Had ik 'm maar nooit zien staanquote:
true to size imo. Ik heb dan geen IVs, maar IIIs zitten true to size en Vs kan je beter een halve maat omhoog gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
weet iemand nou hoe vallen air jordans vallen?vergeleken met sb's....
Zonde idd... 9,5 staat er ook niet meer tussen. Echt een mooie prijs voor die schoen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bah waarom zijn die zwedenblazerdingen nou weer op in mijn maat @ solebox
Mee eens, in store zijn ze lelijk!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef ZariuM het volgende:
als je ze aan hebt zijn ze niet zo speciaal... ik heb ze ook gepast
zijn nice!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new-balance-m576
dacht ik ook al, Jd exclusives!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef sjeppert het volgende:
^wel boven retail maar jah goedkoper krijg je ze denk ik toch niet
Ja da's makkelijk lullen achteraf natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
refused, je kon toch aan dat CT zien dat het de Crooked Tongue editie was
Hmm, ik heb het opgezocht, die Countdown Pack, maar dat is dus alleen die zwarte?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
true to size imo. Ik heb dan geen IVs, maar IIIs zitten true to size en Vs kan je beter een halve maat omhoog gaan.
(als je niet zeker bent, gewoon altijd halve maat groter kopen.)
Je kan misschien beter wachten op de Countdown Pack van de IVs, die komt ergens in Juli.
Ik weet niet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer welquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf natuurlijk![]()
die bovenste is zeker fris,iemand daar nog een goedkoop adresje voor? Of is dit een speciale release?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new-balance-m576
damn zover voor sneakers:P!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef sjeppert het volgende:
140 volgens mij via hookup in de UK
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:Pquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet super veel over sneakers maar dat wist ik dan weer wel
was niet vergetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef TM-R het volgende:
[..]
Mag ook wel als je pro binnen een maand was:P
Valt me tegen(6)!quote:
Het hypebeast forumquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:57 schreef Mindstate het volgende:
Kan wel een nieuw topic gaan aanmaken maar denk dat jullie het hier ook wel weten. Wie heeft er een beetje een goed forum over sneakers/tees/hoodies etc.?
Grijs/zwart/bruine zijn zeker wel vet. Zijn dit nieuwe modellen of zo? Want die zijn wel sexyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
300,-quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:47 schreef TM-R het volgende:
Op lacebag staan bapesta's
Helaas geen prijs moet de man ff pmmen,
Wat is een normale prijs?
De tering:-|quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef TM-R het volgende:
[..]
De tering:-|
Nevermind dan moet ook nog geld over houden voor kleding:p
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:49 schreef refused. het volgende:
Zojuist Tier-0 supreme vandal high black gekocht @ mainsource.
[ afbeelding ]
Saleprice ook nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergelijk het hier maar:
http://www.pickyourshoes.com/size/bape.htm
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Naäper. Tering, nog voor een prikkie ook, nice.
Ook resell. Zoek pondon maar eens op ebay, met shipping kom je op ongeveer 130 uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:32 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is retail, resell is weer een heel ander verhaal.
De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
de mids vind ik wel nice
ja, die black/red (breds). Welke IV zoek je dan? Cement IVs zijn ook nice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het opgezocht, die Countdown Pack, maar dat is dus alleen die zwarte?
En Spiz'ike, zal ik een size 7 passen? maar bedankt, ik ga even kijken wat ik ga doen en goed zoeken ^^'
lol, was idd 140e. Iemand op Lacebag heeft alles geregeld, duurde wel een fokking maand vanwege een foutje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef TM-R het volgende:
[..]
damn zover voor sneakers:P!
vind patta al ver:p(50km).
zo maar ff bestellen als mn chick eindelijk klaar is met huiswerk.
op de foto komt ie altijd mooier uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja ik moest ze hebben na die teringharde wivah.
Is de Spring 2009 collectie van Nike SB. Gaat dus nog wel even duren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Oserdare het volgende:
[..]
De lage! Nu nog weten waar ze te koop zijn in NL.
Ja ik zag al dat jij het was iddquote:
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt zeer spoedig mijn kant op!
165 pond bij Crooked Tonguesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?
financieel meevallertje gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef TM-R het volgende:
@sjimz heet hoor! Wel prijzig
Bape roadsta voor 90 ps!
9/10 maar dat maakt niet uit.
ja, staan er een stuk of 6quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
financieel meevallertje gehad.
die roadsta's @ lacebag?
De enige 3 die ik echt hard vind zijn de CT x NB 'Confederation Of Villainy' 1500 , de blauw/groene toothpastes en de PROVIDER X NB 1500.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef tha_dark het volgende:
Veel NB´s hier de laatste tijd! Zelf vind ik NB niet zo geweldig eerlijk gezegd, maar ja smaken verschillen nu eenmaal!
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:47 schreef refused. het volgende:
Tering, al die schoenen zijn duur @ CT zeg...Wel een gruwelijke CW moet ik toegeven
Al had je voor dat geld ook toothpaste kunnen fixen denk ik.
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker, maar deze vind ik dan nog net iets vetter dan de toothpastes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:52 schreef refused. het volgende:
[..]
Kut waarom ben ik gaan kijken op die site?
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.quote:
Nee die vergeet ik niet, anders heb ik te veel grails van 1 modelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:54 schreef refused. het volgende:
[..]
Nou, omdat daar veel te toffe en vooral veel te dure 1500's op staan, verleidelijk allemaal.
En vergeet je Colette's nou niet in je rijtje NB-grails?
Ja maar ik wil nog zoveel schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
dikke sokken!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef TM-R het volgende:
Shit men,
Die Roadsta's zijn net halve size te groot:(!
Die wil ik echt!
En die andere zijn zn beaters... dus die neem ik niet
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!quote:
geitenwollen sokken zijn aan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef TM-R het volgende:
[..]
Krijg je van die lelijke gijtewolle dingen:P!
Doen bapesta's geen eer aan natuurlijk!![]()
maar k denk erover
Ik loop achterquote:
Alles beter dan die kanye west dingen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Teije het volgende:
Bapes.![]()
AF1´s verklote, hoe is het mogelijk.
Purple devils > red devils.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef vejay het volgende:
NB's binnen.
Wellicht ook Red Devils bestellen als ik tevreden ben over het eerste paartje. Afwerking ziet er alvast top uit.
jij ook altijd met je CT'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef refused. het volgende:
1500 is een waardig model om meerdere grails van te hebben
[ afbeelding ]
Ja dat is dan gewoon een goede deal van zijn kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jij ook altijd met je CT's
@Sjimz
ouch! En_nieka had ze voor 100 euro...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Waar kan je nog 180's vinden? Ik had ze gelijk gekocht toen de retro uitkwam, maar per ongeluk met de auto overheen gereden.
Wuhaha, wat een kunst!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef mbargo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |