De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
ja, die black/red (breds). Welke IV zoek je dan? Cement IVs zijn ook nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het opgezocht, die Countdown Pack, maar dat is dus alleen die zwarte?
En Spiz'ike, zal ik een size 7 passen? maar bedankt, ik ga even kijken wat ik ga doen en goed zoeken ^^'
lol, was idd 140e. Iemand op Lacebag heeft alles geregeld, duurde wel een fokking maand vanwege een foutje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef TM-R het volgende:
[..]
damn zover voor sneakers:P!
vind patta al ver:p(50km).
zo maar ff bestellen als mn chick eindelijk klaar is met huiswerk.
op de foto komt ie altijd mooier uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.
Is de Spring 2009 collectie van Nike SB. Gaat dus nog wel even duren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Oserdare het volgende:
[..]
De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.
Ja ik zag al dat jij het was iddquote:
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt zeer spoedig mijn kant op!
165 pond bij Crooked Tonguesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?
financieel meevallertje gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef TM-R het volgende:
@sjimz heet hoor! Wel prijzig
Bape roadsta voor 90 ps!
9/10 maar dat maakt niet uit.
ja, staan er een stuk of 6quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
financieel meevallertje gehad.
die roadsta's @ lacebag?
De enige 3 die ik echt hard vind zijn de CT x NB 'Confederation Of Villainy' 1500 , de blauw/groene toothpastes en de PROVIDER X NB 1500.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef tha_dark het volgende:
Veel NB´s hier de laatste tijd! Zelf vind ik NB niet zo geweldig eerlijk gezegd, maar ja smaken verschillen nu eenmaal!
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:47 schreef refused. het volgende:
Tering, al die schoenen zijn duur @ CT zeg...Wel een gruwelijke CW moet ik toegeven
Al had je voor dat geld ook toothpaste kunnen fixen denk ik.
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:52 schreef refused. het volgende:
[..]
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.quote:
Nee die vergeet ik niet, anders heb ik te veel grails van 1 modelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:54 schreef refused. het volgende:
[..]
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.
En vergeet je Colette's nou niet in je rijtje NB-grails?
Ja maar ik wil nog zoveel schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |