Ho, wacht ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 31 maart 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zingt Otis Redding niet in het Duits.
Trusteh.
Klopt helemaalquote:Op maandag 31 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vingers beetje nat maken, wrijven en dan genieten.
Het is pas over als ik mijn plassert niet meer hard kan krijgen.quote:
nou jjj jeetjequote:Op maandag 31 maart 2008 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is pas over als ik mijn plassert niet meer hard kan krijgen.
Trustequote:Op maandag 31 maart 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik ga naar bed sollie...
Morgen beter nieuws.
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het voor het eerst jammer dat ik geen knopjes meer heb, want ik had heel eigenwijs echt wat posts hier naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Ik vind het zo schrijnend dat mensen hun ziel blootleggen omdat ze van ellende niet meer weten waar ze hun hart moeten uitstorten. SOL, dikke kus, maar denk toch om jezelf meisje. Verlies jezelf niet.
Woeha, heb je de geest gekregen?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Vanaf nu nooit meer uitslapen. Extra hard werken, afstuderen, ir. Stereo zijn en ook werkdagen beginnen.
Goed voornemen hoor. Nu nog zien dat je het ook doetquote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Vanaf nu nooit meer uitslapen. Extra hard werken, afstuderen, ir. Stereo zijn en ook werkdagen beginnen.
Zoooo, ms. bitch is ook weer wakker hm?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed voornemen hoor. Nu nog zien dat je het ook doet
whahahaquote:Op maandag 31 maart 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zouden ook nooit op elkaars uiterlijk zijn gevallen.
Detail bij het ophalen van golfer bij mij thuis.... ik deed open en hij sprak de gedenkwaardige woorden : Wat ben jij véél, waarop ik de (golf-)bal terugkaatste met : wat ben (heb jij...) jij klein!
Waarop de ambtenaar in 2005 tijdens onze trouwplechtigheid ervan had gemaakt : Staat daar zo'n klein kereltje aan te bellen...
We gaan met zijn allen knallenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Woeha, heb je de geest gekregen?
Ik ga ook even een dagje flink knallen. Zal wel moeten
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
Zit aan de koffie in de zoveelste vergadering
En straks eens de schadeherstel bellen
He jakkie, slagroom!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar hier Moblo
quote:
doe mij maarquote:Op maandag 31 maart 2008 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jou dan?
'k word hier wel dik van al het room oplikken zeg, *burp*.
Ik zie hier vandaan niksquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef DarkElf het volgende:
Oh en de zon schijnt! Overvloedig zelfs, een mens zou er helemaal blij van kunnen worden.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
doe mij ook een beetje zon sturen? Kan ik wel gebruiken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |