Ik ben advocaatquote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je in het dagelijks leven, Leonoor?
Ik heb de sapcentrifuge weer eens aangeslingerd - lekker groot glas appelsap met een scheut Stoli en ijsblokjes
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:13 schreef FleshWound het volgende:
Oh, dan doen we allemaal even een voorstelronde, dan weten de newbies ook wie wij zijn
Ik ben FW, 20 jaar, student civiele techniek in Den Haag en heb het áltijd veel te druk. Mocht er iemand nog calorierijk willen koken moet je bij mij zijn.
Altijd handig om te weten.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben advocaat. En aangezien dat dagelijks leven morgen weer gaat beginnen ga ik nu maar eens naar bed. Morgen ben ik een heeeeele dag internetloos, dus mocht je het je afvragen: jullie hebben me nog niet weggepest
.
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.
Ik heb je gemist afgelopen nachtquote:
Ik ben dan wel geen Signe, maar toch...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaienquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook nog redelijk een newbie hier..maar goed, ik ben SiGNe (spreek uit sign), 33 jaar en al jaren arbeidsongeschikt door een chronische darmonsteking (Ziekte van Crohn) helaas.
weeg 54 kilo (dus laat die calorierijke gerechten maar komen Fleshwound)woon in een studentenflat in Zeist en vind vooral koken voor anderen leuk, voor mezelf hou ik het toch wat simpeler
Hey Isa.quote:
Juist, en met de vodka vermijd je de darminfectie.quote:Drink geen ongekookt water, vermijd ijsklontjes in je frisdrank, eet geen schep- en roomijs, ongewassen groenten of fruit, of onvoldoende gebakken vlees of vis. Dit kan leiden tot een darminfectie, wat weer tot een opvlamming zou kunnen leiden.
WOW!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaien![]()
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOM
Dat is wel een briljant idee eigenlijk! Ziet er geweldig uit! Waarmee plak je ze aanelkaar? Of blijft het wel zitten? (je zou evt. wat gelatine kunnen oplossen in water en elke keer de bovenste met een kwastje wat bestrijken, maar dat zal wel veel te moeilijk gedacht zijn van me)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort crepetaart maken, ik zal kijken of ik een fotostripje in elkaar kan draaien![]()
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOM
Rum-colaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nofi signe, maar ik vind het toch knap dat je een liter vodka naar binnen kan schoepen met jouw darmen. Ik bedoel, ik heb redelijk gezonde darmen maar die van mij branden dan toch echt door.
Je denkt veel te moeilijkquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is wel een briljant idee eigenlijk! Ziet er geweldig uit! Waarmee plak je ze aanelkaar? Of blijft het wel zitten? (je zou evt. wat gelatine kunnen oplossen in water en elke keer de bovenste met een kwastje wat bestrijken, maar dat zal wel veel te moeilijk gedacht zijn van me)
Dat is wel heel interessantquote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef SiGNe het volgende:
volgens mij heeft het met de Ph waarde te maken (Ph is ongeveer gelijk aan de Ph van maagzuur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |