quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
Denk niet dat dat opgaat. Oogmeting voor lenzen is altijd net even iets anders dan voor bril, omdat lenzen rechtstreeks op het oog zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een gratis oogcontrole gehad. Die gegevens kan ik ook gebruiken om nieuwe lenzen te kopen.
Kwart dioptrie erbij optellen aftrekkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:53 schreef golfer het volgende:
Overigens:
[..]
Denk niet dat dat opgaat. Oogmeting voor lenzen is altijd net even iets anders dan voor bril, omdat lenzen rechtstreeks op het oog zitten.
Wat voor verzekering heb je dan? Ik heb een standaard CZ Jongerenverzekering. Die dekt maar 95 EUR in twee jaar. Bij Pearle krijg je dan 50 EUR extra korting als je hen direct laat afrekenen met CZ.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
140 euro!?![]()
Ik krijg als ik naar een standaard opticien ga 319 euro terug, en wanneer ik naar eye-wish of pearle ga 380 euro! (En bij Hans Anders krijg ik standaard 2 brillen vergoed, bij Het Huis 1)
IZZ, uitgebreidste mogelijkheden, basis en basisaanvullend pakket 2 oidquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor verzekering heb je dan? Ik heb een standaard CZ Jongerenverzekering. Die dekt maar 95 EUR in twee jaar. Bij Pearle krijg je dan 50 EUR extra korting als je hen direct laat afrekenen met CZ.
Ik ga iig niet los vanavond. Ik kom net thuis van volleybal. Bah, 3 uur 's middags weg, 9 uur thuis, zonder eten zelfs! Dus eerst eens even eten, wat huishoudelijke zaken tegelijkertijd doen, en dan op de bank.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wie gaat er los, vanavond? Ik ga aan mijn verslag werken
Euc-, ja, dat is natuurlijk het verschil als je ouders betalen
ben ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:55 schreef Tezz het volgende:
De hapjes staan klaar, de ranja kan de wijnglazen in, de kaarsjes zijn aan en ik heb mijn man die op de bank lag te snurken wakker gekregen: kom er maar in Uri!
WB Leinquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, weer terug van vakantie. Koffer uitpakken, massage regelen bij mama en douchen. Kreun, vakantie is hard werken
Welkom terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, weer terug van vakantie. Koffer uitpakken, massage regelen bij mama en douchen. Kreun, vakantie is hard werken
En, lekker kleurtje gekregen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Die jaguar bril he.. zat daar toevallig iets roods in?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Het was altijd afwegen bij mij. Ik heb de afgelopen 3 jaar namelijk 0 medische kosten gemaakt, dus heb altijd een normaal jongerenpakket en daarnaast maximum eigen risico. Maar sowieso was het montuur van >200 EUR, van Jaguar, veel te duur en dat heb ik helemaal niet nodig. Marketingmensen betalen hun eigen loon maar.
Ik ga dus nog wel ff op zoek naar een andere plek om een bril te kopen.
Sarcasme? Ik?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef Euc- het volgende:
Lein, wooeehoooeee!
Ik miste je sarcasme al
Kan nog niet aan de drank, want ik moet straks taxien voor mn ouders, die zijn uit eten
Tja...dat ligt toch echt aan jezelf. Je kunt zo nog iemand oppikken in 1 of andere kroeg om je in bed gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:
Jippie!
Zaterdagavond, 2300 uur en ik ga in m'n eentje naar bed. Bah!
Kheb er 1 gevonden, gegoogled. Dit is ons berg-dorp Veysonnaz, bovenaan een haarspelden-geitenpadbocht (als állerbovenste van het dorp) zaten wequote:
Bij Jaguar hoort natuurlijk eigenlijk British racing green..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die jaguar bril he.. zat daar toevallig iets roods in?
Not really my style. K ben ook erg moe, dus ik zou ook niet erg gezellig zijn in bed vanavond geloof ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...dat ligt toch echt aan jezelf. Je kunt zo nog iemand oppikken in 1 of andere kroeg om je in bed gezelschap te houden.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Not really my style. K ben ook erg moe, dus ik zou ook niet erg gezellig zijn in bed vanavond geloof ik!
ja, door nu lekker in bed te kruipen! In m'n eentje!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter!!
jammer dat ramana gewonnen heeft dat is 1 ding wat ik zeker weetquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Hoog zeg Lein
Ik vind die nieuwe Uri gellers zo vreselijk om naar te kijken
Vooral die brard, wat een doos met die komkommers vorige keer(Ik kijk sommige acts online, dan is het nog wel te doen)
Trustenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, door nu lekker in bed te kruipen! In m'n eentje!Weltrusten!
Heb je hem erbij gezegd dat het je niet om het slapen ging?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef Tezz het volgende:
.
En ik wil eigenlijk ook naar bed maar dat vindt mijn man ongezellig. zijn we eindelijk eens een keer een avondje en thuis en wakker beiden en dan wil ik naar bedje toe....
Jeuheu! Foto's!!!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Lein welcome back
Mijn baklava is af! Fotoverslag volgt asap
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
én ik weet nu dat gezouten pistachenoten een no go is.Ik kon geen ongezouten vinden vandaag, maar voor de meet zal ik toch ff naar de markt moeten gaan ofzo.
Nou, op zich dacht ik nog: *zo* zout zijn ze niet, en sowieso kan een beetje zout in bladerdeegproducten absoluut geen kwaad, *plus* dat het geheel echt heel heel heel zoet is. Maar je proeft toch wel dat de volgende keer je beter ongezouten pistachenoten kunt nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh my god, gezouten nootjes in baklava.
Hou je er rekening mee dat je dat deel wat je niet terugkrijgt van je zorgverzekeraar gewoon volledig aftrekbaar is van de belasting? En dat je, als je daarmee boven de 320 euro (norm in 2007) komt, je een extra aftrekpost van 808 euro hebt (aftrek chronische ziekte). Natuurlijk zit er wel een drempel op om voor die aftrek in aanmerking te komen (bij een verzamelinkomen tot ¤ 6.896 is dat ¤ 793, daarboven 11,5% van je verzamelinkomen).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, montuur 225 EUR, glazen 175 EUR p/s, dus 575 EUR voor een nieuwe bril.![]()
Mijn hoofd was te groot en mijn neus te plat, dus 95% van de monturen pastten me niet. Dieskrieminaasiie.
Wel een gratis oogcontrole gehad. Die gegevens kan ik ook gebruiken om nieuwe lenzen te kopen.
Er zijn plannen om de drempel voor chronische ziekte te verhogen. Maar persoonlijk verwacht ik niet dat dit al in 2008 gebeurt, dan moet er nog wel heel wat gebeuren wil dat gaan lukken.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:47 schreef Euc- het volgende:
2008 gaan alle leuke aftrekposten als (zonnebrillen) brillen enzo niet meer op toch?
Euhm je moet toch wel kunnen aantonen dat je chronisch ziek bent ? Wist niet dat zoiets er ook onder valt?quote:omdat de uitgave voor de bril de norm van ¤ 320 overschrijdt is de bril fiscaal gezien een uitgave in het kader van een chronische ziekte en heb je dus recht op een extra aftrekpost van ¤ 808
Is de verzekering op de lange duur goedkoper uitquote:Op zondag 16 maart 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Stuur me zonder bril of contactlenzen de straat op en ik word binnen 3 seconden overreden door een auto.
Moggel Isaquote:Op zondag 16 maart 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, je hebt wel chronisch slechte ogen lijkt me
Goeiemorgen allemaal
Jullie ook slaap lekkerquote:Op zondag 16 maart 2008 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
De laatste eters zijn nu weg![]()
Truste allemaal voor wie nog wakker is
Jammer dat dat onderhand iedere week is, en daarmee praat je dus iemand zo lang voor nop laten wachten goed? Sorry hoor, maar laat dan gewoon wat weten ofzo, nu kunnen ze me echt helemaal opbokkenquote:Op zondag 16 maart 2008 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Is toch leuk dat die oudjes ook een avondje uit hebben ?
Gun die oudjes ook wat
Heel technisch gezien is het spaargeld al sinds mijn 18e verjaardag officieel van mijquote:Op zondag 16 maart 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, wie betaalde jouw reis naar Nieuw-Zeeland ook alweer?
Dag snolliequote:Op zondag 16 maart 2008 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
De laatste eters zijn nu weg![]()
Truste allemaal voor wie nog wakker is
Als ze aan de telefoon antwoorden op de vraag waarom ze niet gewoon ff gebeld hadden; "alsof je wat beters te doen hebt, tis nou ook weer niet zo dat je het al dagen erover had dat je op stap ging" dan ben ik zwaar over de zeik ja. Ben geen 16 meer, dan heb je het idd dagen over dat je zo een zin hebt om op zaterdag op stap te gaan met al je vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 16 maart 2008 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker SoL!
Euc, klinkt als een communicatieprobleempje, niet te zwaar aan tillen
Generatieprobleempje met een puber.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:55 schreef Euc- het volgende:
Als ze aan de telefoon antwoorden op de vraag waarom ze niet gewoon ff gebeld hadden; "alsof je wat beters te doen hebt, tis nou ook weer niet zo dat je het al dagen erover had dat je op stap ging" dan ben ik zwaar over de zeik ja. Ben geen 16 meer, dan heb je het idd dagen over dat je zo een zin hebt om op zaterdag op stap te gaan met al je vriendjes en vriendinnetjes
Ik ben gewoon zwaar over de zeik over het feit dat ze er dan zo over gaan doen, en dan duidelijk merkbaar enorm dronken zijn, daar kan ik gewoon niet tegen
Je was 19 toch?quote:Ben geen 16 meer
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed. Straks weer vroeg opstaan om de GP live te zien.
Sta je, als wij in aussie zitten ook zo vroeg op om met ons te kletsen? Ja hequote:Op zondag 16 maart 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
15:30 Melbourne, 5:30 ons koude kikkerlandje.
Dan kijk ik wel even in de herhaling. Dat ga ik niet meer trekken live.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
15:30 Melbourne, 5:30 ons koude kikkerlandje.
Toen mijn ex nog niet mijn vriendin was 4 jaar geleden, bleef ik altijd op tot 5:00am om met haar te kletsen in Chicago.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta je, als wij in aussie zitten ook zo vroeg op om met ons te kletsen? Ja he![]()
Goed plan!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, en ik heb weer honger
Hoe laat gaan we volgende week eten? Zo rond deze tijd?
Welnee, maakt mij echt niets uit, ze gaan toch al bijna iedere zaterdagavond weg, liggen dan de volgende dag tot 4 uur 's middags in hun nest en brengen de avond met een enorme kater onder een deken op de bank door, dat is echt helemaal hun eigen probleem, maar ga dan niet mijn avond verzieken, zij vragen of ik ze misschien weg wil brengen en wil komen ophalen, dat wil ik dan best doen, maar daar wordt dan misbruik van gemaakt en dat kan ik niet hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Generatieprobleempje met een puber.
Erg he, oudere mensen die ook nog een eigen leven hebben?
Welnee.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Maarreh, jullie gaan toch niet fokken als jullie in australie zitten?
Jaaa, Isa zien volgende weekquote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, en ik heb weer honger
Hoe laat gaan we volgende week eten? Zo rond deze tijd?
Ik mag die ouders van je steeds meer.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:08 schreef Euc- het volgende:
Welnee, maakt mij echt niets uit, ze gaan toch al bijna iedere zaterdagavond weg, liggen dan de volgende dag tot 4 uur 's middags in hun nest en brengen de avond met een enorme kater onder een deken op de bank door, dat is echt helemaal hun eigen probleem, maar ga dan niet mijn avond verzieken, zij vragen of ik ze misschien weg wil brengen en wil komen ophalen, dat wil ik dan best doen, maar daar wordt dan misbruik van gemaakt en dat kan ik niet hebben.
Ik moet ze eens vragen of ze mij een keer 's nachts na het stappen willen komen ophalen (50 minuten fietsen!), dan lachen ze me keihard uit (letterlijk)
Zeg Euc, zullen we concreet maken wat we volgende week gaan doen met Nyn?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Welnee, maakt mij echt niets uit, ze gaan toch al bijna iedere zaterdagavond weg, liggen dan de volgende dag tot 4 uur 's middags in hun nest en brengen de avond met een enorme kater onder een deken op de bank door, dat is echt helemaal hun eigen probleem, maar ga dan niet mijn avond verzieken, zij vragen of ik ze misschien weg wil brengen en wil komen ophalen, dat wil ik dan best doen, maar daar wordt dan misbruik van gemaakt en dat kan ik niet hebben.
Ik moet ze eens vragen of ze mij een keer 's nachts na het stappen willen komen ophalen (50 minuten fietsen!), dan lachen ze me keihard uit (letterlijk)
Klinkt als Isa zien en dan sterven.quote:
Een levensdoelstelling rijker of een illusie armer.... weg met de suffe middelmaat.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt als Isa zien en dan sterven.
Nou weet ik toevallig wel dat ze deaddrop gorgeous is, maar...
Niks bijzonders aan hoorquote:
* Stereotomy biedt zich aan om het eraf te likkenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks bijzonders aan hooren ik heb maar een bammetje met honing gepakt. Alleen drupt dat op de één of andere manier altijd.
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg Euc, zullen we concreet maken wat we volgende week gaan doen met Nyn?Qua autovervoer dan.
![]()
Ik wil best benzinekosten bijdragen, wel zo eerlijk voor je ouders.
Verstandige meid, om niet met ons in een auto te durven.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nynke had het over de trein te nemen naar DH, want dat zou makkelijker zijn en zou ze minder moeten overstappen ofzo (), maar ik trek morgen wel ff aan dr jas op msn, jij rijdt zoiezo mee?
Benzinekosten moet ik gewoon zelf betalen hoor, tis nou ook weer niet zo dat ik werkelijk alles in mn schoot geworpen krijg
Mijn ideaalbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, Golfer, straks creëer je bij die jongen nog hoge verwachtingen ooken werkelijk, ik ben zo doorsnee als een vrouw maar kan zijn. Echt, huisje, boompje, beestje en graag een burgertrut eerste klas.
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy biedt zich aan om het eraf te likken
Bij jou, bedoel ik, niet je boterham.
Mooi, want we willen natuurlijk geen afgelikte boterhamquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy biedt zich aan om het eraf te likken
Bij jou, bedoel ik, niet je boterham.
Oh, je neemt het OV naar mij toe en we vertrekken vanuit hier? Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kun jij beslissen wat handig is als opstappunt.
Wentelteefjes doenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Mooi, want we willen natuurlijk geen afgelikte boterham
Exact, my kind of girl.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, Golfer, straks creëer je bij die jongen nog hoge verwachtingen ooken werkelijk, ik ben zo doorsnee als een vrouw maar kan zijn. Echt, huisje, boompje, beestje en graag een burgertrut eerste klas.
* Isabeau zuchtquote:
Ik hou van Nylon en heb een waarschuwing gekregen ivm het saboteren van de rookmelder bij ons in de keuken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zucht
En ik hou van SM en ben betrokken geweest bij een moordzaak incl huiszoeking bij mij thuis.
(schrikt dat af dan?)
Dramaqueenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zucht
En ik hou van SM en ben betrokken geweest bij een moordzaak incl huiszoeking bij mij thuis.
(schrikt dat af dan?)
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)quote:
Dat wist ik al een tijdje, maakt het maar alleen spannender.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zucht
(schrikt dat af dan?)
met suikercaramellaagjequote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)
quote:
Gewoon doen, meid!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)
Volkomen normaal!! Trek heeftquote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Euc, maak me gek!quote:
*poef*quote:Op zondag 16 maart 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik hou het mild
(en hakjes aan? ik?? spijkerbroek en t-shirt. Waar ik al 3 weken het huis in heb gepoetst, dát kan je verwachten)
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, Euc, maak me gek!
Of warme kersensaus
Typisch gevalletje van Jonnies humor en jullie creatief leren denken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:25 schreef Euc- het volgende:
Bij de Librije moesten we als we ontbijtdienst hadden altijd iets "speciaals" maken, dat kon een eiersalade zijn, maar ook een gebakken eitje, wentelteefjes e.d.
Maar er zijn wel de gaafste dingen voorbij gekomen als ontbijt hoor, zelfgemaakte worstenbroodjes, crepes met vanilleijs, broodjes tartaar, het lam hoofdgerecht van de kaart en 1 keer door mij voor iedereen een frikadel speciaal
Volgens mij ben jij de tofste moeder van de wereld.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:27 schreef Bluezz het volgende:
Isa en ik komen je ff lekker instoppen stiertje
eeecht wel, kalfsvleeskroketten!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Febo & lekkers in 1 zin?
Kom je ook gezellig bij de Insomniacs?quote:
Ik heb zèlfs nu zin in een kroketjequote:Op zondag 16 maart 2008 02:39 schreef Euc- het volgende:
eeecht wel, kalfsvleeskroketten!![]()
![]()
Elke vrijdagavondnacht haalden we voor het hele personeel 50 kroketten (ieder 2, soms 1tje meer of minder)
Ah herkenbaar, ik moet 4 dagen per week om 08.00 op en dus ben ik de rest van de week ook om die tijd opquote:Op zondag 16 maart 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zozo, jullie hebben je vermaakt vannacht! Ik zit nog in het wintersport-bioritme; om 12 uur je bed in rollen (jägermeister) en om 7 uur op met als doel om om 8.30 uur in de sneeuw te staan. Nu ben ik dus wakker, en heb ik niks/weinig te doen
![]()
Oh en ik ben 4 kg aangekomen in een week
Nee hoor, absoluut niet. Het is puur dat je moet kunnen aantonen dat je minimaal dat bedrag hebt uitgegeven aan kosten die in één van de categorieën valt die ik aangaf. Een bril valt onder de categorie hulpmiddelen en is derhalve altijd aftrekbaar en als ie duurder is dan 320 euro krijg je óók nog eens de aftrek voor chronische ziekte.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm je moet toch wel kunnen aantonen dat je chronisch ziek bent ? Wist niet dat zoiets er ook onder valt?
Van een hoop kosten wist ik het wel
Ik heb de afgelopen aangifte op aangeven van mijn belasting-invul-meneer-accountant een hele stapel kosten afgetrokken voor mijn rug: zwembadkaartjes (want van de neuroloog moest ik zwemmen), benzine naar de therapie toe, extra pijnstillers, medische boeken etc. etc. Ik heb geen bonnetjes van dat alles, maar volgens hem is het net te weinig om te controleren, maar net genoeg om er een leuke aftrekpost van te maken. Daar was ik zelf dus echt nevernooit opgekomen hoor...........quote:Op zondag 16 maart 2008 09:30 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Het is puur dat je moet kunnen aantonen dat je minimaal dat bedrag hebt uitgegeven aan kosten die in één van de categorieën valt die ik aangaf. Een bril valt onder de categorie hulpmiddelen en is derhalve altijd aftrekbaar en als ie duurder is dan 320 euro krijg je óók nog eens de aftrek voor chronische ziekte.
Tekenfilms en kerkdienstenquote:Op zondag 16 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook al wakker...pff....Vanwege mijn chronische rugklachten lukt het me gewoonweg niet om langer dan 6 uurtjes (7 als ik dronken ben) achter elkaar in bed te liggen. Nu lag ik er gister ook vroeg in, dus niet zo'n probleem.
Nu verveel ik me ook een beetje. Het regent, dus ik wil ook niet naar buiten (straks moet ik, met de hond naar de hondenvereniging) en er zijn alleen tekenfilms op tv volgens mij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trusten Lein, leuk dat je weer veilig terugbent.
Jaaaaaah heel goedquote:Op zondag 16 maart 2008 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Wel goed geboard Lein?
Dat kan ik je zeker aanraden, de accountant van mijn ouders doet ook mijn belastingen en ik krijg dit jaar als het goed is ¤1700,- terug en dan ook nog eens ¤403,- aan zorgverzekeringen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Echt Beunkertdoor postings zoals deze denk ik dat ik beter voor mijn volgende opgaaf gewoon een accountant in ga huren. Wie weet hoeveel honderden EUR ik de afgelopen jaren ben misgelopen ofzo.
klinkt lekker!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stomme yup!
Ik ben in Veysonnaz, Zwitserland geweest. Weekje sneeuw
Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt lekker!
je hebt het dus leuk gehad en sjans van een fransoos ha ha
wowquote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenen
Niks denk ik, maar je kan het beter aan Beunk vragenquote:Ik doe trouwens nooit iets met belastingWat zou je als student moeten/kunnen doen?
Oei, dat is leuk ja!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenen
Ik doe trouwens nooit iets met belastingWat zou je als student moeten/kunnen doen?
Wat kan je terug vragen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, dat is leuk ja!
Geld terugvragen trouwens! Tenminste, dat doe ik altijd!
Belastingen ingehouden van je loon. Kan onder een bepaalde drempel...Zeker als je meerdere baantjes hebt en geen loonheffingskorting (3x letterwaarde) krijgt kan dat best redelijk wat zijn!quote:
Ohw, ik heb geen baantjesquote:Op zondag 16 maart 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Belastingen ingehouden van je loon. Kan onder een bepaalde drempel...Zeker als je meerdere baantjes hebt en geen loonheffingskorting (3x letterwaarde) krijgt kan dat best redelijk wat zijn!
Dan is het ook niet nodig! Voor de rest is het ovor mij ook niet zo ingewikkeld, heb geen aftrekposten oid. Geen chronishce ziektes, geen eigen huizen, geen belasting-vrije inkomsten, etc.quote:
Jeetje je zou met dit weer maar moeten zeilen...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne treft het niet, trouwens. Het is echt zeikweer, lekker op zo'n boot
En ik wilde zo gaan hardlopen met mijn nieuwe blitse iPod-chipje, maar ik denk dat ik nog maar even wacht
Laat jij je slaan joh? Als ik jou was, zou ik die Goulash schepje voor schepje door haar brievenbus flikkeren! Stomme trut, wat denkt ze wel, slaan...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Grr..heb ik opeens ruzie met m'n ex en heeft ze me nog geslagen ook
Ik haat ruzies, zeker als ze verder helemaal nergens op slaan en het mijn schuld niet is.
Heb net nog wel de goulash opgezet die we samen zouden eten..heeft er iemand honger?
Anders zit ik weer met een hoeveelheid voer waarmee je een gemiddeld weeshuis kan voeden..
Dude, heb je teruggeslagen?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik haat ruzies, zeker als ze verder helemaal nergens op slaan en het mijn schuld niet is.
Heb net nog wel de goulash opgezet die we samen zouden eten..heeft er iemand honger?
Anders zit ik weer met een hoeveelheid voer waarmee je een gemiddeld weeshuis kan voeden..
Ik ben helemaal geen bikkel, want het stopte halverwege met regenen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, bikkel Nynke!
Joh je ben wel een bikkelquote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen bikkel, want het stopte halverwege met regenen!![]()
Wel een dikke 35 minuten gelopen, eens kijken hoever het was zo!
Invriezen! Met haar erbijquote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Zonde van de goulash, wat dat betreft mag die morgen wel door d'r brievenbus..of in elk geval hetgene dat ervan is overgebleven..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laat jij je slaan joh? Als ik jou was, zou ik die Goulash schepje voor schepje door haar brievenbus flikkeren! Stomme trut, wat denkt ze wel, slaan...
Niet teruggeslagen, zo ben ik niet, ik hou sowieso niet van slaan.quote:
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar kokenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zonde van de goulash, wat dat betreft mag die morgen wel door d'r brievenbus..of in elk geval hetgene dat ervan is overgebleven..
[..]
Niet teruggeslagen, zo ben ik niet, ik hou sowieso niet van slaan.
En OK, ze sloeg me op m'n schouder, maar toch hard genoeg dat het pijn deed.
En dan ben ik ook nog eens degene die het probeert goed te praten, ik hou niet van ruzies en al helemaal niet met degenen waar ik om geef.
maar goed, voorlopig bekijkt ze het maar met d'r chagarijnige gedoe.
dát dusquote:Op zondag 16 maart 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar koken
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar gebeurt er hier nog iets? Het SC-tempo is volledig gekeldert sinds ik weer terug ben![]()
Ik zit heerlijk eventjes op de bank. Straks bij een vriendin eten, maar ben eigenlijk te moe om erheen te fietsen...quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar gebeurt er hier nog iets? Het SC-tempo is volledig gekeldert in mn vakantie heh?![]()
Dat was ik voorlopig ook van plan, normaal ben ik altijd de eerste die met excuses komt, ook al is het neit mijn schuld maar nu mag zij met excuses komen (waarschijnlijk gebeurt dat pas als de hel bevriest op de dag dat pasen en pinksteren op een dag vallen en al die andere cliché's bij elkaar..)quote:Op zondag 16 maart 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar koken
Mensen die laat komen op afspraken...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga eens kijken wat voor lekker eten ik voorgeschoteld krijg. Geheel volgens traditie ben ik nu al te laat!
FW zegt niet op MSN dat ie me niet meer aardig vind omdat ik net Confit de Canard heb gegeten, dus die zal ook wel niet komenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Story of my life...
wordt leuk joh, die meeting volgende week
Leintjeuh --> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de ovenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef FleshWound het volgende:
Tuurlijk kom ik wel Lein. Iemand moet de confit de canard naar buiten smokkelen.
Ik heb een oven en een combi-magnetron. En als je >15 mins nodig hebt om het te maken, dan mag het gewoon heh.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Moblo+Mr (en Faithy) maken als het goed is bladerdeeghapjes
moet alleen nog even kijken hoe (voorbereiden en meenemen of hier bakken óf bij mijn ouders bakken en meenemen
twijfeldetwijfel
Is het uberhaubt al bekend hoelaat het feest gaat beginnen?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet ik eigenlijk een routebeschrijving maken? Of heeft iedereen tegenwoordig een sTomsTom?
Een adres is voor ons voldoende.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet ik eigenlijk een routebeschrijving maken? Of heeft iedereen tegenwoordig een sTomsTom?
Ach je kan niet off-topic in een SC toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
zitten we trouwens niet in het verkeerde topic te slowchatten nu?Of zijn we eindelijk blij dat het weer wat harder gaat?
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Openingstijd: zie OP.
Adres: Zie PM
Routebeschrijving: Zie www.routenet.nl
Opschepsterquote:Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanaf hier:
Afstand: 0.0 km
Reisduur: 00:00
Top THAT!!
dat zei ikquote:Op zondag 16 maart 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
zitten we trouwens niet in het verkeerde topic te slowchatten nu?Of zijn we eindelijk blij dat het weer wat harder gaat?
Ohw? Mis ik weer iets?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Leintjeuh maakt dus een Honig Familiegerecht
Geen idee, ik weet niet wat er in jullie situatie veranderd is, maar sowieso is het devies altijd om het uit te besteden (kost je 75 - 125 euro en je bent van het gesodemieter af).quote:Op zondag 16 maart 2008 13:05 schreef Bluezz het volgende:
En waarom mot ik nu 480 terugbetalen, beunk![]()
Heb bijna 3 jaar reiskostenvergoeding gekregen van de bel. dienst, en nu breekt me dat op???
Ja, is in beginsel beide aftrekbaar, maar met inachtneming van de drempel ad ¤ 500. Hou daarbij tevens in je achterhoofd dat het ook iets anders ligt voor opleidingen waarvoor je een studiefinanciering krijgt. Ik zit niet erg diep in die details, dus ook daarvoor geldt mijn advies: regel het via een specialist. Die weet precies wat je wel en niet mag aftrekken. Als je niet zeker bent van je zaak, loop je het risico om geld te laten liggen of juist het risico om geld te moeten bijbetalen (met boete) omdat je dingen hebt afgetrokken die je niet mocht aftrekken.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Shit ja, de belastingaangifte voor 2007 moet hier nog steeds gebeuren. Ik geloof dat de mister mijn studiekosten mag aftrekken (hij betaalt mijn collegegeld). En ik heb ook nog een hele stapel diepgravende boeken gekocht voor mijn afstuderen, daat moet ook iets leuks mee mogelijk zijn
Als je inkomen vrij laag is, is de kans groot dat je ruimschoots aan je drempel voor aftrek van ziektekosten komt. Je mag in ieder geval het forfaitaire bedrag van ¤ 1.059 aftrekken voor de basisverzekering, de kosten voor een aanvullende verzekering en de 6,5% inkomensafhankelijke bijdrage ZVW (die je betaalt via je werkgever).quote:Op zondag 16 maart 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan is het ook niet nodig! Voor de rest is het ovor mij ook niet zo ingewikkeld, heb geen aftrekposten oid. Geen chronishce ziektes, geen eigen huizen, geen belasting-vrije inkomsten, etc.
Het enige is dat ik als freelancer werk, en dat ik nooit precies weet hoe ik dat nu op moet geven!
De belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als je inkomen vrij laag is, is de kans groot dat je ruimschoots aan je drempel voor aftrek van ziektekosten komt. Je mag in ieder geval het forfaitaire bedrag van ¤ 1.059 aftrekken voor de basisverzekering, de kosten voor een aanvullende verzekering en de 6,5% inkomensafhankelijke bijdrage ZVW (die je betaalt via je werkgever).
De niet-vergoede kosten (bijvoorbeeld tandartskosten of op doktersvoorschrift verstrekte medicijnen) en ¤ 23 voor de huisapotheek mag je ook aftrekken. Dit mag je vanwege je drempelinkomen dat niet de 30k overschrijdt tevens verhogen met 113%.
Hoe je het werk als freelancer fiscaal het beste benut, weet ik ook niet goed. Dus ook voor jou geldt: wil je het goed doen, laat het dan doen
Mijn baklava is ook al bladerdeeg.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Moblo+Mr (en Faithy) maken als het goed is bladerdeeghapjes
moet alleen nog even kijken hoe (voorbereiden en meenemen of hier bakken óf bij mijn ouders bakken en meenemen
twijfeldetwijfel
Nou ja, golfer is weer aan het werk gegaan, dat zal het wel zijn danquote:Op zondag 16 maart 2008 22:28 schreef beunkster het volgende:
Geen idee, ik weet niet wat er in jullie situatie veranderd is, maar sowieso is het devies altijd om het uit te besteden (kost je 75 - 125 euro en je bent van het gesodemieter af).
Mocht je hier echt wat meer concreet op in willen gaan, PM me ff of zoiets, wellicht dat ik je dan nog ergens mee kan helpen.
dan had het maar bladerdeeglava moeten hetenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn baklava is ook al bladerdeeg.
Hier kreeg ik echt hele rare vieze joenen bijquote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
dan had het maar bladerdeeglava moeten heten
vertel! vertel!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier kreeg ik echt hele rare vieze joenen bij
En zaterdag!!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef AKnynke het volgende:
Zo, tis bedtijd hier! Ik heb morgenavond tussen 1800 en 2000 gewoon twee uurtjes niets te doen, wat een unicum. Voor de rest elke dag vanaf 900 tot iig 2300 en meestal later volgeboekt!
Hoop donderdag vrij te kunnen nemen!
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Doeg nynk
Wat een druk leven... beetje rust en ontstress is goed voor een mens hoor
He bah! Ruggen zijn kut! Je realiseert je nooit hoeveel je je rug gebruikt, totdat je er last van krijgt!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:36 schreef Bluezz het volgende:
Ruggen![]()
Klotuh Tezz, ik heb me toevallig net ziek gemeld, ook qua pijn in mijn rug. AUW
Toch iets te enthousiast geschilderd denk ik, ik zie het gewoon niet 'zitten' om 8 uur op een stoel te zitten en steeds op te staan, vandaag....
Gelukkig hoef ik nu donderdag pas weer te werken, dus ik ga heel veel bewegen en niet belasten
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, hebben jullie iets van DH gehoord?
Ik denk dat zijn stinkende mannen feestje geslaagd was gister!
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, hebben jullie iets van DH gehoord?
Ik denk dat zijn stinkende mannen feestje geslaagd was gister!
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.
Feestje was geslaagd. half 1 thuis.
Tip van flip: veel water drinken voor het slapen gaan! !!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.
Feestje was geslaagd. half 1 thuis.
Of gewoon niet zoveel zuipen natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 11:19 schreef AKnynke het volgende:
Tip van flip: veel water drinken voor het slapen gaan! !!
En je ben ook nog met de auto naar je werk gegaan?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
Veel koffie! En zo goed lunchen!
Geen kater., gewoon nog beetje dronken
Dat is inderdaad waar, het beste middel tegen een kater is de drank waar je een kater van hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
meer drank schijnt het beste voor/tegen een kater te zijn...![]()
ik heb het nooit geprobeerd, echter..
heb wel honger nu.. dat wel..
Kleine slokjes. Het werkt écht! Maar verstandig is het gewoon niet. Water drinken, en eventueel 2 paracetamol nemen. Maar dat is weer een extra aanslag op je lever, vooral icm al de alcohol waar je de kater van hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, dat dat zou helpen... Als je kotsmisselijk in bed ligt, ga je toch geen wodka drinken, ofzo?
het schijnt te helpen. Maar ik krijg 's morgens echt geen alcohol naar binnen hoor!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, dat dat zou helpen... Als je kotsmisselijk in bed ligt, ga je toch geen wodka drinken, ofzo?
Deja vu!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het schijnt te helpen. Maar ik krijg 's morgens echt geen alcohol naar binnen hoor!
Lein, mag ik zaterdag blijven slapen?
Deal. Moet ik dan matje/luchtbed/slaapzak meenemen? Want dat gaat lastig worden, aangezien ik die dan het hele land door met sjouwen!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja hoor. Maar dan slaap je wél in de woonkamer, met D_H en FW
Ga je een long-sub sandwich maken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
denk dat we nog wel wat voor je kunnen regelen Nynke
Ik heb nog wel een matras liggen voor je. En ook wel een dekbed, heb je voorkeur voor synthetisch of dons?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal. Moet ik dan matje/luchtbed/slaapzak meenemen? Want dat gaat lastig worden, aangezien ik die dan het hele land door met sjouwen!
Very tof! materiaal maakt me niets uit! Als het maar lekker warm is! En anders kruip ik wel tegen een van de twee mannen aan!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een matras liggen voor je. En ook wel een dekbed, heb je voorkeur voor synthetisch of dons?
OHHHHquote:Op maandag 17 maart 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Very tof! materiaal maakt me niets uit! Als het maar lekker warm is! En anders kruip ik wel tegen een van de twee mannen aan!
Of moet ze bij jou in bed kruipen?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHWaarom zeg je zulke dingen!! Er ligt gelijk weer een mogelijk kwetsende opmerking oph et puntje van mn tong...
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHWaarom zeg je zulke dingen!! Er ligt gelijk weer een mogelijk kwetsende opmerking oph et puntje van mn tong...
DOE DANquote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!quote:
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeurquote:Op maandag 17 maart 2008 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe dan ook hebben de mannen de nacht van hun leven![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!
Je moet iig niet tegen FW aankruipen, die heeft niet eens genoeg vlees om zichzelf warm te houde, laat staan een ander
[..]
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeur![]()
keep on dreaming! Nee hoor, ik denk dat ik lekker tussen jou en FW inkruip!quote:
Alles kan kapot, tralala lala la!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeur![]()
Handjes boven de dekens hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
keep on dreaming! Nee hoor, ik denk dat ik lekker tussen jou en FW inkruip!
Natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hoe was het French Kiss'en Lein?![]()
heeft iemand het over sex gehad dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
HEE geen seks in de huiskamer hier zaterdag heh! Dat is mijn alleenrecht!
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heeft iemand het over sex gehad dan?
Kweenie wat jij onder de dekens doet met je handen hoor!quote:
Ze warm houden?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Kweenie wat jij onder de dekens doet met je handen hoor!
Ik ga de karmapolitie bellen hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!
Je moet iig niet tegen FW aankruipen, die heeft niet eens genoeg vlees om zichzelf warm te houde, laat staan een ander
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |