Alsof ik andere mensen ook verslaafd aan de wondersponsjes wil makenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Sorry waarvoor![]()
ik begon er zelf ook over geloof ik
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik heb je zojuist tot boegbeeld van de Wonderspons gedoopt.
*meldtquote:Man snapt flirtende vrouw niet
Uitgegeven: 31 maart 2008 14:07
Laatst gewijzigd: 31 maart 2008 15:04
Vrouwen verspillen veel tijd aan het versieren van mannen. Ze kunnen net zo goed gewoon aardig doen. Mannen zien namelijk dat verschil helemaal niet zo goed, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Mannen hebben veel moeite met subtiele gebaren die vrouwen. Ze vergisten zich met name tussen vrouwen die gewoon vriendelijk tegen ze doen met versierpogingen.
Vrouwen kunnen subtiele signalen veel beter onderscheiden. Toch zijn de verschillen tussen mannen onderling groot. Volgens de onderzoekers zijn er ook mannen die erg goed zijn in het lezen van lichamelijke signalen.
In totaal 300 mannelijke en vrouwelijke studenten van de universiteit van Indiana deden mee aan het onderzoek. Elke man kreeg 280 foto's te zien van vrouwen die hij moest beoordelen. Hij kon deze onderverdelen in vriendelijk, seksueel geïnteresseerd, verdrietig of afwijzend.
http://www.nu.nl/news/150(...)ende_vrouw_niet.html
probeer t eens dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwen snappen flirtende mannen ook niet.
Nynke wat heb je eigenlijk voor afschuwelijks met D_H's auto gedaan? Heb je je fiets er bovenop gegooid?quote:
De deur wat te enthousiast geopend, waardoor er een stukje lak mist....quote:Op maandag 31 maart 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke wat heb je eigenlijk voor afschuwelijks met D_H's auto gedaan? Heb je je fiets er bovenop gegooid?
Ochjee. Mannen en auto's...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De deur wat te enthousiast geopend, waardoor er een stukje lak mist....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |