Mohawk Heaumeaux of ultimate death...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?
ja hij heeft echt toffe en diverse telecasters! alleen die headstock is toch beetje jammer, maar zal wel door fender gepatenteerd zijn ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mohawk Heaumeaux of ultimate death...
Het is gewoon schitterend!
[ afbeelding ]
http://www.crookcustomguitars.com/paislies.php
Ik ben een Tele-fan, maar die van hem vind ik echt drie keer niksquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja hij heeft echt toffe en diverse telecasters! alleen die headstock is toch beetje jammer, maar zal wel door fender gepatenteerd zijn ofzo
hmm welke stand is dat, ik heb de 4 way switchquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Voor de Tele-bezitters onder ons: gebruiken jullie de middelste stand van de 3-way switch wel eens? Ik gebruik eigenlijk alleen de neck en de brug, nooit allebei tegelijk. De brug voor akkoorden en felle solo's, de neck voor van die lekkere bluesy hogere solo's. Voor akkoorden zit er te weinig bas in vind ik. De brugpickup klinkt heerlijk fel in de bas.
4-way? Hoe doe je dat dan? De middelste stand is gewoon beide elementenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:28 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
hmm welke stand is dat, ik heb de 4 way switch... is dat beide in parallel of serie?
Ik gebruik de middelste ook bijna nooit. Meestal gebruik ik de brug-pickup.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Voor de Tele-bezitters onder ons: gebruiken jullie de middelste stand van de 3-way switch wel eens? Ik gebruik eigenlijk alleen de neck en de brug, nooit allebei tegelijk. De brug voor akkoorden en felle solo's, de neck voor van die lekkere bluesy hogere solo's. Voor akkoorden zit er te weinig bas in vind ik. De brugpickup klinkt heerlijk fel in de bas.
Pfoei het moet ergens kunnen maar weet zo ff uit m'n hoofd niet waarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef LennartCM het volgende:
Hoe kan ik Adobe Audition 2.0 laten scannen op Vst plugins?
de baja heeft standaard een 4 way switchquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
4-way? Hoe doe je dat dan? De middelste stand is gewoon beide elementen.
Geen idee wat std is voor een '2e' positie op een 3-way switch.quote:4-Position Blade Switch and 2-Position Push/Push S-1™:
S-1 Switch Up:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) (Fatter Tone Than Position 2. and More Output Than Position 1., 2., or 3.)
S-1 Switch Down:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) Out of Phase
Standaard is parallel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
de baja heeft standaard een 4 way switch
[..]
Geen idee wat std is voor een '2e' positie op een 3-way switch.
Maar ik gebruik pos4. hier wel eens.
Ik wet het niet zeker maar ondersteunt audition 2.0 VST wel of is deze versie alleen DX plugin compatible?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef LennartCM het volgende:
Hoe kan ik Adobe Audition 2.0 laten scannen op Vst plugins?
Als je het geld ervoor hebt zou ik sowieso eens een AER versterker proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef Laertes het volgende:
FOK!-aristen, ich habe een paar vraagjes:
Heeft iemand hier ervaring met (steelstring western) akoestische gitaren versterken dmv een element?
Hoe kan je dat goed laten klinken en door wat voor versterker?
Voor hoeveel geld kan je je elektrische gitaar echt goed af laten stellen en waar kan je dat het beste laten doen (misschien wel zelf?)?
AER is mooi, leuk voor akoestische of jazz-gitaar. Zit al een tijdje te azen op een compact 60, maar ze zijn zó duur!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je het geld ervoor hebt zou ik sowieso eens een AER versterker proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |