Hype. Je zal je verbazen hoeveel geld mensen soms neer willen leggen omdat iets in beperkte oplage is geproduceerd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:02 schreef ZariuM het volgende:
alsjeblieft iemand leg mij uit waarom je voor zulke lelijke schoenen 450 dollar moet betalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sexy hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef ZariuM het volgende:
lekker kan je kijken hoe erg iemands voeten zweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Tof man als je ziet dat ik al sinds het begin in dit forum zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneakers enzo #2![]()
![]()
En refused zit hier ook al langer dan dat jij in dit topic komt
[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 18-06-2008 23:30:59 ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Ga ergens anders de wijsneus uithangen, sjimz en refused zitten hier al langer. Refused alleen onder een andere naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het kan altijd erger:quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef ZariuM het volgende:
lekker kan je kijken hoe erg iemands voeten zweten
Het is bijna een soort van 'uit de kast komen'quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Sneakers![]()
Ik kocht al veel langer meer sneakers dan een gemiddeld mokkel met geld teveel, maar zag het nut er nooit zo van in er over te babbelen![]()
Maar nu ontdek ik allerlei fora zoals lacebag![]()
Ik lurk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef SunBoom het volgende:Heb ik ooit beweerd dat ik veel van sneakers weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of hoe modellen vallen?
nee, so zip it
[ Bericht 2% gewijzigd door TM-R op 19-06-2008 11:03:41 ]Op zoek naar: Full White Nike Air Max 1, Nike Dunk SB Skate or Die & Nike Air Max 1 Supreme Tech Pack!
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Refused alleen onder een andere naam
Kom met een quote dan dat ik iemand vertel hoe een schoen zit, of waar ik in jou ogen doe alsof ik een pro ben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijk
Niet, maar doe gewoon niet zo kortzichtig, is nergens voor nodig.quote:
quote:Oké, sjimz je hebt gelijk
Gewoon niet oordelen over mensen, daarmee voorkom je dat je jezelf weer voor lul zet in de toekomst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En hoe heb ik dat moeten weten? Oké, sjimz je hebt gelijk
pic van de AM1? je moet ook rekening houden dat JD alleen hele maten hanteert.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef TM-R het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een paar Am90 sunburst/dutch blue of Am1premium SP.
Als iemand nog een cheap eu adres weet voor de AM1's worden dat ze.
Lacebag had alleen 43 zo te zien, heb 42,5
hele Us & Uk maten toch alleen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
pic van de AM1? je moet ook rekening houden dat JD alleen hele maten hanteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |