Maar goed dat ik MSN niet zoveel gebruik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu al vrienden op MSN die me zo begroeten: "Hey jij daar! Neuken? " (echt waar)
Ben inderdaad aan het afbouwen, straks gaat het wekkertje weer om een uur of zeven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, blijf ik hier weer alleen achter
*zucht* jij ook al? Ik ga zondag ook naar de sauna, loop ik ook NAAKT.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
Maar zei je NAAKT ?
Ik wil ook weer naar de sauna. Is alweer een maand geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:57 schreef Isabeau het volgende:
*zucht* jij ook al? Ik ga zondag ook naar de sauna, loop ik ook NAAKT.
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:59 schreef ColdFeet het volgende:
In je blote bips
Eigenlijk heb ik ook wel trek in een saunaatje, maar ik weet pas lastminute of ik tijd heb. Wie gaan er allemaal mee?
Nee, maar ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, blijf ik hier weer alleen achter
Uiteraardquote:
Dat ga ik nu dus ook doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen
Jij bent echt de edit-koning he? Dit stond er net nog nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht dat mensen die naakt in bed liggen, vrij snel daarna zullen gaan slapen.
Wat was jij van plan dan?
OT: ik sprak mijn ex net over Skype over dat kaartje wat ik voor Estampas Porteñas heb gekocht voor de schouwburg.
Zij: "Wat? Nu ga je opeens naar dansvoorstellingen nadat het uit is tussen ons?"
Ik: "Hou jij van dans dan? Ik dacht dat je alleen van ballet hield!"
Zij: "Nee, NATUURLIJK hou ik van alle soorten dans."
Ik: "Oh, wist ik niet."
4 fokking jaar. wtf
quote:
Ik kruip lekker achter die nakende billen aan en ga ook mijn schoonheidsslaapje doen.quote:
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij bent echt de edit-koning he? Dit stond er net nog niet
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.
Ach.. modsquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter dan dubbelposten. Vinden mods ook niet leuk.
quote:
Ja, Isa heeft geen leven:quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach.. mods![]()
Ik zie net dat ik de magische grens van 6000 () posts ben gepasseerd, en geupgrade ben van 3 naar gemiddeld 4 posts per dag
Sowieso hoger dan Swets, op plaats 50 of zo. Maar dat was vlak voor ik vrijgezel werd en een paar maanden wegbleefquote:
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.quote:
Nooit meer verpieteren he, lieve Isaquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso hoger dan Swets, op plaats 50 of zo. Maar dat was vlak voor ik vrijgezel werd en een paar maanden wegbleef
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.
Dan moet ik dus nooit meer verliefd worden met het risico dat ik verlaten wordquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nooit meer verpieteren he, lieve Isa
Toch wel ja?quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je er zaterdag toch beter uitzien.
Uhm, nee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nooit meer verliefd worden met het risico dat ik verlaten word
Okay, wat heb ik nou weer gezegd?quote:
Alleen in mijn eerste jaar van de uni, CS. Mijn favoriete games aller tijden zijn de Monkey Island series, Wing Commander en Falcon.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Euc- het volgende:
Zeg Steer, ben jij ooit.. bij enig toeval een beetje into gamen geweest? En dan ook nog CS?
Ik word misselijk bij het idee nooit meer sex te hebben. Maarja, baas boven baas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef Isabeau het volgende:
's nachts maak ik alleen cola-salades
Maar het idee seks te hebben met een ander dan die ene...ik word gewoon misselijk bij dat idee. Geen grapje.
Ik zou wel willen hoor, maar het geeft me werkelijk waar een verschrikkelijk leeg en rotgevoel.
Oh dat is ongeveer mijn tijd geweest, jaren helemaal verslaafd aan geweest aan dat spel, clans, lans, de hele meukquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen in mijn eerste jaar van de uni, CS. Mijn favoriete games aller tijden zijn de Monkey Island series, Wing Commander en Falcon.
Chinezenquote:
Oh, gelukkig. Je fatalistische neigingen hebben wel een overzienbare halfwaardetijd. Ik meende me te herinneren dat je ooit zei dat je dat nooooooooooit meer zou kunnen. Maargoed, dat was iets te dramatisch van mij.quote:Oh maar ik denk oprecht dat ik heus wel gelukkig kan worden met een ander hoor. Alleen nu denk ik niet dat ik dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |