Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt lekker!
je hebt het dus leuk gehad en sjans van een fransoos ha ha
wowquote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenen
Niks denk ik, maar je kan het beter aan Beunk vragenquote:Ik doe trouwens nooit iets met belastingWat zou je als student moeten/kunnen doen?
Oei, dat is leuk ja!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha ja het was heel leuk, het ene moment hielp ik m overeind, het volgende moment stonden we ineens te zoenen
Ik doe trouwens nooit iets met belastingWat zou je als student moeten/kunnen doen?
Wat kan je terug vragen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, dat is leuk ja!
Geld terugvragen trouwens! Tenminste, dat doe ik altijd!
Belastingen ingehouden van je loon. Kan onder een bepaalde drempel...Zeker als je meerdere baantjes hebt en geen loonheffingskorting (3x letterwaarde) krijgt kan dat best redelijk wat zijn!quote:
Ohw, ik heb geen baantjesquote:Op zondag 16 maart 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Belastingen ingehouden van je loon. Kan onder een bepaalde drempel...Zeker als je meerdere baantjes hebt en geen loonheffingskorting (3x letterwaarde) krijgt kan dat best redelijk wat zijn!
Dan is het ook niet nodig! Voor de rest is het ovor mij ook niet zo ingewikkeld, heb geen aftrekposten oid. Geen chronishce ziektes, geen eigen huizen, geen belasting-vrije inkomsten, etc.quote:
Jeetje je zou met dit weer maar moeten zeilen...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne treft het niet, trouwens. Het is echt zeikweer, lekker op zo'n boot
En ik wilde zo gaan hardlopen met mijn nieuwe blitse iPod-chipje, maar ik denk dat ik nog maar even wacht
Laat jij je slaan joh? Als ik jou was, zou ik die Goulash schepje voor schepje door haar brievenbus flikkeren! Stomme trut, wat denkt ze wel, slaan...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Grr..heb ik opeens ruzie met m'n ex en heeft ze me nog geslagen ook
Ik haat ruzies, zeker als ze verder helemaal nergens op slaan en het mijn schuld niet is.
Heb net nog wel de goulash opgezet die we samen zouden eten..heeft er iemand honger?
Anders zit ik weer met een hoeveelheid voer waarmee je een gemiddeld weeshuis kan voeden..
Dude, heb je teruggeslagen?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik haat ruzies, zeker als ze verder helemaal nergens op slaan en het mijn schuld niet is.
Heb net nog wel de goulash opgezet die we samen zouden eten..heeft er iemand honger?
Anders zit ik weer met een hoeveelheid voer waarmee je een gemiddeld weeshuis kan voeden..
Ik ben helemaal geen bikkel, want het stopte halverwege met regenen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, bikkel Nynke!
Joh je ben wel een bikkelquote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen bikkel, want het stopte halverwege met regenen!![]()
Wel een dikke 35 minuten gelopen, eens kijken hoever het was zo!
Invriezen! Met haar erbijquote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Zonde van de goulash, wat dat betreft mag die morgen wel door d'r brievenbus..of in elk geval hetgene dat ervan is overgebleven..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laat jij je slaan joh? Als ik jou was, zou ik die Goulash schepje voor schepje door haar brievenbus flikkeren! Stomme trut, wat denkt ze wel, slaan...
Niet teruggeslagen, zo ben ik niet, ik hou sowieso niet van slaan.quote:
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar kokenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zonde van de goulash, wat dat betreft mag die morgen wel door d'r brievenbus..of in elk geval hetgene dat ervan is overgebleven..
[..]
Niet teruggeslagen, zo ben ik niet, ik hou sowieso niet van slaan.
En OK, ze sloeg me op m'n schouder, maar toch hard genoeg dat het pijn deed.
En dan ben ik ook nog eens degene die het probeert goed te praten, ik hou niet van ruzies en al helemaal niet met degenen waar ik om geef.
maar goed, voorlopig bekijkt ze het maar met d'r chagarijnige gedoe.
dát dusquote:Op zondag 16 maart 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar koken
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar gebeurt er hier nog iets? Het SC-tempo is volledig gekeldert sinds ik weer terug ben![]()
Ik zit heerlijk eventjes op de bank. Straks bij een vriendin eten, maar ben eigenlijk te moe om erheen te fietsen...quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar gebeurt er hier nog iets? Het SC-tempo is volledig gekeldert in mn vakantie heh?![]()
Dat was ik voorlopig ook van plan, normaal ben ik altijd de eerste die met excuses komt, ook al is het neit mijn schuld maar nu mag zij met excuses komen (waarschijnlijk gebeurt dat pas als de hel bevriest op de dag dat pasen en pinksteren op een dag vallen en al die andere cliché's bij elkaar..)quote:Op zondag 16 maart 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is NOOIT een reden om huiselijk geweld te tolereren. Zowel aan de gevende, als de ontvangende kant. Laat r maar lekker in r sop gaar koken
Mensen die laat komen op afspraken...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga eens kijken wat voor lekker eten ik voorgeschoteld krijg. Geheel volgens traditie ben ik nu al te laat!
FW zegt niet op MSN dat ie me niet meer aardig vind omdat ik net Confit de Canard heb gegeten, dus die zal ook wel niet komenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Story of my life...
wordt leuk joh, die meeting volgende week
Leintjeuh --> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de ovenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef FleshWound het volgende:
Tuurlijk kom ik wel Lein. Iemand moet de confit de canard naar buiten smokkelen.
Ik heb een oven en een combi-magnetron. En als je >15 mins nodig hebt om het te maken, dan mag het gewoon heh.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Moblo+Mr (en Faithy) maken als het goed is bladerdeeghapjes
moet alleen nog even kijken hoe (voorbereiden en meenemen of hier bakken óf bij mijn ouders bakken en meenemen
twijfeldetwijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |