Wuhaha, wat een kunst!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |