abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57462079
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
oja, zie mij crea-bea bezig zijn geweest deze avond;
[ afbeelding ]
Wat doet dat Pink Floyd-pedaaltje?
pi_57462101
Hij gaat ook tot 11 zie ik .
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:26:39 #213
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57462432
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef Dupje het volgende:
Leuke foto's Dean!

Ik ga wrs "I wanna be your..." van Room Eleven voor mn gitaartentamen op school spelen!
Nu nog beter leren tokkelen
Chill! Morgen in Doornroosje toch?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_57462495
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:30:08 #215
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57462521
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat moet een mens dan ook met zoveel effecten
Nuances aanbrengen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:31:02 #216
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57462546
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
dean, wat las ik, een te lange set? en niet eens een onderbouwing waarom die te lang is?
Waarschijnlijk omdat ie over de aangegeven tijdslimiet heen ging gokje
pi_57462561
pfff, das een onzinnige reden
pi_57462571
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:30 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nuances aanbrengen
vage, mooie, gave geluiden creëeren?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:36:23 #219
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_57462681
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat doet dat Pink Floyd-pedaaltje?
zvex super hard on met master volume
http://zvex.com/hardon.html

It's so transparent no one will be able to tell you're using a pedal. Perfect for making the most of a classic amp and guitar, because it simply makes your guitar bigger and pushes the amp harder, causing natural overload. This sound can be the solution to the 'disappearing guitar' effect you get sometimes on stage when you stomp on your distortion and sound weaker. When cranked, it sounds much louder than a fuzz or distortion under stage conditions.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_57462685
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!

Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.

Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.

Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen

[ Bericht 15% gewijzigd door Deansensitized op 18-03-2008 21:42:00 ]
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_57462920
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:26 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Chill! Morgen in Doornroosje toch?
Yeah ik ga!
Ik ben een meisje =)
pi_57463073
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Nou ja, in onze verdediging: In de mails die wij kregen stond 40 minuten, inclusief op- en afbouwen van eventueel eigen spullen. Nu vielen er twee bands weg, waardoor wij als laatste kwamen, dus hoefden we niet meteen af te breken, dus hadden we er een kort nummer bij gestopt. Toen we hoorden dat de vierde band [de 2e afvaller] niet op was komen dagen vertelden ze ons en de derde band dat we wel iets langer mochten, wat er was dus nu toch tijd over... alleen werd dat achteraf keihard afgestraft. De jury begon er met de bekendmaking ook over, drie bands speelden te lang door, wat onprofessionieel was, want je mocht maar 20 minuten. Daar waren we flink pissed over, want dan hadden ze dat meteen goed moeten vertellen!

Maar het ging algeheel niet eerlijk hoor. De eerste band kon lekker twee uur vantevoren soundchecken, bij hun stond alles perfect, en de rest klonk klote, zowel in de zaal als het podium. De jury bedacht ter plekke punten waarom de eerste band won, en de andere drie niet [te lange set verhaal o.a] en dingen die nergens op sloegen.

Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]
Kijk, verliezen is niet erg [we gingen er toch niet vanuit], maar de manier waarop was echt lullig zaterdag. We voelden de strijd al gestreden nog voordat er een noot gespeeld was.

Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
lullig dan ja, dat het door gebrekkige communicatie zo verloopt...
en ik dacht juist dat profesionele muzikanten veel langer willen spelen dan 20 minuten?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:52:56 #223
20720 brother52
Dus..........
pi_57463130
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Ik kan er uren over doorgaan, dat doe ik maar niet [ afbeelding ]

Maar we hebben wel de longen uit ons lijf gespeeld, dat ging heerlijk! Aan onze drive en inzet heeft het niet gelegen [ afbeelding ]
Dat krijg je als je in het hol van de leeuw speelt, het blijven dokkumers natuurlijk...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:13:34 #224
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57463627
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:18 schreef Under_Score het volgende:

[..]

neen.

ik plak wel een contact advertentie op www.eenzamemuziekanten.nl ofzo

meer gear stilt de eenzaamheid wel. vast wel. toch?

Jij zoekt dyslectische muzikanten??

Ik wil eigenlijk ook wel eens in een bandje gaan spelen...
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens echt het tofste plectrum van iedereen hier:

[ afbeelding ]
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:09:23 #225
197846 LollerSjaak
Wat? Ondertitel?
pi_57465090
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:54 schreef Dupje het volgende:

[..]

Ik heb ook roze van Dunlop, alleen de 0.71 mm!
Die heb ook ik ook! Die speelt echt zo lekker

Iemand nog tips voor artificial harmonics? Sommigen houden hun duim nog onder het puntje van het plectrum zodat ze hem makkelijk kunnen spelen, maar dit vind ik niet handig omdat ook tussendoor zonder die harmonics wil spelen. Duim snel omlaag doen oid kan niet, daar is te weinig tijd voor Nu lukt het wel aardig met mn duim bijna net zo laag als het puntje van plectrum zodat ik ondertussen ook normaal kan spelen alleen klinkt hij niet zuiver. Het klinkt zeg maar als de normale noot die ik aansla en de harmonic door elkaar. Iemand tips?
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:08:06 #226
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_57467656
Coole foto's Dean
Maar die wedstrijdjes, gewoon blijven doen joh leuk om te spelen maarja het zijn altijd dezelfde die winnen
-bandje met de meeste meisjes
-indiebandje
-saaie rockbandje die technisch heel goed zijn

pi_57468972
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Jij zoekt dyslectische muzikanten??

Ik wil eigenlijk ook wel eens in een bandje gaan spelen...
[..]

Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.
zoek je dan toevallig ook nog een oefenuimte?
wij hebben er eentje die te delen valt in den bosch
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:38:25 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57469518
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Coole foto's Dean
Maar die wedstrijdjes, gewoon blijven doen joh leuk om te spelen maarja het zijn altijd dezelfde die winnen
-bandje met de meeste meisjes
-indiebandje
-saaie rockbandje die technisch heel goed zijn

Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:04:47 #229
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_57469838
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....

Denk dat het wel kan hoor. Ja, of hij moet meer volts dan 9 nodig hebben...
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?
pi_57469887
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.
als ik die review zo lees dan voldeden de andere bandjes veel meer aan die voorwaarden.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_57469957
Ik heb echt een hekel aan bandwedstrijden. En je hebt er niks aan, want zonder te winnen kun je ook best ver komen!
PS4 online: micro_nl
pi_57470008
Een vriend van mij heeft destijds met zijn band gewonnen van Skik bij de Drentse popprijs.
Toch is Skik net ietsje verder gekomen, die stonden een half jaar later in het voorprogramma van Bon Jovi.
It has to mean something
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:26:05 #233
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_57470150
Jullie hebben gewoon nog nooit gewonnen .
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:28:43 #234
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57470197
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Cynic het volgende:

[..]

Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.
als ik die review zo lees dan voldeden de andere bandjes veel meer aan die voorwaarden.
Ja, wij hebben ook eens gewonnen van hippe bandjes, maar de vraag is hoe representatief dat is.
Ach, zoals de rest al zegt: die wedstrijdjes heb je niks aan. Het belangrijkste is dat Kramtried weer een publiek en publiciteit heeft. .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:29:35 #235
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57470212
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?
Nee, die zou standaard moeten zijn. Als hij niet past dan moet je een ander voltage adapter ervoor hebben.
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:31:02 #236
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_57470241
Op hoop en zegen dan maar .
pi_57470314
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef punkjunk het volgende:
Jullie hebben gewoon nog nooit gewonnen .
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 19-03-2008 09:37:20 (even opgezocht, was in 2000 dus) ]
It has to mean something
pi_57470855
Oh, we blijven gewoon meedoen hoor, we zien het gewoon als een los optreden
We laten ons echt niet door zoiets uit het veld slaan
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_57470898
Volgende keer gewoon 2 liedjes spelen, dan heb je het probleem van de te lange set in elk geval al verholpen
It has to mean something
pi_57470924
maar dan krijgen ze het gezeur dat de set te kort was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')