Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boekquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar aan de nepyoghurt (alpro soya best lekker) en wat fruit... en dat is het
Groot gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boek
Neem een komkommer of een paar peentjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga gemene EETduivel negeren en lekker nog even op de bank hangen en tv kijken. En dan vroeg naar bedje met spannend boek
We gaan zonder kids! Afgelopen zaterdagavond een 'vergadering' (lees: zuipfeestje) gehad over wat we met ons gespaarde kapitaal gingen doen en na 1 rondje waren we er al uit: de kids blijven lekker thuis, muhahaha.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:15 schreef Bluezz het volgende:
2X geweest, en als ik me niet vergis heb je verschillende eettentjes, kroegen in één, veel personeelsfeestjes, karaoke en dat soort werk... ik vond het toen wel leuk, ware het niet dat mijn collega/vriendin en ik toen lastig gevallen werden door de man van een andere collegatot aan onze hotelkamer toe! Echt heel vervelend, die vrouw wist nergens van, en wij die klootzak maar van ons lijf schudden
![]()
Met kids en vrienden zou ik niet weten of ik het leuk zou vinden, maar het ligt natuurlijk ook aan jezelf
Je mond even stevig spoelen met van dat mondwater (Listerine en dergelijke)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Tezz het volgende:
Tips moet ik hebben: TIPS!!!!!!!!!!!!
Oew, yuk, jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mond even stevig spoelen met van dat mondwater (Listerine en dergelijke)
Gegarandeerd dat voorlopig niets je smaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu koffie en straks slapen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oew, yuk, ja![]()
Of rauwe groente eten: moet je flink kauwen, dat vult enorm. Winterworteltje ofzo.
DE, heb je een lactose-intolerantie of eet je die soja-yoghurt gewoon voor de lol?
Ik ga eens even koffie pakken. Zometeen een lekkere neut voor het slapengaan
tnxquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach meiske toch.......hier een virtuele knuffel!![]()
Ik ken dat nu echt helemaal niet he, eten kan ik altijd. Zelfs als ik griep heb. Zelfs als ik verdriet heb. Misschien zelfs wel juist als ik verdriet heb.
teveel vindt mijn lichaam niet leuk nee dus ik compenseer hier en daar en eet/drink wat minder lactose......quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, heb je een lactose-intolerantie of eet je die soja-yoghurt gewoon voor de lol?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxheb dat meestal ook, maar ik krijg nu gewoonweg echt niks weg.
Zit mezelf behoorlijk in de weg, weet niet wat ik moet doen. Heb de hele dag ook niets van hem gehoord, moet me inhouden hem niet te bellen.
Net als gisteren zat Milou vandaag ook weer te huilen dat cnk niet belt. Dat is ze zo gewend hem even te horen als we hier zijn.
Uiteindelijk heeft hij gisteren wel teruggebeld maar toen was Milou inmiddels zo boos op hem dat ze hem niet meer wilde spreken![]()
Heb hem gister ook gezegd dat hij ook best wat rekening kon houden met Milou, aangezien ik haar toch niets kan uitleggen, dat begrijpt ze gewoonweg niet en dat weet hij ook, hij heeft haar de afgelopen 9 maanden ook van heel dichtbij meegemaakt en hij weet hoe dol Milou op hem is....
Zo ik ga weer een potje janken op de bank
Zeer goede tip!!!!!!! Ik had het niet in huis maar heb een zeer scherpe kauwgom genomen. Werkt prima!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boy, ik ga jou echt steeds leuker vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef Tezz het volgende:
Hier SOL, een warm dekentje en een fles Sambuca
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste welquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boy, ik ga jou echt steeds leuker vinden![]()
Dat lijkt me inderdaad een goed idee!
Aan de lamp zwaaien en jodelen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste wel
SOL, hou je sterk. Nooit leuk om moeder te zien huilen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo ik ga weer een potje janken op de bank
ik word er bloedgeil van. Het gevaar zit hem alleen in: op het juiste moment stoppen. Drink ik een borrel te veel, dan is het over met de pret in bed en kan ik alleen nog maar lachen. Als ik er dan nog eentje neem dan is het lachen ook over en moet ik naar bed, slapen.quote:
Eentje met munt, bruine rum en limoenen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yihaa, altijd goed
Wat voor cocktail kan ik maken met munt, bruine rum en limoenen?
Voor mij is Sambuca een lekker drankje na een etentje bij de espresso, maar ik zou er niet gauw aan denken om het gewoon als een soort borrel te drinken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
het punt met Sambuca is een beetje dat je er rare dingen van gaat doen. Ikke tenmiste wel
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yihaa, altijd goed
Wat voor cocktail kan ik maken met munt, bruine rum en limoenen?
Ja hallo hier ben ik.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hallo hier ben ik.
Ik krijg altijd een mailtje als een van de trefwoorden hier in de SC wordt gepost.
Ja maar ik heb geen Sambuca op. Dus helaas pindakaas. Niet geil dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hallo hier ben ik.
Ik krijg altijd een mailtje als een van de trefwoorden hier in de SC wordt gepost.
Bij mij gaat er een brandweeralarm afquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Das nou weer jammer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:57 schreef Tezz het volgende:
Ja maar ik heb geen Sambuca op. Dus helaas pindakaas. Niet geil dus.
Nog knappe mannen die de moeite van het kijken waard zijn?? Dat maakt altijd veel goed namenlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Sol
Ik geef de film een 7tje, het is een psychologisch drama met een humortwist... jack black
Hallo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je ook een mailtje op het woord "Isa" of "Isabeau", Steer?
Ik heb wel nog een hele fles in huis! Maar mijn man heeft nachtdienst. En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.quote:
Tezzquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een hele fles in huis! Maar mijn man heeft nachtdienst. En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Dat kan anders hele leuke standjes opleveren hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Cointreau/triple sec, wodka, limoensap, scheppie suiker en cranberrysap!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef DarkElf het volgende:
he getsie sol, snap dat dat nog ff moeilijker moet zijn met miloe
en over cocktails gesproken: ik heb echt al tijden geen cosmo op.... mmm dat zet je toch aan t denken
Niks RAARS aan hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
En Steer kan wel zo hier zijn, maar die komt bij mij tot mijn navel volgens mij dus dat zou dan dwergensex zijn en dat is ook weer raar.
Gek eigenlijk dat er in 1 post de combinatie 'sex & steer' wordt gebruikt en dat ie dan geen emailtje krijgt he.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan anders hele leuke standjes opleveren hoor.
Nu weet ik waar je op je vrije dagen naar kijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |