300 euro is ongeveer 6 half-uurtjesquote:Op maandag 31 maart 2008 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
graag dan wel uitgespreid over een bepaalde periode en niet op 1 dag graag
ZEG!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
300 euro is ongeveer 6 half-uurtjes![]()
dus dat is de marktwaarde van Nynke. thanxquote:Op maandag 31 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
300 euro is ongeveer 6 half-uurtjes![]()
Dan heb ik eht al afbetaald, toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dus dat is de marktwaarde van Nynke. thanx
Kan je niet betalen, schatquote:
quote:
Daar wordt het alleen maar duurder van.quote:
Fok resized hem toch automatisch..quote:Op maandag 31 maart 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jonge, kan die foto niet wat kleiner?/?
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar wordt het alleen maar duurder van.
"Mamma, het is nog lichtquote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef Tezz het volgende:
Ahhhhhhhhh een dutje..........dat wil ik ook wel!!!! Zou kind er in trappen als ik haar nu al in bed leg?? Vast wel!
Kan je niet gewoon een avondje overslaan dan? Als je toch geen zin hebt?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef AKnynke het volgende:
Nou, ik heb mijn salade op, en stap nu maar op de fiets voor een heerlijk avondje sporthal..![]()
Absoluut geen zin, maar ja, het moet maar!
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekendquote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een avondje overslaan dan? Als je toch geen zin hebt?
Heb je niet al meer dan genoeg lichaamsbeweging gehad dit weekend![]()
Ze had er blaren vanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekend
Haske veul!!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoeveel lichaamsbeweging heb jij gehad dit weekend
Nou had wel behoefte aan een peukie dit weekend heurquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, voetfetish
"Do you smoke after sex?"
- 'I dunno baby, I never looked!'
Hopelijk voor haar niet aan de binnenkant van de benen.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk voor haar niet aan de binnenkant van de benen.
guess whatquote:Op maandag 31 maart 2008 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ik andere mensen ook verslaafd aan de wondersponsjes wil maken
Het is CF haar áfstuderen! Dat gebeurt maar 1 keer! Ik ga definately! Maar die verdediging is op een andere dag dan die borrel hehquote:Op maandag 31 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er van jullie naar CF haar afstuderen? Ik wil wel, maar vrees dat het niet mogelijk is. Vriend van mij die drie maanden in het buitenland is geweest komt terug en wil op die dag een reunietje houden waarvan we allemaal hadden gezegd dat we zouden komen.
Misschien kan CF even zakken voor haar verdediging.
Ik ga woensdag!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er van jullie naar CF haar afstuderen? Ik wil wel, maar vrees dat het niet mogelijk is. Vriend van mij die drie maanden in het buitenland is geweest komt terug en wil op die dag een reunietje houden waarvan we allemaal hadden gezegd dat we zouden komen.
Misschien kan CF even zakken voor haar verdediging.
Vogens mij krijgen we morgen regenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Tickets zijn binnen![]()
Maar het duurt nog zo lang... en jaaaaaa het is zoooo lekker weertjeMorgen frei, is het dan ook zo lekker? Dan ga ik naar het strand fietsen, het schijnt helemaal weggeslagen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |