Trusten Eucie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Euc- het volgende:
Ik ga toch maar langzaam eens naar bed, nog even wat tv kijken en dan slapen! Ttruste vast
..... en stop de tijd! Helaas, je gaat niet door voor de koelkast. Heb echter nog wel een mooi wascopakket in 4 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:27 schreef Euc- het volgende:
Steeeeer! Dus JIJ bent het!
Ik denk dat iedereen wel snapt wat er gezegd is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog wat posts verwijderen of vind je het wel best zo
Herkenbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar het idee seks te hebben met een ander dan die ene...ik word gewoon misselijk bij dat idee. Geen grapje.
Ik zou wel willen hoor, maar het geeft me werkelijk waar een verschrikkelijk leeg en rotgevoel.
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:27 schreef DarkElf het volgende:
soms verbaas ik mezelfloop langs de keuken en denk : oh ja die moet ik ff schoonmaken vandaag.. en wat doe ik ? braaf beginnen om kwart over zeven
![]()
pff eerst maar eens thee enzo
Ik doe mijn best: *zenden aan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan je niet wat van jouw energie hierheen zenden ofzo?![]()
Milou is inmiddels gedouched en aangekleed, wil niet ontbijten dus die gaat met een lege maag naar school ws
Ik herken het helemaal. Ik kan dus ook al om zeven uur actief zijn, hihi. Ben 's morgens sowieso meer actief als 's middags.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik doe mijn best: *zenden aan...
Maar goed, keuken is schoonheb maar meteen alles gedaan, vaat staat aan, en t ziet eruit alsof mijn schoonmoeder zo mag komen binnenwandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |