quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
Ja maar geen ir., ir. is wel echt het summum over het mr/ir/drs-level natuurlijk. Treffende TT overigensquote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Euc- het volgende:
Precies, en jij had de last post, dus die van Steer moet gewoon dicht
Hey CF, Leonoor heeft zelfs 2 titels
Tja, het staat er tenslotte onderquote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
nee nee laat maar open
Had niet verwacht dat je er eentje zou openen, top!
uber katholiek ja, geen sex voor het huwelijk weet ik nog niet maar 'k heb zo'n vermoeden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Euc- het volgende:
Steer, ik leg de link nu pas![]()
Dat is dat uber katholieke meisje wat geen sex wil voor het huwelijk?
Ik kan je wel vertellen dat het heel erg flink kan botsen, ligt natuurlijk ook aan hoe zij in het leven staat en hoe gelovig ze is.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik wil natuurlijk niet zonder reden een knal voor m'n lachende bakkes krijgen.![]()
Ik heb ook nergens gezegd dat ik een sherlock benquote:Op zondag 30 maart 2008 22:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja maar geen ir., ir. is wel echt het summum over het mr/ir/drs-level natuurlijk. Treffende TT overigens.
(Edit: en je blijft een beetje een nep-sherlock hoor!)
Ik heb er vooralsnog geeneenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Euc- het volgende:
Precies, en jij had de last post, dus die van Steer moet gewoon dicht
Hey CF, Leonoor heeft zelfs 2 titels
Hoe worden mannelijke CUL-SC'ers eigenlijk ontgroend?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog geeneenNou ja, BSc
Kisanija, om even in de ontgroeningsrituelen van de CUL-SC te blijven: hyves, cupmaat?
Steer, waar gaat het nu om? Als het je om de sex gaat, schrijf dan wat extra verhaaltjes zodat je wat meer poen hebt.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
uber katholiek ja, geen sex voor het huwelijk weet ik nog niet maar 'k heb zo'n vermoeden.
Thank the lord!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
-blaat-
M'n ex ging soms 3 keer in de week naar de kerk, wat dat betreft had ik nog mazzel dat sex voor het huwelijk voor haar geen probleem was.![]()
-blaat-
Ik heb ook een titel, al moet je me niet vragen welke, haha dan zou ik eerst op mijn diploma moeten kijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog geeneenNou ja, BSc
Kisanija, om even in de ontgroeningsrituelen van de CUL-SC te blijven: hyves, cupmaat?
Duhhhh, weleens van de 20/20-test gehoord?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hoe worden mannelijke CUL-SC'ers eigenlijk ontgroend?
Nou, ik bij m'n ex ook en die was niet eens gelovig maar wel van een uberouderwetsche opvatting.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moest er wel een jaar op wachten(all the way dan zeg maar)
Wat heb je gestudeerd?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:46 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Ik heb ook een titel, al moet je me niet vragen welke, haha dan zou ik eerst op mijn diploma moeten kijken.
Hyves: aanwezig![]()
Cupmaat: ook
Oh, krijgen we dat weerquote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duhhhh, weleens van de 20/20-test gehoord?
Maar wat is het? In mijn naieve meisjesbestaan heb ik nog nooit van de 20/20test gehoordquote:
Uiteraard chargeer ik, maar ik bedoelde alleen maar aan te geven dat als je haar écht leuk vind, je er m.i. gewoon voor moet gaan. En dan zie je daarna wel hoe of watquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik bij m'n ex ook en die was niet eens gelovig maar wel van een uberouderwetsche opvatting.![]()
Dus, vandaar, voor de mensen die mij nóg eendimensionaler vonden dan normaal: 't gáát natuurlijk ook niet alleen maar om de sex, maar het is natuurlijk wel handiger als je iemand uitzoekt die hetzelfde erover denkt.
Maar goed, ik maal overigens ook al veel te ver door, laat ik haar maar eerst weer eens een drankje aanbieden a.s. week.![]()
Die pm die ik je net stuurde he..quote:Op zondag 30 maart 2008 22:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar wat is het? In mijn naieve meisjesbestaan heb ik nog nooit van de 20/20test gehoord.
Hoef jij niet aan mee te doen. Maar doe voor de zekerheid even de potloodtest, DE kan je daar meer over vertellen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar wat is het? In mijn naieve meisjesbestaan heb ik nog nooit van de 20/20test gehoord.
Die ken ik, de potloodtest! Die stond altijd in de Yesquote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoef jij niet aan mee te doen. Maar doe voor de zekerheid even de potloodtest, DE kan je daar meer over vertellen.
Kut, eigenlijk moet ik heel hard aan het werk zijn
Nou ome golfer...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik zie opeens wat nieuwe gezichten hier.
Welkom.
kleed je ter goedkeuring eens even uit en stuur de naaktfoto's op Stel jullie eens even netjes voor aan ouwe ome golfer?
Hmmm vooruit, ik ben dus Leonoor, en 25, en ik post al jaren op Fok, en ik lurk al maanden in CUL maar vrees een onvermijdelijke verslaving na post 1. Nu is het te laat. Maar het feit dat Stereotomy bekend maakte aan Tai-Bo te doen was de druppel, ik voelde me geroepen daar iets over te zeggen. En aangezien Euc- mijn hyves inmiddels heeft gevonden (of eigenlijk: heeft opgeeist per PM) kun je voor meer info wellicht bij hem terechtquote:Op zondag 30 maart 2008 23:03 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Nou ome golfer...
Ik ben dus Kisanija, 28 jaar, juf van beroep, lurk al een paar jaartjes mee op Fok en nu toch maar eens geregistreerd.
Maar ik hoop, namens het volledig vrouwelijk geslacht, dat je de boodschap begrepen hebt: Tai-Bo (of Tae-Bo, of Thai-Bo, whatever), is echt een fout jaren '90 modeverschijnsel waar een ieder zich verre van zou moeten houden...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben blij je over de rand gepusht te hebben, meid.
Jaren '90quote:Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar ik hoop, namens het volledig vrouwelijk geslacht, dat je de boodschap begrepen hebt: Tai-Bo (of Tae-Bo, of Thai-Bo, whatever), is echt een fout jaren '90 modeverschijnsel waar een ieder zich verre van zou moeten houden...
Genyenrood. En er weer eens achter gekomen dat je nooit vrouwen in de buurt van je auto moet latenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha
Wat heb je dit weekend allemaal gedaan?
Met name jouw leasepatserbak bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2008 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Genyenrood. En er weer eens achter gekomen dat je nooit vrouwen in de buurt van je auto moet laten
Ik ben advocaatquote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je in het dagelijks leven, Leonoor?
Ik heb de sapcentrifuge weer eens aangeslingerd - lekker groot glas appelsap met een scheut Stoli en ijsblokjes
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:13 schreef FleshWound het volgende:
Oh, dan doen we allemaal even een voorstelronde, dan weten de newbies ook wie wij zijn
Ik ben FW, 20 jaar, student civiele techniek in Den Haag en heb het áltijd veel te druk. Mocht er iemand nog calorierijk willen koken moet je bij mij zijn.
Altijd handig om te weten.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben advocaat. En aangezien dat dagelijks leven morgen weer gaat beginnen ga ik nu maar eens naar bed. Morgen ben ik een heeeeele dag internetloos, dus mocht je het je afvragen: jullie hebben me nog niet weggepest
.
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.
Ik heb je gemist afgelopen nachtquote:
Ik ben dan wel geen Signe, maar toch...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaienquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.
weeg 54 kilo (dus laat die calorierijke gerechten maar komen Fleshwound)woon in een studentenflat in Zeist en vind vooral koken voor anderen leuk, voor mezelf hou ik het toch wat simpeler
Hey Isa.quote:
Juist, en met de vodka vermijd je de darminfectie.quote:Drink geen ongekookt water, vermijd ijsklontjes in je frisdrank, eet geen schep- en roomijs, ongewassen groenten of fruit, of onvoldoende gebakken vlees of vis. Dit kan leiden tot een darminfectie, wat weer tot een opvlamming zou kunnen leiden.
WOW!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaien![]()
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOM
Dat is wel een briljant idee eigenlijk! Ziet er geweldig uit! Waarmee plak je ze aanelkaar? Of blijft het wel zitten? (je zou evt. wat gelatine kunnen oplossen in water en elke keer de bovenste met een kwastje wat bestrijken, maar dat zal wel veel te moeilijk gedacht zijn van me)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaien![]()
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOM
Rum-colaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.
Je denkt veel te moeilijkquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is wel een briljant idee eigenlijk! Ziet er geweldig uit! Waarmee plak je ze aanelkaar? Of blijft het wel zitten? (je zou evt. wat gelatine kunnen oplossen in water en elke keer de bovenste met een kwastje wat bestrijken, maar dat zal wel veel te moeilijk gedacht zijn van me)
Dat is wel heel interessantquote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef SiGNe het volgende:
volgens mij heeft het met de Ph waarde te maken (Ph is ongeveer gelijk aan de Ph van maagzuur)
Moet nog steeds stoppen met rokenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen Signe, maar toch...
Zie hier voor wat meer info over Crohn: http://www.crohn.nl/6/Dag(...)iekte-van-Crohn.html
Deze site verklaart het een en ander wellicht
Die moet ik even onthouden, klinkt goedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef beunkster het volgende:
Ik ben trouwens helemaal![]()
![]()
![]()
op het boek van Harold McGee, 'Over eten en koken'.
Vandaag in begonnen. Het hoofdstuk over melk gelezen. Fantastisch!
Die man is geniaal. Echt briljant gewoonweg. Hij is in staat om een vrij ingewikkeld, technisch verhaal zo uit te leggen dat ik als volstrekte beta-leek (maar wel geïnteresseerde) gewoon snap wat ie zegt. En het leest nog prettig ook
Daar komt nog bij dat het ook echt behoorlijk diepgravend is, echt super![]()
![]()
Die ziet er echt geweldig uit! recept wil ik graag hebben, dan kan ik ook meteen wat mensen imponerenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef FleshWound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOM
Inspannende afterparty?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Arnhem was wel okIk vond de afterparty bij Vork leuker dan de meet
En Utrecht was vandaag
Ik moet nog 3 restaurantrecensies schrijven...nu ff niet dus, ik ga zo maar slapen.
Ik moet er eigenlijk wel bij vermelden dat het 5 a 6 uur over twee dagen kost om hem te makenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ziet er echt geweldig uit! recept wil ik graag hebben, dan kan ik ook meteen wat mensen imponeren
Jij was er nietquote:
Ik heb anders vorige week heel netjes je auto verplaatst hoor!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Genyenrood. En er weer eens achter gekomen dat je nooit vrouwen in de buurt van je auto moet laten
Delen lijkt me geen goed idee, er uitleg over geven is geenprobleemquote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist, en met de vodka vermijd je de darminfectie.
Ik weet idd weinig van Crohn dus ben benieuwd of Signe er wat van wil delen.
Ok, bedankt voor je duidelijke verhaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb meer last van darmvernauwingen en doordat ik een stuk darm mis neem ik minder vitamine B12 en foliumzuur op (B12 voel je je fit door, ik ben dus ook chronisch moe)
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je duidelijke verhaal.![]()
Maar de hamvraag is dus eigenlijk: heb je zelf niet na al die jaren van kwakkelen met je gezondheid weer zin om aan de slag te gaan? Jij deed iets in de ICT toch? Lijkt het je niets om weer eens voor een paar uur in de week te beginnen?
Zeg nu je hier toch bent, iedereen heeft het over SOL (terechtquote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
thuiswerkend ICT-er ... comfortabel
We zien de recensies wel verschijnen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Arnhem was wel okIk vond de afterparty bij Vork leuker dan de meet
En Utrecht was vandaag
Ik moet nog 3 restaurantrecensies schrijven...nu ff niet dus, ik ga zo maar slapen.
ik hoop zo erg dat ik met de echtscheiding de sapcentrifuge mag hebbenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je in het dagelijks leven, Leonoor?
Ik heb de sapcentrifuge weer eens aangeslingerd - lekker groot glas appelsap met een scheut Stoli en ijsblokjes
Oh, je bent intussen al stiekem getrouwd?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik hoop zo erg dat ik met de echtscheiding de sapcentrifuge mag hebben
Doe niet zo dramatischquote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hoop zo erg dat ik met de echtscheiding de sapcentrifuge mag hebben
Zin heb ik altijd wel gehad, maar vaak lukt het gewoon niet, ben ik de halve dag misselijk of heb ik de halve nacht op het toilet doorgebracht waardoor ik overdag weer doodmoe ben.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je duidelijke verhaal.![]()
Maar de hamvraag is dus eigenlijk: heb je zelf niet na al die jaren van kwakkelen met je gezondheid weer zin om aan de slag te gaan? Jij deed iets in de ICT toch? Lijkt het je niets om weer eens voor een paar uur in de week te beginnen?
uhuhhhquote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
thuiswerkend ICT-er ... comfortabel
ik neuk nieteens dus trouwen is al helemaal niet aan de ordequote:Op maandag 31 maart 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent intussen al stiekem getrouwd?
Misschien moeten we een COS-topic openen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Jezus Christ, ik heb een film van 2 en een half uur zitten kijken, dus moet heul veul bijlezen![]()
Nieuwelingen![]()
Ocharm, je bent dus katholiek.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik neuk nieteens dus trouwen is al helemaal niet aan de orde
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg nu je hier toch bent, iedereen heeft het over SOL (terecht) maar hoe voel jij je?
Gaat het allemaal een beetje nog?
Ik weet dat je niet in details kan treden, maar een beetje algemeen iets ofzo bevestiging dat het relatief ok met je gaat zou mooi zijn.
Brabootje, ehquote:Op maandag 31 maart 2008 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat sowieso, als we het over geloof gaan hebben
Ken zat getrouwde stellen die niet neuken, hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik neuk niet eens dus trouwen is al helemaal niet aan de orde
Op de 1 of andere manier maak ik mij inderdaad wat minder zorgen om jou.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:39 schreef cul_non_kul het volgende:
En ja, blij te zien dat eenieder zich zorgen om SoL () maakt, dat is een goede steun voor haar.
Aaaahquote:Op maandag 31 maart 2008 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat sowieso, als we het over geloof gaan hebben
C'est çaquote:Op maandag 31 maart 2008 00:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tx Steer ....
comme ci, comme ca (waar is die verrekte cédille)
![]()
Tx, Golf ..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier maak ik mij inderdaad wat minder zorgen om jou.
Maar mocht je behoefte aan steun hebben weet ook jij mij wel te vinden, toch?
Nee, zelfde ' als waarmee je cédille maakt.quote:
Sorry, ik heb alweer hoofdpijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Wij moeten ook naar bed schat, * Bluezz knipoogt naar de buurman
Ik snap het niet SOLquote:Op maandag 31 maart 2008 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
heb je de post echt nodig om mijn post te begrijpen
*Kuch* Ik was nog keurig getrouwd toen ik golfer in cyberspace tegenkwam hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 01:09 schreef SiGNe het volgende:
Liever actief op een site dan in het dagelijkse leven, toch?
ECHT???quote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Kuch* Ik was nog keurig getrouwd toen ik golfer in cyberspace tegenkwam hoor
Ze ging vreemd.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:12 schreef ColdFeet het volgende:
ECHT???
Vertel eens wat sappige details?
Bloeseke tochquote:Op maandag 31 maart 2008 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze ging vreemd.
Hoewel ik mij wel eerst keurig heb voorgesteld van te voren.
Wij zouden ook nooit op elkaars uiterlijk zijn gevallen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:12 schreef SiGNe het volgende:
ik heb ooit een keer een soort van internetrelatie gehad..tot ik de foto's zag![]()
Ben ik nu heel erg?
Slank houdt niet in dat ik in één broekspijp pas (ondanks dat ik zelf redelijk mager ben)
Misschien moet je de edit knop nog even beroeren, lief solliequote:
en dan<quote:Op maandag 31 maart 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet je de edit knop nog even beroeren, lief sollie
Trusten.
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je de G knop nog even beroeren, lief sollie
Trusten.
Ho, wacht ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 31 maart 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zingt Otis Redding niet in het Duits.
Trusteh.
Klopt helemaalquote:Op maandag 31 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vingers beetje nat maken, wrijven en dan genieten.
Het is pas over als ik mijn plassert niet meer hard kan krijgen.quote:
nou jjj jeetjequote:Op maandag 31 maart 2008 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is pas over als ik mijn plassert niet meer hard kan krijgen.
Trustequote:Op maandag 31 maart 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik ga naar bed sollie...
Morgen beter nieuws.
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het voor het eerst jammer dat ik geen knopjes meer heb, want ik had heel eigenwijs echt wat posts hier naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Ik vind het zo schrijnend dat mensen hun ziel blootleggen omdat ze van ellende niet meer weten waar ze hun hart moeten uitstorten. SOL, dikke kus, maar denk toch om jezelf meisje. Verlies jezelf niet.
Woeha, heb je de geest gekregen?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Vanaf nu nooit meer uitslapen. Extra hard werken, afstuderen, ir. Stereo zijn en ook werkdagen beginnen.
Goed voornemen hoor. Nu nog zien dat je het ook doetquote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Vanaf nu nooit meer uitslapen. Extra hard werken, afstuderen, ir. Stereo zijn en ook werkdagen beginnen.
Zoooo, ms. bitch is ook weer wakker hm?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed voornemen hoor. Nu nog zien dat je het ook doet
whahahaquote:Op maandag 31 maart 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zouden ook nooit op elkaars uiterlijk zijn gevallen.
Detail bij het ophalen van golfer bij mij thuis.... ik deed open en hij sprak de gedenkwaardige woorden : Wat ben jij véél, waarop ik de (golf-)bal terugkaatste met : wat ben (heb jij...) jij klein!
Waarop de ambtenaar in 2005 tijdens onze trouwplechtigheid ervan had gemaakt : Staat daar zo'n klein kereltje aan te bellen...
We gaan met zijn allen knallenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Woeha, heb je de geest gekregen?
Ik ga ook even een dagje flink knallen. Zal wel moeten
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
Zit aan de koffie in de zoveelste vergadering
En straks eens de schadeherstel bellen
He jakkie, slagroom!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar hier Moblo
quote:
doe mij maarquote:Op maandag 31 maart 2008 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jou dan?
'k word hier wel dik van al het room oplikken zeg, *burp*.
Ik zie hier vandaan niksquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef DarkElf het volgende:
Oh en de zon schijnt! Overvloedig zelfs, een mens zou er helemaal blij van kunnen worden.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
doe mij ook een beetje zon sturen? Kan ik wel gebruiken![]()
![]()
Zeg DE, waar woon jij eigenlijk in Belgie?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:12 schreef DarkElf het volgende:
* DarkElf probeert in gedachten zonnestraaltjes Nederland door te sturen...
Onder Bergen op Zoom zeg maarquote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg DE, waar woon jij eigenlijk in Belgie?
Hier in Maastricht is het namelijk bewolkt, met hier en daar een plukje blauw...
Maar Bluezz stond zo leuk op de foto, met een maniakale blik op de Wonderspons!quote:
onder andere met mijquote:Op maandag 31 maart 2008 13:35 schreef Isabeau het volgende:nou, ik heb dit weekend wel op 3 verschillende momenten gesproken over De Wonderspons
Het is echt héél erg!
Alsof ik andere mensen ook verslaafd aan de wondersponsjes wil makenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Sorry waarvoor![]()
ik begon er zelf ook over geloof ik
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik heb je zojuist tot boegbeeld van de Wonderspons gedoopt.
*meldtquote:Man snapt flirtende vrouw niet
Uitgegeven: 31 maart 2008 14:07
Laatst gewijzigd: 31 maart 2008 15:04
Vrouwen verspillen veel tijd aan het versieren van mannen. Ze kunnen net zo goed gewoon aardig doen. Mannen zien namelijk dat verschil helemaal niet zo goed, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Mannen hebben veel moeite met subtiele gebaren die vrouwen. Ze vergisten zich met name tussen vrouwen die gewoon vriendelijk tegen ze doen met versierpogingen.
Vrouwen kunnen subtiele signalen veel beter onderscheiden. Toch zijn de verschillen tussen mannen onderling groot. Volgens de onderzoekers zijn er ook mannen die erg goed zijn in het lezen van lichamelijke signalen.
In totaal 300 mannelijke en vrouwelijke studenten van de universiteit van Indiana deden mee aan het onderzoek. Elke man kreeg 280 foto's te zien van vrouwen die hij moest beoordelen. Hij kon deze onderverdelen in vriendelijk, seksueel geïnteresseerd, verdrietig of afwijzend.
http://www.nu.nl/news/150(...)ende_vrouw_niet.html
probeer t eens dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwen snappen flirtende mannen ook niet.
Nynke wat heb je eigenlijk voor afschuwelijks met D_H's auto gedaan? Heb je je fiets er bovenop gegooid?quote:
De deur wat te enthousiast geopend, waardoor er een stukje lak mist....quote:Op maandag 31 maart 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke wat heb je eigenlijk voor afschuwelijks met D_H's auto gedaan? Heb je je fiets er bovenop gegooid?
Ochjee. Mannen en auto's...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De deur wat te enthousiast geopend, waardoor er een stukje lak mist....
Lang leve de WA verzekering!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Illustrator.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:06 schreef Euc- het volgende:
Weet iemand trouwens nog een handig programma om een brochure inelkaar te draaien? Iets professioneler dan word/paint oid, maar iets makkelijker dan psp
wat te enthousiast??quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Leve het eigen risico van 300 euro wat je met een lease-auto hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lang leve de leasebak met all-risk verzekering
Tja dat zal Nyn toch op de een of andere manier moeten terugbetalen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Leve het eigen risico van 300 euro wat je met een lease-auto hebt.
300 euro is ongeveer 6 half-uurtjesquote:Op maandag 31 maart 2008 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
graag dan wel uitgespreid over een bepaalde periode en niet op 1 dag graag
ZEG!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
300 euro is ongeveer 6 half-uurtjes![]()
dus dat is de marktwaarde van Nynke. thanxquote:Op maandag 31 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
300 euro is ongeveer 6 half-uurtjes![]()
Dan heb ik eht al afbetaald, toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dus dat is de marktwaarde van Nynke. thanx
Kan je niet betalen, schatquote:
quote:
Daar wordt het alleen maar duurder van.quote:
Fok resized hem toch automatisch..quote:Op maandag 31 maart 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jonge, kan die foto niet wat kleiner?/?
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar wordt het alleen maar duurder van.
"Mamma, het is nog lichtquote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef Tezz het volgende:
Ahhhhhhhhh een dutje..........dat wil ik ook wel!!!! Zou kind er in trappen als ik haar nu al in bed leg?? Vast wel!
Kan je niet gewoon een avondje overslaan dan? Als je toch geen zin hebt?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef AKnynke het volgende:
Nou, ik heb mijn salade op, en stap nu maar op de fiets voor een heerlijk avondje sporthal..![]()
Absoluut geen zin, maar ja, het moet maar!
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekendquote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een avondje overslaan dan? Als je toch geen zin hebt?
Heb je niet al meer dan genoeg lichaamsbeweging gehad dit weekend![]()
Ze had er blaren vanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekend
Haske veul!!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekend
Nou had wel behoefte aan een peukie dit weekend heurquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, voetfetish
"Do you smoke after sex?"
- 'I dunno baby, I never looked!'
Hopelijk voor haar niet aan de binnenkant van de benen.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk voor haar niet aan de binnenkant van de benen.
guess whatquote:Op maandag 31 maart 2008 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ik andere mensen ook verslaafd aan de wondersponsjes wil maken
Het is CF haar áfstuderen! Dat gebeurt maar 1 keer! Ik ga definately! Maar die verdediging is op een andere dag dan die borrel hehquote:Op maandag 31 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er van jullie naar CF haar afstuderen? Ik wil wel, maar vrees dat het niet mogelijk is. Vriend van mij die drie maanden in het buitenland is geweest komt terug en wil op die dag een reunietje houden waarvan we allemaal hadden gezegd dat we zouden komen.
Misschien kan CF even zakken voor haar verdediging.
Ik ga woensdag!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er van jullie naar CF haar afstuderen? Ik wil wel, maar vrees dat het niet mogelijk is. Vriend van mij die drie maanden in het buitenland is geweest komt terug en wil op die dag een reunietje houden waarvan we allemaal hadden gezegd dat we zouden komen.
Misschien kan CF even zakken voor haar verdediging.
Vogens mij krijgen we morgen regenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Tickets zijn binnen![]()
Maar het duurt nog zo lang... en jaaaaaa het is zoooo lekker weertjeMorgen frei, is het dan ook zo lekker? Dan ga ik naar het strand fietsen, het schijnt helemaal weggeslagen te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |