Genoeg over het innerlijk, mag ik jou complimenteren met een fan-fokking-tastisch uiterlijk die ik eindelijk in levende lijve heb mogen aanschouwen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, er huist nog een restje realisme in mij
quote:Guybrush: How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A woodchuck would chuck no amount of wood since a woodchuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck?
Carpenter: Even if a woodchuck could chuck wood and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?
Guybrush: A woodchuck should chuck wood if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood.
Carpenter: Oh shut up.
Geen eczeem gezien. Wel een mooi gezichtje dat elk woord die je uitsprak met een regenboog aan expressies vergezelde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef Isabeau het volgende:
eh, ja, dat magEn ik was nog wel chagrijnig, niet opgemaakt, niets aan mijn haar gedaan en een gezicht onder het achterlijke eczeem van de John Frieda-shampoo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Geen eczeem gezien. Wel een mooi gezichtje dat elk woord die je uitsprak met een regenboog aan expressies vergezelde.
Kan het me nu helemaal niet meer in huilende toestand voorstellen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Guybrush Threepwood : Combien de bois pourrait jeter une mamotte, si une marmotte pouvait jeter du bois ?
Marmotte : Une marmotte ne jeterait pas de bois du tout, puisqu’une marmotte ne peut pas jeter de bois.
Guybrush Threepwood : Mais si une marmotte pouvait jeter et voulait jeter un peu de bois, quel volume de bois pourrait-elle jeter ?
Marmotte : Même si une marmotte pouvait jeter du bois, et même si une marmotte voulait jeter du bois, une marmotte devrait-elle jeter du bois ?
Guybrush Threepwood : Une marmotte devrait jeter du bois tant qu’une marmotte le peut et si elle veut jeter du bois.
Marmotte : Oh, ferme la !
Lieve Isa,quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik verwachtte trouwens dat mannen behoorlijk afknappen op een vrouw die zo oppervlakkig is dat ze mannen om hun Emieltje dumpt
Trusten Eucie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Euc- het volgende:
Ik ga toch maar langzaam eens naar bed, nog even wat tv kijken en dan slapen! Ttruste vast
..... en stop de tijd! Helaas, je gaat niet door voor de koelkast. Heb echter nog wel een mooi wascopakket in 4 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:27 schreef Euc- het volgende:
Steeeeer! Dus JIJ bent het!
Ik denk dat iedereen wel snapt wat er gezegd is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog wat posts verwijderen of vind je het wel best zo
Herkenbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar het idee seks te hebben met een ander dan die ene...ik word gewoon misselijk bij dat idee. Geen grapje.
Ik zou wel willen hoor, maar het geeft me werkelijk waar een verschrikkelijk leeg en rotgevoel.
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:27 schreef DarkElf het volgende:
soms verbaas ik mezelfloop langs de keuken en denk : oh ja die moet ik ff schoonmaken vandaag.. en wat doe ik ? braaf beginnen om kwart over zeven
![]()
pff eerst maar eens thee enzo
Ik doe mijn best: *zenden aan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?![]()
Milou is inmiddels gedouched en aangekleed, wil niet ontbijten dus die gaat met een lege maag naar school ws
Ik herken het helemaal. Ik kan dus ook al om zeven uur actief zijn, hihi. Ben 's morgens sowieso meer actief als 's middags.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik doe mijn best: *zenden aan...
Maar goed, keuken is schoonheb maar meteen alles gedaan, vaat staat aan, en t ziet eruit alsof mijn schoonmoeder zo mag komen binnenwandelen
Ja, bedankt, vrolijk wakker worden zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Herkenbaar!
Waar ik zo mogelijk nog onpasselijker van word is de gedachte dat HIJ met iemand anders ligt te vrijen
ach ja dan heb je het maar gehad, tis niet mijn favoriete bezigheid ofzo hoorquote:
SOL, hardstikke normaal! Volledig gezond. Iedere vrouw zou (denk/hoop ik) hetzelfde voelen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Waar ik zo mogelijk nog onpasselijker van word is de gedachte dat HIJ met iemand anders ligt te vrijen
soms wel ( piekjes, daaltjes enzo)quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me er weinig bij voorstellen, poetsen opm 7:15, DEBen je dan op je actiefst oid?
Gelukkig ben je niet altijd de superhuivrouw. Ik kreeg al bijna een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms wel ( piekjes, daaltjes enzo)
Ik denk dat als je kinderen de kans geeft om een eigen bioritme te ontwikkelen, ze de neiging gaan krijgen om hun dag-en nachtritme om te draaien... Net als volwassenen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 's morgens vroeg vooral bezig met wakker worden![]()
En het lijkt me megafrustrerend als je kind niet wil ontbijten. Of wakker worden. Je gaat je bijna afvragen of school dan niet domweg te vroeg begint en dat het natuurlijke ritme van een kind ontregeld raakt als het gedwongen wordt slaperig uit bed te komen en moet eten als het nog helemaal geen trek heeft in eten. Nou ja, maatschappij en vooruitgant. En zo.
Vind jij dat een 24-uurs economie een goede zet is voor een land zoals Nederland? Met het oog op het verminderen van fileproblematiek, en dat iedereen zijn eigen bioritme kan volgen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, de meeste mensen hebben gewoon een dagritme, er is alleen een heel verschil tussen avondmensen en ochtendmensen en dat is bewezen. Onze maatschappij houdt daar alleen totaal geen rekening mee. Alleen mensen met hersenaandoeningen (vooral bij dementie) hebben de neiging de hele biologische klok om te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |