Mooi, want we willen natuurlijk geen afgelikte boterhamquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy biedt zich aan om het eraf te likken
Bij jou, bedoel ik, niet je boterham.
Oh, je neemt het OV naar mij toe en we vertrekken vanuit hier? Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kun jij beslissen wat handig is als opstappunt.
Wentelteefjes doenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Mooi, want we willen natuurlijk geen afgelikte boterham
Exact, my kind of girl.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, Golfer, straks creëer je bij die jongen nog hoge verwachtingen ooken werkelijk, ik ben zo doorsnee als een vrouw maar kan zijn. Echt, huisje, boompje, beestje en graag een burgertrut eerste klas.
* Isabeau zuchtquote:
Ik hou van Nylon en heb een waarschuwing gekregen ivm het saboteren van de rookmelder bij ons in de keuken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zucht
En ik hou van SM en ben betrokken geweest bij een moordzaak incl huiszoeking bij mij thuis.
(schrikt dat af dan?)
Dramaqueenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zucht
En ik hou van SM en ben betrokken geweest bij een moordzaak incl huiszoeking bij mij thuis.
(schrikt dat af dan?)
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)quote:
Dat wist ik al een tijdje, maakt het maar alleen spannender.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zucht
(schrikt dat af dan?)
met suikercaramellaagjequote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)
quote:
Gewoon doen, meid!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
jaaa! dát ga ik klaarmaken!! (of is dat idioot om 2:20?) (welneeee, sas, gewoon doen, lekker!!)
Volkomen normaal!! Trek heeftquote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Euc, maak me gek!quote:
*poef*quote:Op zondag 16 maart 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik hou het mild
(en hakjes aan? ik?? spijkerbroek en t-shirt. Waar ik al 3 weken het huis in heb gepoetst, dát kan je verwachten)
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, Euc, maak me gek!
Of warme kersensaus
Typisch gevalletje van Jonnies humor en jullie creatief leren denken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:25 schreef Euc- het volgende:
Bij de Librije moesten we als we ontbijtdienst hadden altijd iets "speciaals" maken, dat kon een eiersalade zijn, maar ook een gebakken eitje, wentelteefjes e.d.
Maar er zijn wel de gaafste dingen voorbij gekomen als ontbijt hoor, zelfgemaakte worstenbroodjes, crepes met vanilleijs, broodjes tartaar, het lam hoofdgerecht van de kaart en 1 keer door mij voor iedereen een frikadel speciaal
Volgens mij ben jij de tofste moeder van de wereld.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:27 schreef Bluezz het volgende:
Isa en ik komen je ff lekker instoppen stiertje
eeecht wel, kalfsvleeskroketten!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Febo & lekkers in 1 zin?
Kom je ook gezellig bij de Insomniacs?quote:
Ik heb zèlfs nu zin in een kroketjequote:Op zondag 16 maart 2008 02:39 schreef Euc- het volgende:
eeecht wel, kalfsvleeskroketten!![]()
![]()
Elke vrijdagavondnacht haalden we voor het hele personeel 50 kroketten (ieder 2, soms 1tje meer of minder)
Ah herkenbaar, ik moet 4 dagen per week om 08.00 op en dus ben ik de rest van de week ook om die tijd opquote:Op zondag 16 maart 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zozo, jullie hebben je vermaakt vannacht! Ik zit nog in het wintersport-bioritme; om 12 uur je bed in rollen (jägermeister) en om 7 uur op met als doel om om 8.30 uur in de sneeuw te staan. Nu ben ik dus wakker, en heb ik niks/weinig te doen
![]()
Oh en ik ben 4 kg aangekomen in een week
Nee hoor, absoluut niet. Het is puur dat je moet kunnen aantonen dat je minimaal dat bedrag hebt uitgegeven aan kosten die in één van de categorieën valt die ik aangaf. Een bril valt onder de categorie hulpmiddelen en is derhalve altijd aftrekbaar en als ie duurder is dan 320 euro krijg je óók nog eens de aftrek voor chronische ziekte.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm je moet toch wel kunnen aantonen dat je chronisch ziek bent ? Wist niet dat zoiets er ook onder valt?
Van een hoop kosten wist ik het wel
Ik heb de afgelopen aangifte op aangeven van mijn belasting-invul-meneer-accountant een hele stapel kosten afgetrokken voor mijn rug: zwembadkaartjes (want van de neuroloog moest ik zwemmen), benzine naar de therapie toe, extra pijnstillers, medische boeken etc. etc. Ik heb geen bonnetjes van dat alles, maar volgens hem is het net te weinig om te controleren, maar net genoeg om er een leuke aftrekpost van te maken. Daar was ik zelf dus echt nevernooit opgekomen hoor...........quote:Op zondag 16 maart 2008 09:30 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Het is puur dat je moet kunnen aantonen dat je minimaal dat bedrag hebt uitgegeven aan kosten die in één van de categorieën valt die ik aangaf. Een bril valt onder de categorie hulpmiddelen en is derhalve altijd aftrekbaar en als ie duurder is dan 320 euro krijg je óók nog eens de aftrek voor chronische ziekte.
Tekenfilms en kerkdienstenquote:Op zondag 16 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook al wakker...pff....Vanwege mijn chronische rugklachten lukt het me gewoonweg niet om langer dan 6 uurtjes (7 als ik dronken ben) achter elkaar in bed te liggen. Nu lag ik er gister ook vroeg in, dus niet zo'n probleem.
Nu verveel ik me ook een beetje. Het regent, dus ik wil ook niet naar buiten (straks moet ik, met de hond naar de hondenvereniging) en er zijn alleen tekenfilms op tv volgens mij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trusten Lein, leuk dat je weer veilig terugbent.
Jaaaaaah heel goedquote:Op zondag 16 maart 2008 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Wel goed geboard Lein?
Dat kan ik je zeker aanraden, de accountant van mijn ouders doet ook mijn belastingen en ik krijg dit jaar als het goed is ¤1700,- terug en dan ook nog eens ¤403,- aan zorgverzekeringen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Echt Beunkertdoor postings zoals deze denk ik dat ik beter voor mijn volgende opgaaf gewoon een accountant in ga huren. Wie weet hoeveel honderden EUR ik de afgelopen jaren ben misgelopen ofzo.
klinkt lekker!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stomme yup!
Ik ben in Veysonnaz, Zwitserland geweest. Weekje sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |