Nee, we hebben 3x met een bandwedstrijd achtig iets meegedaan, maar nog geen 1x gewonnen!quote:
Ik heb sinds een maand of 3 de Taylor 214quote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Alexey-s het volgende:
Hey mensen!![]()
Ben wat nieuw bij dit forum, maar zag gelijk een gitaar forum, dus maar even een berichtje...
Heb net een nieuwe Taylor 214E gekocht, ongelooflijk goed ding naar mn mening!![]()
Ook heb ik even een nieuwe website opgestart: www.acoustic-funk.com
Vroeg me af wat jullie ervan vonden en of je nog enige tips hebt!
Alright, hoor van jullie, peace,
Alexey
In Leeuwarden is weinig te doen op muzikaal gebied. (er is sowieso weinig te doen in Leeuwarden)quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef punkjunk het volgende:
Dean! Speelt er donderdag avond nog wat in omgeving Leeuwarden?
Romein: 20-03-2008 20:00 Lawn Cd presentatie & als gasten Venus Flytrap & Teleskope .quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef punkjunk het volgende:
Dean! Speelt er donderdag avond nog wat in omgeving Leeuwarden?
Leeuwarden is best saai inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Leeuwarden is weinig te doen op muzikaal gebied. (er is sowieso weinig te doen in Leeuwarden)
Alamo race track speelt dan wel in Vera. En Groningen is wel redelijk in de buurt als je in Leeuwarden zit.
Klopt, meer kerken dan kroegen is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, Damwoude is verder ook niks hoor
Jep... 3 kroegen, en alleen in mijn straat al 4 kerken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, meer kerken dan kroegen is nooit een goed teken.
Ik woon er al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
Alweer een Friesland discussieJongens,... kom gezellig onze kant op... Join us on the dark-side! [ afbeelding ]
Hennie [De Krúswei], Theo [Foarwei, efter de snackbar] en neist de oare snackbar sit ek ien, al skynt dat net folle te wêzen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:29 schreef brother52 het volgende:
3 kroegen? Is er eentje bijgekomen?
In totaal zijn er geloof ik een stuk of 8 kerken in het dorp. Zegt op zich ook genoeg...
Dan lijkt het nog wat als ik wat biertjes op hebquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tijdsverspilling... waarom een surrogaat als je the real deal hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |