zoek je dan toevallig ook nog een oefenuimte?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zoekt dyslectische muzikanten??
Ik wil eigenlijk ook wel eens in een bandje gaan spelen...
[..]
Die heb ik hier thuis ook liggen om een keer te proberen, maar ik vind die kleinere nu toch echt 100x fijnerderderder.
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Coole foto's Dean
Maar die wedstrijdjes, gewoon blijven doen joh leuk om te spelen maarja het zijn altijd dezelfde die winnen
-bandje met de meeste meisjes
-indiebandje
-saaie rockbandje die technisch heel goed zijn
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon even de voltages en ampéres checken. Kijken wat er al aan je daisy chain hangt. Dan weet je wat er nog bij kan, dan check je wat de DM van E-H trekt....
Denk dat het wel kan hoor. Ja, of hij moet meer volts dan 9 nodig hebben...
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie het maar zo: als het een hit kan zijn op TMF, dan wint het. Bovenstaande voorwaarden vallen daar altijd onder.
Ja, wij hebben ook eens gewonnen van hippe bandjes, maar de vraag is hoe representatief dat is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar bij deze wedstrijd heeft een deathmetal band gewonnen dus lijkt me dat allemaal niet op te gaan.
als ik die review zo lees dan voldeden de andere bandjes veel meer aan die voorwaarden.
Nee, die zou standaard moeten zijn. Als hij niet past dan moet je een ander voltage adapter ervoor hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het ging meer om de aansluiting of er zo'n verloop stukje tussen moet?
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef punkjunk het volgende:
Jullie hebben gewoon nog nooit gewonnen.
Ik doelde meer op guitaristquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel, in 1998 (geloof ik) de Drentse popprijs.
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnenquote:
Ja, toen met The Girls toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnen
Edit: ow ik las wat verkeed. Ja!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, toen met The Girls toch?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Metalfreak het volgende:
Whehe, krijg net te horen dat ik op het werk een XBOX360 heb gewonnen![]()
Kan ik Guitar Hero daarop gaan spelen
verdoriequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook de Drentse popprijs gewonnen
Verkopen en nieuwe gear scorenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Metalfreak het volgende:
Whehe, krijg net te horen dat ik op het werk een XBOX360 heb gewonnen![]()
Kan ik Guitar Hero daarop gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |