Je gebruikt m als vsti? Ik heb het ook gehad dat ik geen geluid had, dat kwam omdat ie de samples file niet kon vinden. Had het even opnieuw geinstalleerd en toen werkte hetquote:Op zondag 16 maart 2008 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
addictive drums aan de praat
komt er geen geluid uit
arghhh![]()
Ja met Fruity Loopsquote:Op zondag 16 maart 2008 10:20 schreef savale het volgende:
[..]
Je gebruikt m als vsti? Ik heb het ook gehad dat ik geen geluid had, dat kwam omdat ie de samples file niet kon vinden. Had het even opnieuw geinstalleerd en toen werkte het
Denk dat hij de Formule 1 bedoeldquote:Op zondag 16 maart 2008 12:49 schreef Doodkapje het volgende:
feestjes die tot 4:30 duren [afbeelding]
brakke tvp dan maar
Windows geluidsrecorderquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben nu aan het twijfelen of ik weer adobe audition ga gebruiken of toch ga voor Pro Tools of Cubase of wat er ook allmeaal is ?
Iemand een goeie aanrader ?
Bij mij deed die het in Cubase meteen de eerste keer. Heb je de goeie output geselcteerd? Klinkt trouwens heel realistischquote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme ik snap het niet
nog een keer opnieuw gedaan, zelf met een andere versie
Maar zelfde. Als ik op de instrumenten klik bewegen ze wel maar geen geluid.
EZ drummer staat ook als plugin en die werkt wel gewoon
Zit er niet een verborgen mute knopje ofzo bij Addictive drums ?
Mja je hebt toch de algemene output voor geluid.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Windows geluidsrecorder![]()
[..]
Bij mij deed die het in Cubase meteen de eerste keer. Heb je de goeie output geselcteerd? Klinkt trouwens heel realistisch
binnen een week zou het er dan wel moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor de mensen die eens iets bij Thomann hebben besteld, hoelang duurde het voor 't product binnen was als 't gewoon op voorraad was?
Bij Music Store ( www.musicstore.de ) was het er zelfs de volgende dag, woensdagavond besteld, vrijdagmorgen al binnen...quote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
binnen een week zou het er dan wel moeten zijn lijkt me.
Beetje stom he? Ga je naar Spanje, thuis van de gitaar, en daar dan geen gitaar vast houden.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef SNArky het volgende:
Zo, weer terug uit Madrid. Eindelijk weer een gitaar vasthouden.
dat ja, F1 kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat hij de Formule 1 bedoeld [ afbeelding ]
Ik kijk het nu wel even, vannacht gaar om er half 5 uit [ afbeelding ]
Heb voor 5 man staan raggen [ afbeelding ] Alleen helaas niet door naar de volgende ronde [ afbeelding ]
Corrupte jury [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar wel heerlijk gespeeld, meeste ging ook vlekkeloos volgens mij. Alleen door dat we niet konden soundchecken en de monitor man niet luisterde naar onze wensen was het podiumgeluid zwaar kut. Vroeg om zang en drums op de monitor, maar wat krijg ik? Mezelf... en HARD. Ging niet zachter, geen drums, geen zang... niks. Prutsers.
Maar buiten dat om wel lekker gespeeld
Zijn ook opnames van gemaakt en als dat wat aan te horen is post ik ze wel even [ afbeelding ]
die stompbox ding lijkt me wel interesantquote:Op zondag 16 maart 2008 15:45 schreef Jorikjet het volgende:
line6 heeft weer wat nieuw speelgoed gemaakt,
http://www.line6.com/stompboxmodelers/index.html
http://www.line6.com/jm4looper
niks mis met zo een drang, toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb wel een tijdje gehad dat overal een gitaar mee naartoe moest, gelukkig heb ik die drang nu niet meer zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |