quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
Nou kan ik geen fipo doen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Game on!
En wat heb ik een kostelijk kwartiertje gehad met jullie postsquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is voetjebal op de tvdus ik ga met een koptel heerlijk een FILMPIE kijken (komt geloof ik vlg. week uit in NL)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Tezz,
Mogen steer en ik samen in jouw bubbelbad?
Jij ook gezegd met een groot bad met bubbels? Wij hier ook, echt zalig!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Groot genoeg dusse.........be my guest!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Yay!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Yep! Groot bad, extra breed en extra lang met dus bubbels. Hoewel ik daar best wel een beetje spijt van heb. Het was errug duur namelijk en zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet. Achteraf gezien had ik het geld wat ik aan de bubbels heb besteed wellicht liever aan een goede vloerverwarming uitgegeven. Maar ach, de luxe is toch wel fijn op z'n tijd moet ik zeggen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij ook gezegd met een groot bad met bubbels? Wij hier ook, echt zalig!
Ik ken het maar ach het is wel enorm lekker als je het gebruiktquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep! Groot bad, extra breed en extra lang met dus bubbels. Hoewel ik daar best wel een beetje spijt van heb. Het was errug duur namelijk en zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet. Achteraf gezien had ik het geld wat ik aan de bubbels heb besteed wellicht liever aan een goede vloerverwarming uitgegeven. Maar ach, de luxe is toch wel fijn op z'n tijd moet ik zeggen....
Steer en ik komen zaterdag langs, okay?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep! Groot bad, extra breed en extra lang met dus bubbels. Hoewel ik daar best wel een beetje spijt van heb. Het was errug duur namelijk en zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet. Achteraf gezien had ik het geld wat ik aan de bubbels heb besteed wellicht liever aan een goede vloerverwarming uitgegeven. Maar ach, de luxe is toch wel fijn op z'n tijd moet ik zeggen....
Zal een webcamstek op internet regelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Steer en ik komen zaterdag langs, okay?
Zeg, je bent er zelf bij dan hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal een webcamstek op internet regelen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef motorbloempje het volgende:nieuw deeltje
![]()
mag ik even spammen voordat ik zo weg ga?
[ afbeelding ]
party-time
dat klinkt alsof ik keuze heb.. dat is dus niet zo..quote:
Morgen is ie ook nog lekkerquote:
Wat een oog voor detail Steer! Ik sta versteld!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie ketting ook. Die beweegt precies in spiegelbeeld aan de bovenkant van je jurk.
men, zo'n over-the-top, gaudy, vette Bvlgari-ketting zou daar mooi bij staan zeg
Tips moet ik hebben: TIPS!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Tezz, die is best gevaarlijk, die eetduivelIk krijg hem ook zelden weggejaagd
Oe die is geil!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik snacktrek krijg, herinner ik mezelf eraan dat ik deze van mezelf krijg als ik nog een kleine 11 kilo afval
je mag mijn eetlust wel hebben, vandaag het enige wat ik naar binnen heb kunnen werken is ongeveer een onsje vlees op de steengrillquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:56 schreef Tezz het volgende:
Manlief is de deur uit (werken) en dan krijg ik gewoon altijd snackzin.
Ga weg, gemene EETduivel
Ga weg, gemene EETduivel
Ga weg, gemene EETduivel
Ga weg, gemene EETduivel
Ga weg, gemene EETduivel
Ach meiske toch.......hier een virtuele knuffel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mag mijn eetlust wel hebben, vandaag het enige wat ik naar binnen heb kunnen werken is ongeveer een onsje vlees op de steengrill![]()
Gisteren een kwart diepvriespizza, dus met een btje mazzel heb ik over een week weer een platter buikje
Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boekquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar aan de nepyoghurt (alpro soya best lekker) en wat fruit... en dat is het
Groot gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boek
Neem een komkommer of een paar peentjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boek
We gaan zonder kids! Afgelopen zaterdagavond een 'vergadering' (lees: zuipfeestje) gehad over wat we met ons gespaarde kapitaal gingen doen en na 1 rondje waren we er al uit: de kids blijven lekker thuis, muhahaha.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:15 schreef Bluezz het volgende:
2X geweest, en als ik me niet vergis heb je verschillende eettentjes, kroegen in één, veel personeelsfeestjes, karaoke en dat soort werk... ik vond het toen wel leuk, ware het niet dat mijn collega/vriendin en ik toen lastig gevallen werden door de man van een andere collegatot aan onze hotelkamer toe! Echt heel vervelend, die vrouw wist nergens van, en wij die klootzak maar van ons lijf schudden
![]()
Met kids en vrienden zou ik niet weten of ik het leuk zou vinden, maar het ligt natuurlijk ook aan jezelf
Je mond even stevig spoelen met van dat mondwater (Listerine en dergelijke)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Tezz het volgende:
Tips moet ik hebben: TIPS!!!!!!!!!!!!
Oew, yuk, jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mond even stevig spoelen met van dat mondwater (Listerine en dergelijke)
Gegarandeerd dat voorlopig niets je smaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu koffie en straks slapen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oew, yuk, ja![]()
Of rauwe groente eten: moet je flink kauwen, dat vult enorm. Winterworteltje ofzo.
DE, heb je een lactose-intolerantie of eet je die soja-yoghurt gewoon voor de lol?
Ik ga eens even koffie pakken. Zometeen een lekkere neut voor het slapengaan
tnxquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach meiske toch.......hier een virtuele knuffel!![]()
Ik ken dat nu echt helemaal niet he, eten kan ik altijd. Zelfs als ik griep heb. Zelfs als ik verdriet heb. Misschien zelfs wel juist als ik verdriet heb.
teveel vindt mijn lichaam niet leuk nee dus ik compenseer hier en daar en eet/drink wat minder lactose......quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, heb je een lactose-intolerantie of eet je die soja-yoghurt gewoon voor de lol?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxheb dat meestal ook, maar ik krijg nu gewoonweg echt niks weg.
Zit mezelf behoorlijk in de weg, weet niet wat ik moet doen. Heb de hele dag ook niets van hem gehoord, moet me inhouden hem niet te bellen.
Net als gisteren zat Milou vandaag ook weer te huilen dat cnk niet belt. Dat is ze zo gewend hem even te horen als we hier zijn.
Uiteindelijk heeft hij gisteren wel teruggebeld maar toen was Milou inmiddels zo boos op hem dat ze hem niet meer wilde spreken![]()
Heb hem gister ook gezegd dat hij ook best wat rekening kon houden met Milou, aangezien ik haar toch niets kan uitleggen, dat begrijpt ze gewoonweg niet en dat weet hij ook, hij heeft haar de afgelopen 9 maanden ook van heel dichtbij meegemaakt en hij weet hoe dol Milou op hem is....
Zo ik ga weer een potje janken op de bank
Zeer goede tip!!!!!!! Ik had het niet in huis maar heb een zeer scherpe kauwgom genomen. Werkt prima!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boy, ik ga jou echt steeds leuker vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef Tezz het volgende:
Hier SOL, een warm dekentje en een fles Sambuca
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste welquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boy, ik ga jou echt steeds leuker vinden![]()
Dat lijkt me inderdaad een goed idee!
Aan de lamp zwaaien en jodelen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste wel
SOL, hou je sterk. Nooit leuk om moeder te zien huilen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo ik ga weer een potje janken op de bank
ik word er bloedgeil van. Het gevaar zit hem alleen in: op het juiste moment stoppen. Drink ik een borrel te veel, dan is het over met de pret in bed en kan ik alleen nog maar lachen. Als ik er dan nog eentje neem dan is het lachen ook over en moet ik naar bed, slapen.quote:
Eentje met munt, bruine rum en limoenen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yihaa, altijd goed
Wat voor cocktail kan ik maken met munt, bruine rum en limoenen?
Voor mij is Sambuca een lekker drankje na een etentje bij de espresso, maar ik zou er niet gauw aan denken om het gewoon als een soort borrel te drinken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste wel
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yihaa, altijd goed
Wat voor cocktail kan ik maken met munt, bruine rum en limoenen?
Ja hallo hier ben ik.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hallo hier ben ik.
Ik krijg altijd een mailtje als een van de trefwoorden hier in de SC wordt gepost.
Ja maar ik heb geen Sambuca op. Dus helaas pindakaas. Niet geil dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hallo hier ben ik.
Ik krijg altijd een mailtje als een van de trefwoorden hier in de SC wordt gepost.
Bij mij gaat er een brandweeralarm afquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Das nou weer jammer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:57 schreef Tezz het volgende:
Ja maar ik heb geen Sambuca op. Dus helaas pindakaas. Niet geil dus.
Nog knappe mannen die de moeite van het kijken waard zijn?? Dat maakt altijd veel goed namenlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Sol
Ik geef de film een 7tje, het is een psychologisch drama met een humortwist... jack black
Hallo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je ook een mailtje op het woord "Isa" of "Isabeau", Steer?
Ik heb wel nog een hele fles in huis! Maar mijn man heeft nachtdienst. En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.quote:
Tezzquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een hele fles in huis! Maar mijn man heeft nachtdienst. En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Dat kan anders hele leuke standjes opleveren hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Cointreau/triple sec, wodka, limoensap, scheppie suiker en cranberrysap!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef DarkElf het volgende:
he getsie sol, snap dat dat nog ff moeilijker moet zijn met miloe
en over cocktails gesproken: ik heb echt al tijden geen cosmo op.... mmm dat zet je toch aan t denken
Niks RAARS aan hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Gek eigenlijk dat er in 1 post de combinatie 'sex & steer' wordt gebruikt en dat ie dan geen emailtje krijgt he.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan anders hele leuke standjes opleveren hoor.
Nu weet ik waar je op je vrije dagen naar kijkt.quote:
quote:
suiker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Cointreau/triple sec, wodka, limoensap, scheppie suiker en cranberrysap!
Zag je die fles sambuca op dat tafeltje staan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
![]()
ik wil al een uur naar boven naar mijn spannend boek maar dat gaat niet lukken zo woehahaa
De triple sec is op hierquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
suiker?nee joh.... een lekkere framboos (of twee of drie) hé CF?
Nee gelukkig niet. Want dan had ik nooit meer Sambuca kunnen drinken zonder aan dwergensex te denken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zag je die fles sambuca op dat tafeltje staan?
gisteren bij ingeschoten, maar vanaaf dus naar de herhaling van Gordon Ramsay gekeken, ik vind hem echt ubergeilquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog knappe mannen die de moeite van het kijken waard zijn?? Dat maakt altijd veel goed namenlijk.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik klik er ook niet op. Bluezz kennende zal het welzijn.
kom ik een avondje cosmo's drinken bij je, damzz wat was dat lekker zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De triple sec is op hier
Idd weer eens kopen en cosmo's maken
Eigenlijk wel goed, wat ik niet kan zeggen van een schoolgenoot. Vanmorgen naar school, toen ik daar was stond ik met wat bekenden buiten de praktijklokalen een sigaret te roken en wat te praten, toen we opeens een ENORM gegil hoorden van binnen, had er iemand het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om een pan met gloeiend heet ganzenvet over haar onderarmen te krijgen, dus toen met een ROTvaart met haar, een praktijkdocent en een enorme bak water met veeeel ijs naar het MMC gescheurd (paar straten verder, is sneller om zelf te rijden dan een ambulance te bellen, en ja, ze spreken uit ervaringquote:
Ikke ook! Trusten schatjes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, veel plezier met je vieze linkjes. SOL sterkte en de rest van jullieen slaap zacht. Ik ga mn bed van dichtbij bestuderen!
Wel een beetje op je eigen lichaam blijven letten, he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
SambucaZoals ik al eerder zei, ik heb eik nooit sterke drank in huis, want geen slijter in de buurt.
Heb mezelf nu een portje ingeschonken, maar geloof niet dat die goed gaat vallen na zo weinig gegeten te hebben de afgelopen dagen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een beetje op je eigen lichaam blijven letten, he?
Milou kan een zieke moeder er niet ook nog eens bij hebben.
Dat lijkt op mijn zus haar trouwjurk (met een wit truitje eroverheen had ze)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik snacktrek krijg, herinner ik mezelf eraan dat ik deze van mezelf krijg als ik nog een kleine 11 kilo afval
Je zult niet echt iets nieuws zien hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
nou ben ik nieuwsgierig maar ik durf niet
* Stereotomy kijkt naar buitenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een hele fles in huis! Maar mijn man heeft nachtdienst. En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Helaasch...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je ook een mailtje op het woord "Isa" of "Isabeau", Steer?
omg ik heb net gekilktquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult niet echt iets nieuws zien hoor.
Ja, ik klikte ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg ik heb net gekilkt![]()
mijn zin in seks is nu naar -10 gedaald![]()
aan de andere kant miss ook wel goed, moet toch ongesteld worden en of ik cnk vrijdag nog ga zien is ook maar de vraag
Ik zou zeggen vlgnd week, dan heb ik Milou niet, maar dan ben jij natuurlijk druk met je afstuderenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, ja, dat lijkt me een goed plan. Heb ik meteen weer een goede reden om de triple sec aan te schaffen.
Ik hoor verder niks van hem, dus ik weet niet of het vrijdag nog doorgaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik klikte ookBrrrr.
Hoezo vrijdag niet? Afspraak verzet/afgezegd?
Whehehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt naar buiten
* pakt sjaal, draait verwarming op 20 graden en gaat kopje thee maken.
Ik was jong, naïef, en ik had het geld nodig! Oordeel niet te snel over mij!quote:
Doe je ook vaak midgetgolfen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was jong, naïef, en ik had het geld nodig! Oordeel niet te snel over mij!
Midgetgolfen vind ik wel leuk eigenlijk.quote:
Misschien wel een verstandigste beslissing.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik hoor verder niks van hem, dus ik weet niet of het vrijdag nog doorgaat.
En ik bel hem dus ook niet meer om me de teleurstelling te besparen
Daar heb je mequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Midgetgolfen vind ik wel leuk eigenlijk.Kun je hier in het park ook mooi doen.
What's changed?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was jong, naïef, en ik had het geld nodig!
i know, we zien het wel, kreeg vannacht 5 uur een pm van hem dat hij me vrijdag hoopte te zien, heb alleen nu zoiets van: eerst zien dan geloven, das mijn onzekerheidquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien wel een verstandigste beslissing.
ik hoop natuurlijk wel voor jou dat het vrijdag nog doorgaat
Hij is echt geweldig, wel van voor mijn tijd, maar dit stukje muziekale-bagage heb ik toch ook maar mooi weer meegekregen van mijn oudersquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Tom Manders/ Dorus.![]()
Als ik het nu terugkijk is het heel erg oubollog, maar destijds zaten we met de hele familie voor de TV ons te verheugen op zijn shows.
Er zaten twee motten....
Ho ho ho jongens, stop eens even, d'er ligt hier wat tequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, dan komt het er vast wel van, SoL. Ik hoop het wel, iig!
Liefjes, ik ga eens even wat alcohol naar binnen gieten, onder het mom van griepbestrijding. Waar moet ik die Dorus van kennen, trouwens? Zeker van voor mijn tijd?
Tezz, ik ga in juni met familie, dus als je daarna gaat kan ik je meer vertellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef Tezz het volgende:
Oh trouwens, ik heb net nog iets leuks gedaan: ik heb een weekendje Preston Palace in Almelo geboekt voor onze vriendengroep. Preston Palace is een hotel met een all-inclusive formule (freetschuur en zuiptent dus) waar je kunt bowlen, zwemmen, midgetgolven, kroegentocht houden etc. etc.
We gaan ieder jaar met onze vriendengroep (8 volwassen en 7 kids) iets leuks doen van onze spaarcentjes. Vorig jaar een weekje Ardennen, dit jaar dus een weekendje (zonder kids) naar Preston Palace. Wel gezellig lijkt me.
Kent iemand het en zo ja, wat kan ik verwachten?? (Tokkies die zich volvreten of gewoon gezellig uitgaan)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
- iets met werken -
Naakt.
- iets met broer, collega's en koelkast -
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook dat werk een goede afleiding is, maar hij gaat bijv. ook werken omdat Brigitta wil dat hij gaat werken (de huidige ex dus). Steeds al sik hem hoor praten denk ik veel te vaak 'ik hoor mijn schoonzus praten, dat zijn geen woorden voor mijn broer...' Vervelend.
Oh, er zijn gelukkig nog mensen die zeggen wat ze denken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu al vrienden op MSN die me zo begroeten: "Hey jij daar! Neuken? " (echt waar)
Maar goed dat ik MSN niet zoveel gebruik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu al vrienden op MSN die me zo begroeten: "Hey jij daar! Neuken? " (echt waar)
Ben inderdaad aan het afbouwen, straks gaat het wekkertje weer om een uur of zeven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, blijf ik hier weer alleen achter
*zucht* jij ook al? Ik ga zondag ook naar de sauna, loop ik ook NAAKT.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
Maar zei je NAAKT ?
Ik wil ook weer naar de sauna. Is alweer een maand geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:57 schreef Isabeau het volgende:
*zucht* jij ook al? Ik ga zondag ook naar de sauna, loop ik ook NAAKT.
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:59 schreef ColdFeet het volgende:
In je blote bips
Eigenlijk heb ik ook wel trek in een saunaatje, maar ik weet pas lastminute of ik tijd heb. Wie gaan er allemaal mee?
Nee, maar ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, blijf ik hier weer alleen achter
Uiteraardquote:
Dat ga ik nu dus ook doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen
Jij bent echt de edit-koning he? Dit stond er net nog nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen.
Wat was jij van plan dan?
OT: ik sprak mijn ex net over Skype over dat kaartje wat ik voor Estampas Porteñas heb gekocht voor de schouwburg.
Zij: "Wat? Nu ga je opeens naar dansvoorstellingen nadat het uit is tussen ons?"
Ik: "Hou jij van dans dan? Ik dacht dat je alleen van ballet hield!"
Zij: "Nee, NATUURLIJK hou ik van alle soorten dans."
Ik: "Oh, wist ik niet."
4 fokking jaar. wtf
quote:
Ik kruip lekker achter die nakende billen aan en ga ook mijn schoonheidsslaapje doen.quote:
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij bent echt de edit-koning he? Dit stond er net nog niet
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.
Ach.. modsquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.
quote:
Ja, Isa heeft geen leven:quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach.. mods![]()
Ik zie net dat ik de magische grens van 6000 () posts ben gepasseerd, en geupgrade ben van 3 naar gemiddeld 4 posts per dag
Sowieso hoger dan Swets, op plaats 50 of zo. Maar dat was vlak voor ik vrijgezel werd en een paar maanden wegbleefquote:
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.quote:
Nooit meer verpieteren he, lieve Isaquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso hoger dan Swets, op plaats 50 of zo. Maar dat was vlak voor ik vrijgezel werd en een paar maanden wegbleef
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.
Dan moet ik dus nooit meer verliefd worden met het risico dat ik verlaten wordquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nooit meer verpieteren he, lieve Isa
Toch wel ja?quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.
Uhm, nee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nooit meer verliefd worden met het risico dat ik verlaten word
Okay, wat heb ik nou weer gezegd?quote:
Alleen in mijn eerste jaar van de uni, CS. Mijn favoriete games aller tijden zijn de Monkey Island series, Wing Commander en Falcon.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Euc- het volgende:
Zeg Steer, ben jij ooit.. bij enig toeval een beetje into gamen geweest? En dan ook nog CS?
Ik word misselijk bij het idee nooit meer sex te hebben. Maarja, baas boven baas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Isabeau het volgende:
's nachts maak ik alleen cola-salades
Maar het idee seks te hebben met een ander dan die ene...ik word gewoon misselijk bij dat idee. Geen grapje.
Ik zou wel willen hoor, maar het geeft me werkelijk waar een verschrikkelijk leeg en rotgevoel.
Oh dat is ongeveer mijn tijd geweest, jaren helemaal verslaafd aan geweest aan dat spel, clans, lans, de hele meukquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen in mijn eerste jaar van de uni, CS. Mijn favoriete games aller tijden zijn de Monkey Island series, Wing Commander en Falcon.
Chinezenquote:
Oh, gelukkig. Je fatalistische neigingen hebben wel een overzienbare halfwaardetijd. Ik meende me te herinneren dat je ooit zei dat je dat nooooooooooit meer zou kunnen. Maargoed, dat was iets te dramatisch van mij.quote:Oh maar ik denk oprecht dat ik heus wel gelukkig kan worden met een ander hoor. Alleen nu denk ik niet dat ik dat kan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Pirate: Guybrush Threepwood? That's the most ridiculous name I've ever heard!
Guybrush: Well what's your name?
Pirate: Mancomb Seepgood.
Heus, er huist nog een restje realisme in mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, gelukkig. Je fatalistische neigingen hebben wel een overzienbare halfwaardetijd. Ik meende me te herinneren dat je ooit zei dat je dat nooooooooooit meer zou kunnen. Maargoed, dat was iets te dramatisch van mij.
Ik ben met 3 vrouwen naar bed geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
En hee, niet zeiken over mannen. Ik denk dat ik met zo'n 7x minder mensen vrouwen naar bed ben geweest als jij.
Genoeg over het innerlijk, mag ik jou complimenteren met een fan-fokking-tastisch uiterlijk die ik eindelijk in levende lijve heb mogen aanschouwen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, er huist nog een restje realisme in mij
quote:Guybrush: How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A woodchuck would chuck no amount of wood since a woodchuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck?
Carpenter: Even if a woodchuck could chuck wood and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?
Guybrush: A woodchuck should chuck wood if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood.
Carpenter: Oh shut up.
Geen eczeem gezien. Wel een mooi gezichtje dat elk woord die je uitsprak met een regenboog aan expressies vergezelde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef Isabeau het volgende:
eh, ja, dat magEn ik was nog wel chagrijnig, niet opgemaakt, niets aan mijn haar gedaan en een gezicht onder het achterlijke eczeem van de John Frieda-shampoo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Geen eczeem gezien. Wel een mooi gezichtje dat elk woord die je uitsprak met een regenboog aan expressies vergezelde.
Kan het me nu helemaal niet meer in huilende toestand voorstellen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Guybrush Threepwood : Combien de bois pourrait jeter une mamotte, si une marmotte pouvait jeter du bois ?
Marmotte : Une marmotte ne jeterait pas de bois du tout, puisqu’une marmotte ne peut pas jeter de bois.
Guybrush Threepwood : Mais si une marmotte pouvait jeter et voulait jeter un peu de bois, quel volume de bois pourrait-elle jeter ?
Marmotte : Même si une marmotte pouvait jeter du bois, et même si une marmotte voulait jeter du bois, une marmotte devrait-elle jeter du bois ?
Guybrush Threepwood : Une marmotte devrait jeter du bois tant qu’une marmotte le peut et si elle veut jeter du bois.
Marmotte : Oh, ferme la !
Lieve Isa,quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik verwachtte trouwens dat mannen behoorlijk afknappen op een vrouw die zo oppervlakkig is dat ze mannen om hun Emieltje dumpt
Trusten Eucie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Euc- het volgende:
Ik ga toch maar langzaam eens naar bed, nog even wat tv kijken en dan slapen! Ttruste vast
..... en stop de tijd! Helaas, je gaat niet door voor de koelkast. Heb echter nog wel een mooi wascopakket in 4 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:27 schreef Euc- het volgende:
Steeeeer! Dus JIJ bent het!
Ik denk dat iedereen wel snapt wat er gezegd is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog wat posts verwijderen of vind je het wel best zo
Herkenbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar het idee seks te hebben met een ander dan die ene...ik word gewoon misselijk bij dat idee. Geen grapje.
Ik zou wel willen hoor, maar het geeft me werkelijk waar een verschrikkelijk leeg en rotgevoel.
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:27 schreef DarkElf het volgende:
soms verbaas ik mezelfloop langs de keuken en denk : oh ja die moet ik ff schoonmaken vandaag.. en wat doe ik ? braaf beginnen om kwart over zeven
![]()
pff eerst maar eens thee enzo
Ik doe mijn best: *zenden aan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?![]()
Milou is inmiddels gedouched en aangekleed, wil niet ontbijten dus die gaat met een lege maag naar school ws
Ik herken het helemaal. Ik kan dus ook al om zeven uur actief zijn, hihi. Ben 's morgens sowieso meer actief als 's middags.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik doe mijn best: *zenden aan...
Maar goed, keuken is schoonheb maar meteen alles gedaan, vaat staat aan, en t ziet eruit alsof mijn schoonmoeder zo mag komen binnenwandelen
Ja, bedankt, vrolijk wakker worden zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Herkenbaar!
Waar ik zo mogelijk nog onpasselijker van word is de gedachte dat HIJ met iemand anders ligt te vrijen
ach ja dan heb je het maar gehad, tis niet mijn favoriete bezigheid ofzo hoorquote:
SOL, hardstikke normaal! Volledig gezond. Iedere vrouw zou (denk/hoop ik) hetzelfde voelen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Waar ik zo mogelijk nog onpasselijker van word is de gedachte dat HIJ met iemand anders ligt te vrijen
soms wel ( piekjes, daaltjes enzo)quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me er weinig bij voorstellen, poetsen opm 7:15, DEBen je dan op je actiefst oid?
Gelukkig ben je niet altijd de superhuivrouw. Ik kreeg al bijna een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms wel ( piekjes, daaltjes enzo)
Ik denk dat als je kinderen de kans geeft om een eigen bioritme te ontwikkelen, ze de neiging gaan krijgen om hun dag-en nachtritme om te draaien... Net als volwassenen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 's morgens vroeg vooral bezig met wakker worden![]()
En het lijkt me megafrustrerend als je kind niet wil ontbijten. Of wakker worden. Je gaat je bijna afvragen of school dan niet domweg te vroeg begint en dat het natuurlijke ritme van een kind ontregeld raakt als het gedwongen wordt slaperig uit bed te komen en moet eten als het nog helemaal geen trek heeft in eten. Nou ja, maatschappij en vooruitgant. En zo.
Vind jij dat een 24-uurs economie een goede zet is voor een land zoals Nederland? Met het oog op het verminderen van fileproblematiek, en dat iedereen zijn eigen bioritme kan volgen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, de meeste mensen hebben gewoon een dagritme, er is alleen een heel verschil tussen avondmensen en ochtendmensen en dat is bewezen. Onze maatschappij houdt daar alleen totaal geen rekening mee. Alleen mensen met hersenaandoeningen (vooral bij dementie) hebben de neiging de hele biologische klok om te gooien.
Volgens mijn wederhelft doe ik wel een goeie gooi ernaar (somsquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet altijd de superhuivrouw. Ik kreeg al bijna een minderwaardigheidscomplex.
Idd, ik heb in een bedrijf gewerkt waar creatieve mensen dus ook hun eigen ritme mochten volgen (heel modern) want ja als je die van 9-5 in wil zetten werkt dat niet altijd...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het toejuichen als iedereen de kans krijgt zijn eigen bioritme te volgen
Have fun! (en je oog betten met een watje met rozenwater helpt wel eens iets te voorkomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!![]()
Volgens mij krijg ik een ontstoken oog. Mn oog doet pijn.
En jullie posten te veel 's nachts. Nu moet ik 's ochtends eerst een kwartier bijlezen ofzo.
Nou, ik zie wel hoeveel topics jullie vanmiddag hebben volgepost, ik ga zo een opleiding geven.
Het is wel veel, hehquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:44 schreef AKnynke het volgende:
Mijn god, wat zijn jullie weer hard gegaan. Zit me af te vragen of ik zal gaan bijlezen of niet!
Bij zo'n bedrijf werk ik nu ook. Meesten komen pas rond een uur of 11 ofzo binnen druppelen. Sommige om 12 uur...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Idd, ik heb in een bedrijf gewerkt waar creatieve mensen dus ook hun eigen ritme mochten volgen (heel modern) want ja als je die van 9-5 in wil zetten werkt dat niet altijd...
met als gevolg dat sommige pas rond 15 uur binnen kwamen druppelen bijvoorbeeld (de eerste keren had ik echt zoiets van: wtf) maar wel de hele nacht doorgingen omdat ze de geest kregen ineens...
werkte een stuk beter zo die vrije hand
Knap van je dat je in zo'n bedrijf kunt werken. Ik erger me nu al rot als collega's te laat komen, ook al is het maar een kwartier...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bij zo'n bedrijf werk ik nu ook. Meesten komen pas rond een uur of 11 ofzo binnen druppelen. Sommige om 12 uur...
Zo, alles weer bijgelzen, was vooral erg nuttig!
Tis vooral lastig als je iets van een collega nodig had. En zonet kwam er iemand voor een collega, die had gezegd dat hij 'de hele week wel op kantoor zou zijn' . Ze kwam om half 10 binnen, en ging net weg terwijl hij er niet was (Telefonisch ook onbereikbaar)..Maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Knap van je dat je in zo'n bedrijf kunt werken. Ik erger me nu al rot als collega's te laat komen, ook al is het maar een kwartier...
Het is wel een mooi concept, je eigen werktijden bepalen. Ik hoor wel vaker van werkgevers die het invoeren, met name van vrienden die in de ICT werken. In de zorg lijkt het me wel min of meer onmogelijk, jammer genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis vooral lastig als je iets van een collega nodig had. En zonet kwam er iemand voor een collega, die had gezegd dat hij 'de hele week wel op kantoor zou zijn' . Ze kwam om half 10 binnen, en ging net weg terwijl hij er niet was (Telefonisch ook onbereikbaar)..Maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit!
Heeft u geen medicatie van thuis meegenomen? Tsja, dan kan ik ook niets voor u betekenen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, dat zou me wat zijn in de zorg... Sorry meneer, uw medicijnen komen een uurtje later, de zuster slaapt uit
Of thuiswerken lijkt me ook ideaal, maar onmogelijk in ons gevalquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is wel een mooi concept, je eigen werktijden bepalen. Ik hoor wel vaker van werkgevers die het invoeren, met name van vrienden die in de ICT werken. In de zorg lijkt het me wel min of meer onmogelijk, jammer genoeg.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of thuiswerken lijkt me ook ideaal, maar onmogelijk in ons geval
Nou, ik maak veel afspraken voor artsen, technisch moet dat kunnen tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:thuiswerken in de zorg
Haalbaarheid
Hup, je kunt het! Gewoon naar zo'n chinees gaan man!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Moet.... naar.... kapper.... vandaag...
Wil niet!
Je... moet
In de fik steken als die feeks van een kapster weer de opmerking maakt: "Goh, het wordt weer wat dunner he? <stilte> Of zei ik dat de vorige keer ook al?"quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat ga je met je haar laten doen, steer?
Dat zei mijn moeder ook al.quote:
Die hebben ze alleen in Maastricht veel. En ik vertrouw Chinezen voor geen cent. Nog erger dan joden wat betreft louche zakendoen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hup, je kunt het! Gewoon naar zo'n chinees gaan man!
Nuecken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ontsmettingvloeistof in mijn kruis gekregen net
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vertrouw Chinezen voor geen cent. Nog erger dan joden wat betreft louche zakendoen.
Ah nee, dat wordt zo'n beige drek met mijn haar en waterstofperoxide.quote:
Het enige wat ik aan zorg heb geïncasseerd afgelopen jaar, is als ik me niet vergis een paar doosjes anti-conceptie. Dus ja, ik krijg geld terugquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Krijg jij no-claim terug, Lein? Ik kon daar echt naar fluiten
Ik twijfel nog of ik voor mij afstuderen naar de kapper zal gaan; eigenlijk vind ik het wel prettig als er een staartje in mijn haar kan.
Ik was laatst naar een boedistische thaise kapper. Voor 13 euro klaar, en binnen 20 minuten klaar. En het zat nog leuk ook!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de fik steken als die feeks van een kapster weer de opmerking maakt: "Goh, het wordt weer wat dunner he? <stilte> Of zei ik dat de vorige keer ook al?"
[..]
Dat zei mijn moeder ook al.
[..]
Die hebben ze alleen in Maastricht veel. En ik vertrouw Chinezen voor geen cent. Nog erger dan joden wat betreft louche zakendoen.
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik was laatst naar een boedistische thaise kapper. Voor 13 euro klaar, en binnen 20 minuten klaar. En het zat nog leuk ook!
* note to self: geen muts opdoen met nog natte haren 's morgens, gegarandeerd shit kapsel de rest van de dag..
Die Heather Mills is technisch gesproken geen aanverwante Beatle he? Golddiggers.quote:
oh ja, daar wil ik ook heen, maar wrsch krijg ik twee vrijkaartjesquote:
Je kan ze ook kopen hoorquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef Den_Haag het volgende:
zo, bijgelezen vanuit Antwerpen. Zo ff lunchen
Beatstad meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |