Acryl verf kun je verdunnen met water idd, maar de dekking van de verf wordt dan snel minder. ik zou eerst even proberen om het nog eens goed te roeren (bijvoorbeeld met een menger op de boormachine of een oude deegmixer)quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren begonnen (een gedeelte van) de roze muur langs de trap een hele nieuwe look te geven, metallic zilver, de trapleuningen en rand zullen hoogglans wit worden.
[ afbeelding ]
Het is nu, nog wat streperig, met de 1e laag erop zo :
[ afbeelding ]
De verf (acryl op waterbasis) vind ik erg dik, kan ik dat verdunnen met water? iets anders? niet doen?
En dan als het straks klaar is wil ik de vloerbedekking scho(o)n(er) maken, er zitten gewoon veel vlekken op, nee niet van de verfwaar kan ik dat het beste mee doen??
Aankomend weekend ga ik weer verder schilderen
nijs!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!!
Voorlopig de oude ets weer teruggehangen tot ik wat anders heb gevonden
Spacy, glossy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als de grote trapleuning droog en gemonteerd isquote:Op zondag 16 maart 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Erg gaaf!
Heb je ook een foto'tje van ietsje verderaf? Voor het overzicht?
1 wand, in de gang is nog wat vlekkerig/streperig geblevenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef mrPanerai het volgende:
ziet er erg mooi uit...wat is je ervaring met strepen in het schilderwerk....heb nl ook ooit zoiets gedaan, al kan ik niet direct meer herinneren wat soort van vf het was, maar had toen wel veel problemen om strepen te vermijden.
Niet twijfelen, die spiegelstukken moeten geschilderd worden. Desnoods in contrast, maar geen gebroken wit laten.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Voor BE, overzichtfoto's
... ik twijfel dus nog of ik die rand, die nu gebroken wit is, ook hoogglans wit ga maken...
Een man met smaak!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Die me dus net verteld dat ie het hoogglans zwart wil![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |