Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Wat voor Indie heb je gekocht (ja ik ben een tijdje weg geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Guitah.
Ja, maar die plus is kut, geef maar hier!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:22 schreef Jorikjet het volgende:
hoho hier nog een trotse eigenaar van 2 stratjes!
Dikke kut emo gitaar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat voor Indie heb je gekocht (ja ik ben een tijdje weg geweest)?
Alle strats weg... Het bitariftentopic is niet meer wat het geweest is!
Het is dat je het zelf zegt...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dikke kut emo gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit die headstock vind ik echt gierend lelijk!quote:
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Laertes het volgende:
Kent iemand hier Brad Paisley?
Ja :lquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?
Ga dat ding eens DIRECT overspuiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, heb hier nu ook een Strat staan... ook niet echt mijn ding.... maar opzich ook wel weer cool [ afbeelding ]
Nog even opknapbeurtje en dan komt hij te koop, dus voor wie interesse heeft, PM maar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, heb hier nu ook een Strat staan... ook niet echt mijn ding.... maar opzich ook wel weer cool [ afbeelding ]
Nog even opknapbeurtje en dan komt hij te koop, dus voor wie interesse heeft, PM maar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen wat moet je dan met single coils?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Best wel
Lekker hairmetallen! [ afbeelding ]
Mohawk Heaumeaux of ultimate death...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?
ja hij heeft echt toffe en diverse telecasters! alleen die headstock is toch beetje jammer, maar zal wel door fender gepatenteerd zijn ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mohawk Heaumeaux of ultimate death...
Het is gewoon schitterend!
[ afbeelding ]
http://www.crookcustomguitars.com/paislies.php
Ik ben een Tele-fan, maar die van hem vind ik echt drie keer niksquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja hij heeft echt toffe en diverse telecasters! alleen die headstock is toch beetje jammer, maar zal wel door fender gepatenteerd zijn ofzo
hmm welke stand is dat, ik heb de 4 way switchquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Voor de Tele-bezitters onder ons: gebruiken jullie de middelste stand van de 3-way switch wel eens? Ik gebruik eigenlijk alleen de neck en de brug, nooit allebei tegelijk. De brug voor akkoorden en felle solo's, de neck voor van die lekkere bluesy hogere solo's. Voor akkoorden zit er te weinig bas in vind ik. De brugpickup klinkt heerlijk fel in de bas.
4-way? Hoe doe je dat dan? De middelste stand is gewoon beide elementenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:28 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
hmm welke stand is dat, ik heb de 4 way switch... is dat beide in parallel of serie?
Ik gebruik de middelste ook bijna nooit. Meestal gebruik ik de brug-pickup.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Voor de Tele-bezitters onder ons: gebruiken jullie de middelste stand van de 3-way switch wel eens? Ik gebruik eigenlijk alleen de neck en de brug, nooit allebei tegelijk. De brug voor akkoorden en felle solo's, de neck voor van die lekkere bluesy hogere solo's. Voor akkoorden zit er te weinig bas in vind ik. De brugpickup klinkt heerlijk fel in de bas.
Pfoei het moet ergens kunnen maar weet zo ff uit m'n hoofd niet waarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef LennartCM het volgende:
Hoe kan ik Adobe Audition 2.0 laten scannen op Vst plugins?
de baja heeft standaard een 4 way switchquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
4-way? Hoe doe je dat dan? De middelste stand is gewoon beide elementen.
Geen idee wat std is voor een '2e' positie op een 3-way switch.quote:4-Position Blade Switch and 2-Position Push/Push S-1™:
S-1 Switch Up:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) (Fatter Tone Than Position 2. and More Output Than Position 1., 2., or 3.)
S-1 Switch Down:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) Out of Phase
Standaard is parallel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
de baja heeft standaard een 4 way switch
[..]
Geen idee wat std is voor een '2e' positie op een 3-way switch.
Maar ik gebruik pos4. hier wel eens.
Ik wet het niet zeker maar ondersteunt audition 2.0 VST wel of is deze versie alleen DX plugin compatible?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef LennartCM het volgende:
Hoe kan ik Adobe Audition 2.0 laten scannen op Vst plugins?
Als je het geld ervoor hebt zou ik sowieso eens een AER versterker proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef Laertes het volgende:
FOK!-aristen, ich habe een paar vraagjes:
Heeft iemand hier ervaring met (steelstring western) akoestische gitaren versterken dmv een element?
Hoe kan je dat goed laten klinken en door wat voor versterker?
Voor hoeveel geld kan je je elektrische gitaar echt goed af laten stellen en waar kan je dat het beste laten doen (misschien wel zelf?)?
AER is mooi, leuk voor akoestische of jazz-gitaar. Zit al een tijdje te azen op een compact 60, maar ze zijn zó duur!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je het geld ervoor hebt zou ik sowieso eens een AER versterker proberen.
Je gebruikt m als vsti? Ik heb het ook gehad dat ik geen geluid had, dat kwam omdat ie de samples file niet kon vinden. Had het even opnieuw geinstalleerd en toen werkte hetquote:Op zondag 16 maart 2008 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
addictive drums aan de praat
komt er geen geluid uit
arghhh![]()
Ja met Fruity Loopsquote:Op zondag 16 maart 2008 10:20 schreef savale het volgende:
[..]
Je gebruikt m als vsti? Ik heb het ook gehad dat ik geen geluid had, dat kwam omdat ie de samples file niet kon vinden. Had het even opnieuw geinstalleerd en toen werkte het
Denk dat hij de Formule 1 bedoeldquote:Op zondag 16 maart 2008 12:49 schreef Doodkapje het volgende:
feestjes die tot 4:30 duren [afbeelding]
brakke tvp dan maar
Windows geluidsrecorderquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben nu aan het twijfelen of ik weer adobe audition ga gebruiken of toch ga voor Pro Tools of Cubase of wat er ook allmeaal is ?
Iemand een goeie aanrader ?
Bij mij deed die het in Cubase meteen de eerste keer. Heb je de goeie output geselcteerd? Klinkt trouwens heel realistischquote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme ik snap het niet
nog een keer opnieuw gedaan, zelf met een andere versie
Maar zelfde. Als ik op de instrumenten klik bewegen ze wel maar geen geluid.
EZ drummer staat ook als plugin en die werkt wel gewoon
Zit er niet een verborgen mute knopje ofzo bij Addictive drums ?
Mja je hebt toch de algemene output voor geluid.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Windows geluidsrecorder![]()
[..]
Bij mij deed die het in Cubase meteen de eerste keer. Heb je de goeie output geselcteerd? Klinkt trouwens heel realistisch
binnen een week zou het er dan wel moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor de mensen die eens iets bij Thomann hebben besteld, hoelang duurde het voor 't product binnen was als 't gewoon op voorraad was?
Bij Music Store ( www.musicstore.de ) was het er zelfs de volgende dag, woensdagavond besteld, vrijdagmorgen al binnen...quote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
binnen een week zou het er dan wel moeten zijn lijkt me.
Beetje stom he? Ga je naar Spanje, thuis van de gitaar, en daar dan geen gitaar vast houden.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef SNArky het volgende:
Zo, weer terug uit Madrid. Eindelijk weer een gitaar vasthouden.
dat ja, F1 kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat hij de Formule 1 bedoeld [ afbeelding ]
Ik kijk het nu wel even, vannacht gaar om er half 5 uit [ afbeelding ]
Heb voor 5 man staan raggen [ afbeelding ] Alleen helaas niet door naar de volgende ronde [ afbeelding ]
Corrupte jury [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar wel heerlijk gespeeld, meeste ging ook vlekkeloos volgens mij. Alleen door dat we niet konden soundchecken en de monitor man niet luisterde naar onze wensen was het podiumgeluid zwaar kut. Vroeg om zang en drums op de monitor, maar wat krijg ik? Mezelf... en HARD. Ging niet zachter, geen drums, geen zang... niks. Prutsers.
Maar buiten dat om wel lekker gespeeld
Zijn ook opnames van gemaakt en als dat wat aan te horen is post ik ze wel even [ afbeelding ]
die stompbox ding lijkt me wel interesantquote:Op zondag 16 maart 2008 15:45 schreef Jorikjet het volgende:
line6 heeft weer wat nieuw speelgoed gemaakt,
http://www.line6.com/stompboxmodelers/index.html
http://www.line6.com/jm4looper
niks mis met zo een drang, toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb wel een tijdje gehad dat overal een gitaar mee naartoe moest, gelukkig heb ik die drang nu niet meer zo
Dat is helemaal kutquote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ja, F1 kijken
wel irritant, zulke geluidsmannen, netzo als geluidsmannen die het podium oplopen, en het volume van de versterker dicht draaien, toen hoorde ik mezelf helemaal niet meer
gezien de monitoren daar helemaal geen geluid gaven...
Dan stond je op het podium veel te hard, wat slecht is en was de monitorman al helemaal aan het prutsen, wat nog erger is.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ja, F1 kijken
wel irritant, zulke geluidsmannen, netzo als geluidsmannen die het podium oplopen, en het volume van de versterker dicht draaien, toen hoorde ik mezelf helemaal niet meer
gezien de monitoren daar helemaal geen geluid gaven...
ja, ach, het was een beetje amaturistischquote:Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan stond je op het podium veel te hard, wat slecht is en was de monitorman al helemaal aan het prutsen, wat nog erger is..
nee, het was toen het eerste optreden.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
Was het alweer je eerste optreden?.
Ik heb wel genoeg gitaarzaken en straatmuzikanten gezien, zoals de slechtste Gary More imitator ooitquote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje stom he? Ga je naar Spanje, thuis van de gitaar, en daar dan geen gitaar vast houden..
Ik ook al niet vorige zomer..
Brian!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef Aresdreams het volgende:
damn, wat een jong menneke ben je eigenlijk brain, gefeliciteerd
Leuke site, leuke insteek! Heb ff snel naar de vids gekeken, catchy gedaan, maareh,... probeer wat minder het stopwoordje "Well..." te gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Alexey-s het volgende:
Hey mensen!![]()
Ben wat nieuw bij dit forum, maar zag gelijk een gitaar forum, dus maar even een berichtje...
Heb net een nieuwe Taylor 214E gekocht, ongelooflijk goed ding naar mn mening!![]()
Ook heb ik even een nieuwe website opgestart: www.acoustic-funk.com
Vroeg me af wat jullie ervan vonden en of je nog enige tips hebt!
Alright, hoor van jullie, peace,
Alexey
Z'n lange ongewassen borsthaar hing er voor, kan hij ook niks aan doenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Z'n lange ongewassen borsthaar hing er voor, kan hij ook niks aan doen
* Doodkapje meldt zich als excuus-Aziaat... can't leave home without it.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd voor een rel hier
Als hij een heethoofd was geweest, had hij wel death metal gespeeld en geen uh indie-dinges-iets.quote:
*meldt*quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
* Doodkapje meldt zich als excuus-Aziaat... can't leave home without it.
Lekker!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:27 schreef brother52 het volgende:
Van harte Brian.
Hier, een gitaart
[ afbeelding ]
Bij Thomann is 'ie 50 euro goedkoper, dus daar wil ik 't risico dat hij weer terug moet best voor nemen.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Krijg je bij het bestellen van een buizenbak niet een bakkie kapotte buizen thuis? Duiters zijn nooit zo soft met transport.
death metal mensjes zijn meestal vrij rustig dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij een heethoofd was geweest, had hij wel death metal gespeeld en geen uh indie-dinges-iets..
Maar uh... gefeliciteerd, Brian!.
Vervangen ze hem gratis voor jequote:
Ik meen op een site met ervaringen gelezen te hebben dat je het gewoon terug krijgt. Maar jullie hebben er dus geen vertrouwen in?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vervangen ze hem gratis voor je
Maar dan moet je hem wel daar brengen
of opsturen dus
dus op jouw kosten
Ik denk dat ie gewoon heel aankomt. Het is nou ook weer niet dat zo'n ding niks kan hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik meen op een site met ervaringen gelezen te hebben dat je het gewoon terug krijgt. Maar jullie hebben er dus geen vertrouwen in?.
Stel dat ze het terugzenden niet vergoeden (wat ik betwijfel), kost het me waarschijnlijk zo'n 20 euro. Bespaar ik nog altijd 30 euro. Ik vind het het risico wel waardquote:Op maandag 17 maart 2008 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon heel aankomt. Het is nou ook weer niet dat zo'n ding niks kan hebben.
Mijn top is ook via de post gekomen vanuit Belgie was ook niks mee aan de hand.
Waarom vraag je het ons dan ?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Stel dat ze het terugzenden niet vergoeden (wat ik betwijfel), kost het me waarschijnlijk zo'n 20 euro. Bespaar ik nog altijd 30 euro. Ik vind het het risico wel waard.
Volgens de Nederlandse wetgeving hoef je voor het corrigeren van een ondeugdelijk product geen cent te betalen, dus ook niet voor het terug sturen van het product. Thomann valt uiteraard onder de Duitse wetgeving, maar het is aannemelijk dat in het kader van EU-regulering dit daar hetzelfde is. Als je het vantevoren zeker wilt weten raad ik de vraagsteller aan om deze te stellen aan het ECC (http://www.consumenteninformatiepunt.nl/).quote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vervangen ze hem gratis voor je
Maar dan moet je hem wel daar brengen
of opsturen dus
dus op jouw kosten
Mja maar dat geld vanaf de winkelgrens al het goed is?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wetgeving hoef je voor het corrigeren van een ondeugdelijk product geen cent te betalen, dus ook niet voor het terug sturen van het product. Thomann valt uiteraard onder de Duitse wetgeving, maar het is aannemelijk dat in het kader van EU-regulering dit daar hetzelfde is. Als je het vantevoren zeker wilt weten raad ik de vraagsteller aan om deze te stellen aan het ECC (http://www.consumenteninformatiepunt.nl/)..
Omdat ik toch niet naar jullie luisterquote:
Ze zijn immers ook heel aangekomen tot bij die winkelquote:Op maandag 17 maart 2008 18:45 schreef Cynic het volgende:
Gaan we er nu al gewoon vanuit dat hij vanuit Duitsland kapot aankomt?
Zo'n buizenbak ga je ook niet echt mee gooien ofzo, veel te zwaar.
Je lijkt idd net zo'n wijf die een hoop bevestiging nodig heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 18:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat ik toch niet naar jullie luister.
Fender footswitches zijn freakin' duur. Dan maar een Aldi-merk.
Ik deel mee dat ik zo'n ding ga bestellen. Vervolgens gaan jullie er over zeuren. Ergo: jullie lijken op wijven, want jullie zeurenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zijn immers ook heel aangekomen tot bij die winkel
[..]
Je lijkt idd net zo'n wijf die een hoop bevestiging nodig heeft
*krabbeltquote:Op maandag 17 maart 2008 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik deel mee dat ik zo'n ding ga bestellen. Vervolgens gaan jullie er over zeuren. Ergo: jullie lijken op wijven, want jullie zeuren.
Inderdaad, is 4x zo goedkoop. Via eBay een nette hoes op de kop tikken voor een tientje in plaats van 25 euro, en van dat geld kan ik weer bier drinken.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je hebt zat universele footswitches dus gewoon ff paar bij de winkel proberen of er 1 is die werkt
Scheelt je een hoop centen
Waar heb je dat voor nodig? Je hoort toch of 'ie aan of uit staatquote:Ow trouwens waar ik wel van baal is dat er op mijn footswitch geen led indicator ding zit.
Is dit makkelijk in te bouwen?
Mja ik wil nog wel eens per ongeluk m'n gainboost mee aan trappen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, is 4x zo goedkoop. Via eBay een nette hoes op de kop tikken voor een tientje in plaats van 25 euro, en van dat geld kan ik weer bier drinken.
[..]
Waar heb je dat voor nodig? Je hoort toch of 'ie aan of uit staat.
Iemand trouwens een Cube 30x kopen?
Ruilen tegen een Roland Spirit 50?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:13 schreef Sloggi het volgende:
Roland Cube 30x gitaarversterker
SPAAAAAAAAAAAAM! AAAAAARGH!!
Ofzo.
Ik zou voor 50 euro nooit gaan pauperen en ergens anders dan dichtbij bestellen. Denk bijvoorbeeld aan service, garantie, beurtjes en goodwill!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij Thomann is 'ie 50 euro goedkoper, dus daar wil ik 't risico dat hij weer terug moet best voor nemen.
trust me, als jurist kan ik beamen dat erwel degelijk eenverschil is tussen recht hebben en recht krijgen................quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wetgeving hoef je voor het corrigeren van een ondeugdelijk product geen cent te betalen, dus ook niet voor het terug sturen van het product. Thomann valt uiteraard onder de Duitse wetgeving, maar het is aannemelijk dat in het kader van EU-regulering dit daar hetzelfde is. Als je het vantevoren zeker wilt weten raad ik de vraagsteller aan om deze te stellen aan het ECC (http://www.consumenteninformatiepunt.nl/)..
Feedback is een uur reizen hier vandaan. Bij de lokale gitaarboer (die normaal overigens zeer goedkoop is) kost 'ie 588 ipv 479. Die 110 euro vind ik het wel waard.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zou voor 50 euro nooit gaan pauperen en ergens anders dan dichtbij bestellen. Denk bijvoorbeeld aan service, garantie, beurtjes en goodwill!
Ik beweer dat ook nergens.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
trust me, als jurist kan ik beamen dat erwel degelijk eenverschil is tussen recht hebben en recht krijgen................
Alsof Squiers geen geode gitaren kunnen zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:31 schreef Sloggi het volgende:
Zonde zeg. Dat hals element is juist zo fantastisch bij Strats (hoewel het een Squier blijft).
Meer heb je toch ook helemaal niet nodig?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef Sloggi het volgende:
Zie ik het goed en zit er maar één element in?
Door dat soort dingen ga je toch wel een beetje vermoeden dat Fenders nogal overpriced zijn...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, precies. Tegenwoordig zijn ze best (weer) leuk. Heb nooit op een Squier gitaar gespeeld, maar hun bassen (muv de Affinityserie) zijn echt lekker. Als je er een bruut element zelf in bouwt schopt het helemaal komt. Zoals iemand op Musicians Friend zei: "with an upgrade of $ 70,- you can make your Squier sound like $ 300,- more"..
Zijn ze ook, je betaald tegenwoordig dik voor de naam. Maar dat is met veel meer merken wel zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Door dat soort dingen ga je toch wel een beetje vermoeden dat Fenders nogal overpriced zijn...
Dat is ook een van de redenen dat ik nu op een onbekend merk speel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Door dat soort dingen ga je toch wel een beetje vermoeden dat Fenders nogal overpriced zijn...
Precies, in hoe duurder prijs sigment je komt hoe meer je betaald om je gitaar nét iets beters te krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, precies. Tegenwoordig zijn ze best (weer) leuk. Heb nooit op een Squier gitaar gespeeld, maar hun bassen (muv de Affinityserie) zijn echt lekker. Als je er een bruut element zelf in bouwt schopt het helemaal komt. Zoals iemand op Musicians Friend zei: "with an upgrade of $ 70,- you can make your Squier sound like $ 300,- more"..
Vast wel, maar zo'n Hello Kitty is een van de goedkopere geloof ik, en daar heb ik weinig goeds over gelezen (zelf geen ervaring mee hoor, dat geef ik toe). Dat scheelt natuurlijjk ook nogal qua geluidquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alsof Squiers geen geode gitaren kunnen zijn.
Dat hoor ik ook vaak, ja. Voor een paar procent beter wordt de prijs verdubbeld. Een echte Fender, Gibson of wat dan ook is inderdaad minder wat betreft prijs/kwaliteit, maar een voordeel is wel dat ze niet veel in waarde dalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Precies, in hoe duurder prijs sigment je komt hoe meer je betaald om je gitaar nét iets beters te krijgen.
Als ik mijn Squier telecaster zie doet die niet onder aan de goedkope Fenders maar ligt ie wel onder de duurdere Fenders qwa kwaliteit enzo. Terwijl ik voor één dure Fender toch wel een stuk of 6 Squier tele's kan kopen.
Dat ligt ook weer net aan welke gitaar het is. Al die aparte gibson modellen zijn geen fluit meer waard, die van Fender liggen nog wel goed in de markt omdat ze zo zeldzaam zijn. Misschien is jouw tele met die rare stille elementen met 10 jaar ook weinig meer waard.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook vaak, ja. Voor een paar procent beter wordt de prijs verdubbeld. Een echte Fender, Gibson of wat dan ook is inderdaad minder wat betreft prijs/kwaliteit, maar een voordeel is wel dat ze niet veel in waarde dalen.
Als je er geen ervaring mee hebt moet je er ook niet zulke uitspraken over doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo'n Hello Kitty is een van de goedkopere geloof ik, en daar heb ik weinig goeds over gelezen (zelf geen ervaring mee hoor, dat geef ik toe). Dat scheelt natuurlijjk ook nogal qua geluid.
Ik heb geen noiseless pick-upsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat ligt ook weer net aan welke gitaar het is. Al die aparte gibson modellen zijn geen fluit meer waard, die van Fender liggen nog wel goed in de markt omdat ze zo zeldzaam zijn. Misschien is jouw tele met die rare stille elementen met 10 jaar ook weinig meer waard.
Ik heb het dan vooral over de Affinity's. Daar heb ik slechte reviews over gelezen, hier wordt hij afgekraakt en mijn gitaarboer raadt hem ook af. Die duurdere Squiers (zoals jij er één hebt) zullen vast een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je er geen ervaring mee hebt moet je er ook niet zulke uitspraken over doen. Mijn versterker krijgt op internet ook slechte waarderingen omdat onwetende mensen niet weten hoe je 'em moet gebruiken.
Waarschijnlijk is het op internet van: o.m.g! er zit maar één element op! dan is het helemaal niets!
Terwijl veel rocknroll bandjes toch zeker wel begonnen zijn op LP junior's.
Ik zou het niet weten, maar het is wel toevallig; ik ben net wat rond aan het kijken voor een Big Muffquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef punkjunk het volgende:
Oh, weet iemand of een Double Muff van Electro Harmonix gewoon op me daisy chain kan?
Kun je niet handelen bij je lokale gitaarboer? meestal willen ze wel het verschil sam-sam doen ofzo!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feedback is een uur reizen hier vandaan. Bij de lokale gitaarboer (die normaal overigens zeer goedkoop is) kost 'ie 588 ipv 479. Die 110 euro vind ik het wel waard.
Heb ik geprobeerd. De mensen in de winkel waren heel welwillend en hebben overlegd met degene die over de inkoop gaat, maar het zat er deze keer niet in. De kerel in de winkel vond het heel erg jammer, hij stuurde de link van Thomann nog even naar z'n baas om te laten merken dat 'ie toch echt fout bezig wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Kun je niet handelen bij je lokale gitaarboer? meestal willen ze wel het verschil sam-sam doen ofzo!
Als punkrocker niet neequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meer heb je toch ook helemaal niet nodig?
Dat heeft toch niks te maken met welke adapter je eraan moet hangen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:46 schreef Sloggi het volgende:
Als 'ie True Bypass is moet dat trouwens toch gewoon kunnen?
haha, zal wel een lesvoor de toekomst zijn dan voor hun!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. De mensen in de winkel waren heel welwillend en hebben overlegd met degene die over de inkoop gaat, maar het zat er deze keer niet in. De kerel in de winkel vond het heel erg jammer, hij stuurde de link van Thomann nog even naar z'n baas om te laten merken dat 'ie toch echt fout bezig was.
Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:39 schreef punkjunk het volgende:
Oh, weet iemand of een Double Muff van Electro Harmonix gewoon op me daisy chain kan?
Ik hoop 't. Ik heb ook gezegd dat als ze rond de prijs van Feedback hadden gezeten ik 'm waarschijnlijk wel hier had gekocht. Maar ja, jammer voor hun. Ik heb dik 100 euro uitgespaard.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha, zal wel een lesvoor de toekomst zijn dan voor hun!
Weet ik veelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met welke adapter je eraan moet hangen?
Ik heb een pedaal van E-H en die werkt op 9V. E-H heeft zover ik weet niks dat hoger benodigt dan 12V.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....
Denk dat het wel kan hoor. Ja, of hij moet meer volts dan 9 nodig hebben...
Jawel, mits rood.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met welke adapter je eraan moet hangen?
Zeer net podiumquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
w00t, foto's van zaterdag zijn binnen!
Van de 3voor12lokaal site. Voor recensie, klik hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de site van de zaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu de allermooiste:
[ afbeelding ]
Just quit playing and give me all your gearquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:51 schreef Under_Score het volgende:
man, ik wil ook weer een band [afbeelding]
tijd dat die stomme verhuizing achter de rug is en ik weer gitaar kan spelen [afbeelding]
maar zo'n goede fender is veel waarde vaster, en speelt gewoon beter. wat heb je aan 6 crappy gitaren als je ook een hele goede kan kopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Precies, in hoe duurder prijs sigment je komt hoe meer je betaald om je gitaar nét iets beters te krijgen.
Als ik mijn Squier telecaster zie doet die niet onder aan de goedkope Fenders maar ligt ie wel onder de duurdere Fenders qwa kwaliteit enzo. Terwijl ik voor één dure Fender toch wel een stuk of 6 Squier tele's kan kopen.
neen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Just quit playing and give me all your gear
Ziet er vet uit, maar pak je daar nou een powerchord terwijl je het metal-duivelhoorntjes-handgebaar maakt? Woah dude!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
En nu de allermooiste. Jullie hadden het er laatst over om op een dom moment een foto te schieten... nou:
[ afbeelding ]
Ik heb ook eens een Strat Mex en een Strat USA vergeleken. Wat betreft uiterlijk en afwerking merk je bijna geen verschil, maar het verschil in de elementen hoor je echt wel. En het hout schijnt beter te zijn bij die USA's, maar dat kan ik niet beoordelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
maar zo'n goede fender is veel waarde vaster, en speelt gewoon beter. wat heb je aan 6 crappy gitaren als je ook een hele goede kan kopen?
mijn japanse squier is ook echt geen slechte gitaar, maar me usa fender gewoon net wat beter
Ik heb ook roze van Dunlop, alleen de 0.71 mm!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens echt het tofste plectrum van iedereen hier:
[ afbeelding ]
Is dat niet heel onhandig? Zo hoog met die pedalen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
oja, zie mij crea-bea bezig zijn geweest deze avond;
[afbeelding]
Succes!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef Dupje het volgende:
Leuke foto's Dean!
Ik ga wrs "I wanna be your..." van Room Eleven voor mn gitaartentamen op school spelen! [afbeelding]
Nu nog beter leren tokkelen [afbeelding]
Thanks!quote:
Maar lijkt nogsteeds onhandigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:02 schreef Jorikjet het volgende:
lijkt hoger dan het is!
Wat doet dat Pink Floyd-pedaaltje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
oja, zie mij crea-bea bezig zijn geweest deze avond;
[ afbeelding ]
Chill! Morgen in Doornroosje toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef Dupje het volgende:
Leuke foto's Dean!
Ik ga wrs "I wanna be your..." van Room Eleven voor mn gitaartentamen op school spelen!
Nu nog beter leren tokkelen
Nuances aanbrengenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat moet een mens dan ook met zoveel effecten
Waarschijnlijk omdat ie over de aangegeven tijdslimiet heen ging gokjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
zvex super hard on met master volumequote:
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
Yeah ik ga!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Chill! Morgen in Doornroosje toch?
lullig dan ja, dat het door gebrekkige communicatie zo verloopt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!
Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.
Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.
Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
Dat krijg je als je in het hol van de leeuw speelt, het blijven dokkumers natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!
Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.
Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.
Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
neen.
ik plak wel een contact advertentie op www.eenzamemuziekanten.nl ofzo
meer gear stilt de eenzaamheid wel. vast wel. toch?
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens echt het tofste plectrum van iedereen hier:
[ afbeelding ]
Die heb ook ik ook! Die speelt echt zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ook roze van Dunlop, alleen de 0.71 mm!
zoek je dan toevallig ook nog een oefenuimte?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zoekt dyslectische muzikanten??
Ik wil eigenlijk ook wel eens in een bandje gaan spelen...
[..]
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Coole foto's Dean
Maar die wedstrijdjes, gewoon blijven doen joh leuk om te spelen maarja het zijn altijd dezelfde die winnen
-bandje met de meeste meisjes
-indiebandje
-saaie rockbandje die technisch heel goed zijn
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....
Denk dat het wel kan hoor. Ja, of hij moet meer volts dan 9 nodig hebben...
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.
Ja, wij hebben ook eens gewonnen van hippe bandjes, maar de vraag is hoe representatief dat is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.
als ik die review zo lees dan voldeden de andere bandjes veel meer aan die voorwaarden.
Nee, die zou standaard moeten zijn. Als hij niet past dan moet je een ander voltage adapter ervoor hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef punkjunk het volgende:
Jullie hebben gewoon nog nooit gewonnen.
Ik doelde meer op guitaristquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnenquote:
Ja, toen met The Girls toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnen
Edit: ow ik las wat verkeed. Ja!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, toen met The Girls toch?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Metalfreak het volgende:
Whehe, krijg net te horen dat ik op het werk een XBOX360 heb gewonnen![]()
Kan ik Guitar Hero daarop gaan spelen
verdoriequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnen
Verkopen en nieuwe gear scorenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Metalfreak het volgende:
Whehe, krijg net te horen dat ik op het werk een XBOX360 heb gewonnen![]()
Kan ik Guitar Hero daarop gaan spelen
Nee, we hebben 3x met een bandwedstrijd achtig iets meegedaan, maar nog geen 1x gewonnen!quote:
Ik heb sinds een maand of 3 de Taylor 214quote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Alexey-s het volgende:
Hey mensen!![]()
Ben wat nieuw bij dit forum, maar zag gelijk een gitaar forum, dus maar even een berichtje...
Heb net een nieuwe Taylor 214E gekocht, ongelooflijk goed ding naar mn mening!![]()
Ook heb ik even een nieuwe website opgestart: www.acoustic-funk.com
Vroeg me af wat jullie ervan vonden en of je nog enige tips hebt!
Alright, hoor van jullie, peace,
Alexey
In Leeuwarden is weinig te doen op muzikaal gebied. (er is sowieso weinig te doen in Leeuwarden)quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef punkjunk het volgende:
Dean! Speelt er donderdag avond nog wat in omgeving Leeuwarden?
Romein: 20-03-2008 20:00 Lawn Cd presentatie & als gasten Venus Flytrap & Teleskope .quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef punkjunk het volgende:
Dean! Speelt er donderdag avond nog wat in omgeving Leeuwarden?
Leeuwarden is best saai inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Leeuwarden is weinig te doen op muzikaal gebied. (er is sowieso weinig te doen in Leeuwarden)
Alamo race track speelt dan wel in Vera. En Groningen is wel redelijk in de buurt als je in Leeuwarden zit.
Klopt, meer kerken dan kroegen is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, Damwoude is verder ook niks hoor
Jep... 3 kroegen, en alleen in mijn straat al 4 kerken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, meer kerken dan kroegen is nooit een goed teken.
Ik woon er al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
Alweer een Friesland discussieJongens,... kom gezellig onze kant op... Join us on the dark-side! [ afbeelding ]
Hennie [De Krúswei], Theo [Foarwei, efter de snackbar] en neist de oare snackbar sit ek ien, al skynt dat net folle te wêzen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:29 schreef brother52 het volgende:
3 kroegen? Is er eentje bijgekomen?
In totaal zijn er geloof ik een stuk of 8 kerken in het dorp. Zegt op zich ook genoeg...
Dan lijkt het nog wat als ik wat biertjes op hebquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tijdsverspilling... waarom een surrogaat als je the real deal hebt
Jawel ben ik wel blij mee, maar het gaat me alleen maar weer geld kosten, da's wat minder aangezien het al hard is gegaan met mijn geld afgelopen maand...quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
Krijg je wat vets gratis, is het nog niet goed
Gefeliciteerd!quote:
tweedehandsspelletjes scheelt een hoopquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jawel ben ik wel blij mee, maar het gaat me alleen maar weer geld kosten, da's wat minder aangezien het al hard is gegaan met mijn geld afgelopen maand...
ik zit nog steeds te denken aan de dean from hell, maar eerst verhuizen en settelen enzo. en een nieuwe computer heeft de hoogste prioriteit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het wel ja
Wat word de volgende aankoop?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Check wat mij gelukt is! [afbeelding]
Niks gewend hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:41 schreef brother52 het volgende:
't Honk ja, dat is een besloten jeugdvereniging geloof ik. Je moest er vroeger in elk geval lid van worden (en verplicht bardiensten draaien). Ik ben er nog een tijdje dj geweest, waren ze niet echt blij mee. Ik draaide te veel rock en jaren 70/80 volgens het publiek wat er in die tijd kwam.
Volgende week moet ik naar een verjaardag in Damwoude, ik zal daar eens vragen of die nieuwe kroeg wat is.
Optredens in de Krúswei zou wel wat zijn, het is er wel een leuk zaaltje voor en geeft mij meer redenen om weer eens bij m'n ouders langs te gaan.
Och, je kan hem altijd nog verkopenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jawel ben ik wel blij mee, maar het gaat me alleen maar weer geld kosten, da's wat minder aangezien het al hard is gegaan met mijn geld afgelopen maand...
Ik zat meer te denken aan optredens in het algemeen, maar als jullie een voorprogramma nodig hebben, mijn msn staan in mijn profiel...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
Niks gewend hier
We zullen aan je denken dude. PM anders even een contact [e-mail] adres ofzo [ afbeelding ]
Jij hebt wel heeeeeeeel erg dikke snaren zegquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Deansensitized het volgende:
Heb .09 voor mij de gewone E toestanden, voor de rest .10
Mja je gaat over de snelweg dus dan is iedereen verplicht een zitplaats te hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:52 schreef Under_Score het volgende:
en maar 40 plaatsen? in zo`n bus kunnen er toch 80? is de rest gevuld met kratten bier ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |