Wat doet dat Pink Floyd-pedaaltje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
oja, zie mij crea-bea bezig zijn geweest deze avond;
[ afbeelding ]
Chill! Morgen in Doornroosje toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef Dupje het volgende:
Leuke foto's Dean!
Ik ga wrs "I wanna be your..." van Room Eleven voor mn gitaartentamen op school spelen!
Nu nog beter leren tokkelen
Nuances aanbrengenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat moet een mens dan ook met zoveel effecten
Waarschijnlijk omdat ie over de aangegeven tijdslimiet heen ging gokjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
zvex super hard on met master volumequote:
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
Yeah ik ga!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Chill! Morgen in Doornroosje toch?
lullig dan ja, dat het door gebrekkige communicatie zo verloopt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!
Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.
Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.
Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
Dat krijg je als je in het hol van de leeuw speelt, het blijven dokkumers natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!
Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.
Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.
Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
neen.
ik plak wel een contact advertentie op www.eenzamemuziekanten.nl ofzo
meer gear stilt de eenzaamheid wel. vast wel. toch?
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens echt het tofste plectrum van iedereen hier:
[ afbeelding ]
Die heb ook ik ook! Die speelt echt zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ook roze van Dunlop, alleen de 0.71 mm!
zoek je dan toevallig ook nog een oefenuimte?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zoekt dyslectische muzikanten??
Ik wil eigenlijk ook wel eens in een bandje gaan spelen...
[..]
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Coole foto's Dean
Maar die wedstrijdjes, gewoon blijven doen joh leuk om te spelen maarja het zijn altijd dezelfde die winnen
-bandje met de meeste meisjes
-indiebandje
-saaie rockbandje die technisch heel goed zijn
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....
Denk dat het wel kan hoor. Ja, of hij moet meer volts dan 9 nodig hebben...
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.
Ja, wij hebben ook eens gewonnen van hippe bandjes, maar de vraag is hoe representatief dat is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.
als ik die review zo lees dan voldeden de andere bandjes veel meer aan die voorwaarden.
Nee, die zou standaard moeten zijn. Als hij niet past dan moet je een ander voltage adapter ervoor hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef punkjunk het volgende:
Jullie hebben gewoon nog nooit gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |