Dat is helemaal kutquote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ja, F1 kijken
wel irritant, zulke geluidsmannen, netzo als geluidsmannen die het podium oplopen, en het volume van de versterker dicht draaien, toen hoorde ik mezelf helemaal niet meer
gezien de monitoren daar helemaal geen geluid gaven...
Dan stond je op het podium veel te hard, wat slecht is en was de monitorman al helemaal aan het prutsen, wat nog erger is.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ja, F1 kijken
wel irritant, zulke geluidsmannen, netzo als geluidsmannen die het podium oplopen, en het volume van de versterker dicht draaien, toen hoorde ik mezelf helemaal niet meer
gezien de monitoren daar helemaal geen geluid gaven...
ja, ach, het was een beetje amaturistischquote:Op maandag 17 maart 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan stond je op het podium veel te hard, wat slecht is en was de monitorman al helemaal aan het prutsen, wat nog erger is..
nee, het was toen het eerste optreden.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
Was het alweer je eerste optreden?.
Ik heb wel genoeg gitaarzaken en straatmuzikanten gezien, zoals de slechtste Gary More imitator ooitquote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje stom he? Ga je naar Spanje, thuis van de gitaar, en daar dan geen gitaar vast houden..
Ik ook al niet vorige zomer..
Brian!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef Aresdreams het volgende:
damn, wat een jong menneke ben je eigenlijk brain, gefeliciteerd
Leuke site, leuke insteek! Heb ff snel naar de vids gekeken, catchy gedaan, maareh,... probeer wat minder het stopwoordje "Well..." te gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Alexey-s het volgende:
Hey mensen!![]()
Ben wat nieuw bij dit forum, maar zag gelijk een gitaar forum, dus maar even een berichtje...
Heb net een nieuwe Taylor 214E gekocht, ongelooflijk goed ding naar mn mening!![]()
Ook heb ik even een nieuwe website opgestart: www.acoustic-funk.com
Vroeg me af wat jullie ervan vonden en of je nog enige tips hebt!
Alright, hoor van jullie, peace,
Alexey
Z'n lange ongewassen borsthaar hing er voor, kan hij ook niks aan doenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Z'n lange ongewassen borsthaar hing er voor, kan hij ook niks aan doen
* Doodkapje meldt zich als excuus-Aziaat... can't leave home without it.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd voor een rel hier
Als hij een heethoofd was geweest, had hij wel death metal gespeeld en geen uh indie-dinges-iets.quote:
*meldt*quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
* Doodkapje meldt zich als excuus-Aziaat... can't leave home without it.
Lekker!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:27 schreef brother52 het volgende:
Van harte Brian.
Hier, een gitaart
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |