quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, hebben jullie iets van DH gehoord?
Ik denk dat zijn stinkende mannen feestje geslaagd was gister!
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, hebben jullie iets van DH gehoord?
Ik denk dat zijn stinkende mannen feestje geslaagd was gister!
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.
Feestje was geslaagd. half 1 thuis.
Tip van flip: veel water drinken voor het slapen gaan! !!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld. Droge bek en beetje wazig in vergadering.
Feestje was geslaagd. half 1 thuis.
Of gewoon niet zoveel zuipen natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 11:19 schreef AKnynke het volgende:
Tip van flip: veel water drinken voor het slapen gaan! !!
En je ben ook nog met de auto naar je werk gegaan?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
Veel koffie! En zo goed lunchen!
Geen kater., gewoon nog beetje dronken
Dat is inderdaad waar, het beste middel tegen een kater is de drank waar je een kater van hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
meer drank schijnt het beste voor/tegen een kater te zijn...![]()
ik heb het nooit geprobeerd, echter..
heb wel honger nu.. dat wel..
Kleine slokjes. Het werkt écht! Maar verstandig is het gewoon niet. Water drinken, en eventueel 2 paracetamol nemen. Maar dat is weer een extra aanslag op je lever, vooral icm al de alcohol waar je de kater van hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, dat dat zou helpen... Als je kotsmisselijk in bed ligt, ga je toch geen wodka drinken, ofzo?
het schijnt te helpen. Maar ik krijg 's morgens echt geen alcohol naar binnen hoor!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, dat dat zou helpen... Als je kotsmisselijk in bed ligt, ga je toch geen wodka drinken, ofzo?
Deja vu!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het schijnt te helpen. Maar ik krijg 's morgens echt geen alcohol naar binnen hoor!
Lein, mag ik zaterdag blijven slapen?
Deal. Moet ik dan matje/luchtbed/slaapzak meenemen? Want dat gaat lastig worden, aangezien ik die dan het hele land door met sjouwen!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja hoor. Maar dan slaap je wél in de woonkamer, met D_H en FW
Ga je een long-sub sandwich maken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
denk dat we nog wel wat voor je kunnen regelen Nynke
Ik heb nog wel een matras liggen voor je. En ook wel een dekbed, heb je voorkeur voor synthetisch of dons?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal. Moet ik dan matje/luchtbed/slaapzak meenemen? Want dat gaat lastig worden, aangezien ik die dan het hele land door met sjouwen!
Very tof! materiaal maakt me niets uit! Als het maar lekker warm is! En anders kruip ik wel tegen een van de twee mannen aan!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een matras liggen voor je. En ook wel een dekbed, heb je voorkeur voor synthetisch of dons?
OHHHHquote:Op maandag 17 maart 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Very tof! materiaal maakt me niets uit! Als het maar lekker warm is! En anders kruip ik wel tegen een van de twee mannen aan!
Of moet ze bij jou in bed kruipen?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHWaarom zeg je zulke dingen!! Er ligt gelijk weer een mogelijk kwetsende opmerking oph et puntje van mn tong...
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHWaarom zeg je zulke dingen!! Er ligt gelijk weer een mogelijk kwetsende opmerking oph et puntje van mn tong...
DOE DANquote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!quote:
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeurquote:Op maandag 17 maart 2008 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe dan ook hebben de mannen de nacht van hun leven![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!
Je moet iig niet tegen FW aankruipen, die heeft niet eens genoeg vlees om zichzelf warm te houde, laat staan een ander
[..]
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeur![]()
keep on dreaming! Nee hoor, ik denk dat ik lekker tussen jou en FW inkruip!quote:
Alles kan kapot, tralala lala la!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een slot op mn kamerdeur![]()
Handjes boven de dekens hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
keep on dreaming! Nee hoor, ik denk dat ik lekker tussen jou en FW inkruip!
Natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hoe was het French Kiss'en Lein?![]()
heeft iemand het over sex gehad dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
HEE geen seks in de huiskamer hier zaterdag heh! Dat is mijn alleenrecht!
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heeft iemand het over sex gehad dan?
Kweenie wat jij onder de dekens doet met je handen hoor!quote:
Ze warm houden?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Kweenie wat jij onder de dekens doet met je handen hoor!
Ik ga de karmapolitie bellen hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mn karma, wat doe je!!
Je moet iig niet tegen FW aankruipen, die heeft niet eens genoeg vlees om zichzelf warm te houde, laat staan een ander
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |