quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil m'n tong in dat gaatje stoppen.
Hij moet zich niet zo aanSCHtellenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn homovriendje vind ons vrouwen al te veel gaatjes hebben
Er kunnen er wellicht wel een paar dicht ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn homovriendje vind ons vrouwen al te veel gaatjes hebben
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die ander was heul nog niet vol Lein...
Je kent mijn SCHeetquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij moet zich niet zo aanSCHtellen
Mijn buik straks ook, want ik ga uit eten met mijn dochter (naar de snackbar, hihi).quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:32 schreef cul_non_kul het volgende:
Die buik was goed volllll
Je gaat een trio doen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:38 schreef Tezz het volgende:
En god weet wat mijn man vannacht nog voor me in petto heeft.
Daar heb ik ook mijn buik van volllll, ik zuip de hele dag koffie terwijl ik in mijn eentje het fort verdedig ....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:38 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo weer ff koffie drinken.
Mijn ex ex kwam serieus al half klaar als ik daar mijn tong in stoptequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan je tong beter in een ander gaatje stoppen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn buik straks ook, want ik ga uit eten met mijn dochter (naar de snackbar, hihi).
En god weet wat mijn man vannacht nog voor me in petto heeft.
In haar navel of wat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex ex kwam serieus al half klaar als ik daar mijn tong in stopte![]()
Maar dat heb ik na haar ook nooit meer meegemaakt.
Was dat stukje doorgeschoten en blijven steken in je keelgat, had je nu dan geslapen en Sneeuwwitje geheten??quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft, neem ik net een hap van een appel, schiet er een stukje schil tussen mn tand en tandvlees!! Auw! 2 minuten zitten klooien met een tandenstoker en nu bloedt t... Bloed smaakt echt vies
Ja, in haar navel.quote:
Neeheeequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef Isabeau het volgende:
ex ex, is dat niet zoiets als een ex waar je weer een relatie mee hebt?
Nou ik ging van boven naar beneden, en dan kom je daar automatisch langs. Begint ze opeens te kronkelen, ik zo van wtfquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm, apart.hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen dat te proberen?
^^quote:
Mr.Rebound?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:goede reis CNK! Nog 1 dag en dan is het weekend
Heeft er hier iemand een suggestie wat ik zaterdag avond zal gaan doen? Heb t rijk alleen
Kan... Maar 3 keer per week vind ik wel een beetje veul, eigenlijkquote:
Echt niet! ik zou daar voor tekenen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan... Maar 3 keer per week vind ik wel een beetje veul, eigenlijk
Mja maar dan wen je er zo aan en dan is het een teleurstelling als je een keer niet de 3 keer per week haalt! Als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef AKnynke het volgende:
Echt niet! ik zou daar voor tekenen!
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik spreek net Euc-, hij meldt zich af voor de meet van komende maand. Hij heeft t een beetje gehad met FoK! en de types die op FoK! komen. Maar wel de groetjes
Nja hij wil niet zeggen wie of wat ofzo. Ik vind ook dat de leuke types komen volgende maand...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik iets gemist?![]()
De mensen die ik ken die naar de meet komen zou ik nou niet echt scharen onder 'de types die op fok komen'Ja, de leuke types.
Hij zegt net dat jij inderdaad de aanleiding bent en dat ie tot in het diepst van zijn ziel gekrenkt is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet omdat ik hem jochie noemde hè
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan niet. Ik begrijp mannen niet zo goed meer, dus ik doe al helemaal geen poging bij iemand die ik niet ken.
Ik ben vanancht vrij!En morgen!
En morgennacht
![]()
Lein heeft zaterdag niks te doenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanancht vrij!En morgen!
En morgennacht
![]()
Niks is een groot woord hoor! Kheb alleen nog geen concrete plannen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lein heeft zaterdag niks te doen
Studiebreak!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Geez, wat lullen jullie snel. Dat kan een arme afstudeerder niet bijhouden, hoor
Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niks is een groot woord hoor! Kheb alleen nog geen concrete plannen!
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik kom op het moment even liever niet in Rotterdam. Teveel memories enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
De metrosexuele man doet echter wel een poging....
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maartquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Yay, kan je een normaal ritme gaan ontwikkelen!
Ohw. Noujaquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maart
Dus ik kan beter in dit ritme blijven
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef Tezz het volgende:
Is het vanavond al finale van Wie is De Mol??
Ik heb geen video en geen dvd waarmee ik kan opnemen. Ik vertrouw volledig op www.uitzendinggemist.nl.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.
Uhhh????quote:Hete Gratis Films (+18)
Gratis complete films in echt alle categorieen. Downloaden via 1 sms.
www.HeteDownloads.com
quote:Gratis Hete Paginas
De grootste collectie van echt de spannendste sites. Gratis previews.
www.hetepaginas.com
Ik heb deze onderaan de pagina:quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik trouwens de enige die extreem foute googleads krijgt hier?
Inderdaad. En dan nog met leesbril.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
MetroMultitaskMotorMuisquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik heb jouw ads.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ads voor contactadvertenties, vrijgezelle mannen, vrijgezelle vrouwen en single meiden
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo ook weer thuis!
Hockey kijken was erg leuk, aan Milou had ik geen kind, die heeft geloof ik wel 4 rondjes om het veld heen gerend![]()
De derde helft was ook gezellig met allemaal lekkere borrelhapjes en Milou die iedereen om haar priegelige worstenvingertjes wist te wikkelen![]()
Nu zit ik rustig alleen, cnk is de hort op, zie wel wanneer hij weer thuiskomt
Da's het mooie van MSN: je hoéft niet te reageren!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is wel bijzonder, ik probeer éven een uurtje voor mezelf te nemen om te gaan yoga'en, en spontaan komt er een klasgenoot op msn met een enorm probleem, halverwege mn oefeningen. Net toen ik ontspannen begon te raken. Devine intervention?
Het is moeilijk negeren als iemand je 5 buzzers achter elkaar stuurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's het mooie van MSN: je hoéft niet te reageren!
pssstt....Je kunt MSN ook uitzettenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is moeilijk negeren als iemand je 5 buzzers achter elkaar stuurt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
pssstt....Je kunt MSN ook uitzetten
Hoe is de DVD? Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is wel bijzonder, ik probeer éven een uurtje voor mezelf te nemen om te gaan yoga'en, en spontaan komt er een klasgenoot op msn met een enorm probleem, halverwege mn oefeningen. Net toen ik ontspannen begon te raken. Devine intervention?
Tis wel pittig, ga toch maar wachten met de volgende sessie tot de 'gewone' yoga voor dummies binnen is. En het matje dat ik hier in huis had gevonden is niet goed genoeg. Morgen in de stad na werk dus een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is de DVD? Lukt het een beetje?
* ColdFeet gaat zo even wat oefeningen opzoeken op YouTube.
Zelfs ik wil zo'n buik..in elk geval een buik zonder littekens (heb er een van m'n middenrif tot 3 cm onder m'n navel zitten en net boven m'n navel loopt er ook een litteken 6 cm naar rechts.)quote:
Zachtblauwe Nike-matjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis wel pittig, ga toch maar wachten met de volgende sessie tot de 'gewone' yoga voor dummies binnen is. En het matje dat ik hier in huis had gevonden is niet goed genoeg. Morgen in de stad na werk dus een nieuwe kopen
*smelt* Milou is adorable! Snoetje trouwens ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een paar fotootjes spammen![]()
Milou doodmoe eergisteren samen met cnk:
[ afbeelding ]
En met Snoetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve Firefox en de Ad-blocker- en de no scriptspluginquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik trouwens de enige die extreem foute googleads krijgt hier?
[..]
Uhhh????
Milou is wel erg schattig, SOL! Een beetje sereen, zo ziet ze eruit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een paar fotootjes spammen![]()
Milou doodmoe eergisteren samen met cnk:
[ afbeelding ]
En met Snoetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haiquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
Wrm niequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mm..ik weet niet of dat voor mij zo'n slim plan is!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
En die sokken kunnen echt niet culleke
Mijn oude kat, Wiske, kwam meteen kopjes tegen de kids geven als ze huildenEn was dan niet van ze weg te slaan...
Hmmm... volgens mij moet dat zijn: de meeste mannen van 30+ kunnen _niet_ multitasken. Het lukt mij (en vele generatiegenoten om mij heen) best aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
Mag ik ook komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Welk relletje![]()
Kom je nu wel naar de meet?
Lol, dan ga ik beslist tegenvallenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar jou, Beunkster
* AKnynke geeft Steer een zoentje bovenop z'n kruin..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy geeft knuf aan de onderste helft van Nynke
Ik mag het hopen voor je.quote:
Oi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
* AKnynke geeft Steer een zoentje bovenop z'n kruin..
Weltrusten allemaal!
Gelukkig, dat mag ik nog laten merken met mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor je.
Ik had vandaag 2 'intake-gesprekken' met vrouwelijke kandidaten van 24 en 27 en in voelde me opeens erg oud. Het waren namelijk allebei 'knock-out' prachtige meiden, maar ik bedacht mij opeens dat ik dat maar beter niet kon laten merken om het risico van voor pedo uitgemaakt te worden te voorkomen.
Wat voor Google Ad is dit nu weer.quote:Danny: "Xith is cool"
Wees blij als Xith hier post! Want hij maakt dit topic cool.
Ik heb jou bij de Librije eens in een flits gezien toch? Geloof ik.. met die alliance neuzel ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:26 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol, dan ga ik beslist tegenvallen
Deze danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor Google Ad is dit nu weer.
quote:Mannenbrandstof.nl
De site voor echte mannen, met fun, humor, babes en veel meer!
www.mannenbrandstof.nl
RETTEKETET AZquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef Harrie-DE-Beuker het volgende:
Woat doet ik nou weer hiero.
Welke idijood heb mij in dit toppik geslept?
Woat een agterlik forum is dit.
Senks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
To love and to honour![]()
Trusten Steeltje
*paracetamolletje toewerpt*
quote:
Nope, ik ben er toen wel geweest (en heb ook nog wel zoals toen per pm afgesproken naar je gevraagd) maar je was in de andere keuken, overigens had je dat toen zelf ook al wel zo'n beetje gedacht dat dat zo zou zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb jou bij de Librije eens in een flits gezien toch? Geloof ik.. met die alliance neuzel ofzo?
Of was dat iemand anders.. nu begin ik te twijfelen
Halve pinda is getransformeerd in een droppie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zo nog even 1 drankje en dan naast dronken droppie liggen, als ik Milou van me afkrijg tenminste
Hmm.. was het niet op een dinsdagmiddag met de lunch? Toen was ik er wel, maar ik stond net naast de sous op de roti, keihard te buffele want we hadden toen in 2 dagen tijd 300 couverts, gekkenhuis dus, ik hoorde ook pas 's nachts van de bediening dat er iemand naar mij gevraagd hadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nope, ik ben er toen wel geweest (en heb ook nog wel zoals toen per pm afgesproken naar je gevraagd) maar je was in de andere keuken, overigens had je dat toen zelf ook al wel zo'n beetje gedacht dat dat zo zou zijn.
Ik denk dat het dus iemand anders was... of je schrok zo van me dat je me niet wilde zien
Maar kun je me ff je msn-mailadres pm'en? Dan kunnen we ff wat afstemmen over de meet
Ga nu trouwens maar plat, moet morgen naar college... laters!
Die kwam ik ook al tegen en toen dacht ik ook: huhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor Google Ad is dit nu weer.
Zou jij niet stoppen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
Laatste drankje ingeschonken en laatste peukje opgestoken.
Klaar voor het laatste werkdagje van deze week.
Waarmee?quote:
Jah hij kwam vanaaf na een avondje borrelen met vienden om iets over 11 thuis in tralalalala-stemmingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Halve pinda is getransformeerd in een droppie?
ik ga ook zo achter een stel jummie-billen aankruipen, jammer alleen dat hij dat nieteens door zal hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat maar eens wijs doen.
Achter die billen aankruipen en een paar uurtjes slapen.
Sommigen nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jahh wij hebben ook hyves![]()
kom je nu wel gewoon op de meet btw euc-!!
ik heb toch alleen maar oog voor cnkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je SOL in het echt experiencen.
dat sap ding van jullie he.. kun je toevallig ook komkommersap persen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb toch alleen maar oog voor cnk![]()
maargoed, een euc- hoort er gewoon bij
half 7quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Jo nachtbrakertjes van me, moeten jullie er ook morgen om 7 uur uit?
Dat is easy-peasy. Wordt vast knalgroen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat sap ding van jullie he.. kun je toevallig ook komkommersap persen?
*krijgt idee voor gerechtje*
yepzz dat kanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat sap ding van jullie he.. kun je toevallig ook komkommersap persen?
*krijgt idee voor gerechtje*
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is easy-peasy. Wordt vast knalgroen!
2 uur fysio pasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Jo nachtbrakertjes van me, moeten jullie er ook morgen om 7 uur uit?
ik mix dat eik alleen met de wortel of tomatensapquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bleekselderijsap is ook verrassend groen, hoor
Waarom gebruik je dit account?
truste beebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
... En hoe langer ik hier blijf plakken, hoe minder ik kan slapen
Welterusten, leute!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:59 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag weer de hele dag studeren. Vanavond examen.
quote:
Dus die is uiteindelijk wel gaan slapen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo gedouched en al, zo maar even het bad laten vollopen en Milou wakker maken
WB Motorbloempje![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus die is uiteindelijk wel gaan slapen?
Hoi MoBlo!
Ach ja...het is K met P.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sjezuss, nou lekker dan knap slecht geregeld.
Goed plan! Als het goed is ga ik vanmiddag spullen naar de post brengen. Toch mooi anderhalf uur uit de sleur.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ach ja...het is K met P.
Daarentegen zou ik de toko vandaag vroeger sluiten, omdat ik de rest van de dag toch alleen zit.
Komt de rayonmanager binnenstampen met de algemeen directeur...daar gaat mijn plannetje.
Niet getreurd, als plan A niet werkt, volgt plan B.
Ik heb mezelf gebombardeerd tot koerier. Ik vertrek vanmiddag en ga en passant nog even langs bij een oud collega om koffie te drinken![]()
Diabolisch plannetje
Waar zit ' sustainability' in dat plaatje?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
Hulp nodig CNK?
Heb een dagje studievrij maar voor het juiste tarief kan ik wel een paar uurtjes langskomen
Net ff RBV erin gestampt.
Resource-based view.
Resource-based view is a strategy combining internal analyses of phenomenon in a company and external analyses of the industry with competitive environment.
Its based on assign the value of a particular resource and identifing if a strategy can be build around it. The value of a resource is based on, scarcity, appropriability and demand.
You test the resource according to the following criteria:
Inimitability (can it be easily copied, 4 criteria: physical uniqiness, path dependency, casual ambiguity, economic deterence)
Durability (how long will the advantage last)
Appropriability (who captures the value, denk aan consultants hun netwerk)
Substitutability (can it be replace)
Competative superiority (beter dan je concurrent)
Iemand nog vragen?
Sustainability volgt vanuit die 5 testen. En je moet altijd zorgen voor continues improvement.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar zit ' sustainability' in dat plaatje?
En dan geef ik je nog kortingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm, het juiste uurtarief?
Even kijken heur...ik betaal voor die illegaaltjes een tientje p/u
krijg jij 125,00 p/u omdat je niet gecertificeerd bent
ik ook. Heb eigenlijk net iets teveel projecten lopen, zodat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dat zit ik al de hele morgen te bedenken...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:gottegod wat een drukte hier! Moeten jullie niet aan het werk zijn ofzo? ik namelijk wel
Ik zou beginnen met het korste/snelste project! Dan kan je in ieder geval iets van je lijst strepen als je het af hebt!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. Heb eigenlijk net iets teveel projecten lopen, zodat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dat zit ik al de hele morgen te bedenken...
Bij mij gaan die dingen ook altijd dood...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:49 schreef DarkElf het volgende:
Nou ik ben ook weer helemaal tevreden met mijn boodschappies, kan weer lekker koken de komende dagen
Maareuh: ik word gallisch van elke keer kruiden kopen dus ik heb nu een basilicum-peterselie en munt plantje gekocht maar heeft iemand dé tip om ze goed te houden? (vorige pogingen stierven na twee/drie weken)
gewoon koken waar je kookboeken op open vallenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bij mij gaan die dingen ook altijd dood...
Ga zo boodschappen lijssie / weekmenu samenstellen.
Nog tips? Ben beetje inspriratieloos.
Ik had wel enorm veel vis (zalm, paling, rivierkreeftjes) en wat brie en andere kaasjes enzo. En een paar pakken gehakt en kipfilet. Oh ja en heel veel paaseieren. En een paar flessen olijfolie. En frisdrank. En wijn. Nouja, VEEL dus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
140,- boodschappen bij de LIDL? Heb je ook non-food meegenomen? Ik heb nog nooit voor meer dan 100 euro boodschappen gedaan.
gisteren heb ik een biefstukje gegrild, tegelijkertijd plakken courgette en wat trotomaatjes (paste prima op de grillpan) en ik had al wat feta met gedroogde tomaat, citroen, peper en verse munt gemengd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou ja ik moet twee dagen iets hebben wat binnen een kwartier/half uur klaar is aangezien we twee keer per week trainen....
dan is het standaard soep, bapao, broodje zuurkool, broodje hamburger of pizza. Ben daar op uitgekeken.
Ik heb hem mijn tatoeage laten zienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
CNK, heb je wel tegengeintimideerd?
Dus hij was onder de indruk dat je het durfde om een kleinere tattoo te zetten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn tatoeage laten zien
zijn tattoo was groter
Sja, dat heb je nogal snel met zo een hartje op je bilquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn tatoeage laten zien
zijn tattoo was groter
En gezond, en lekkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gisteren heb ik een biefstukje gegrild, tegelijkertijd plakken courgette en wat trotomaatjes (paste prima op de grillpan) en ik had al wat feta met gedroogde tomaat, citroen, peper en verse munt gemengd.
dat klats je tussen twee plakken courgette, en de biefstuk en tomaat gooi je op een bord: klaar en echt heel snel ook
ja iddquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn tarief gaat weer verder omhoog CNK
Gevarengeld
Wel het kommaatje op de juiste plek zetten hey...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
Dus 140.625 per uur?
Zit nu ff lekker aan een bordje nasi
Wat heeft ze gedaan??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Motorbloempje is gebanned...
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is een week weg in elk geval.
[Forum] Banmeldtopic
Ik was al in haar history aan het kijken....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.
En ik ga nu lekker asociaal met mijn dochter een lekker dutje doen. Gewoon. Op vrijdagmiddag terug naar bed. Heerlijk!
Oh heerlijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
En ik ga nu lekker asociaal met mijn dochter een lekker dutje doen. Gewoon. Op vrijdagmiddag terug naar bed. Heerlijk!
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.
Wat een luxequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen, ach ik snap de helft van de ban's hier op fok niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triest![]()
Genietze van je tukkie
ja he? erg leuk modden ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triest![]()
uhuh....vond het wel kostelijk om te lezen wat die Miss_s ofziets schreef. Wat een blaaskaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? erg leuk modden ookdie vrouwen (niet allemaal hoor ) daar zijn echt nasty..
Heb je ook het topic daarvoor gelezen, over de zwangerschap van freecell?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh....vond het wel kostelijk om te lezen wat die Miss_s ofziets schreef. Wat een blaaskaak
Pinda-olie.quote:
Ik zit nu alleen, maar met de deur op slotquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:03 schreef Isabeau het volgende:
CnK wat een idiote situatie! Maar goed dat jij, stoere grote man, die enge en gemene man hebt afgewimpeld
oh, dus geen macademia-nut-olie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pinda-olie.
En DE, ik ben verdikkeme niet nasty, ik probeer gewoon een paar kilo kwijt te raken![]()
De AH heeft het volgens mij wel standaard in het assortimentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh, dus geen macademia-nut-olie?
damz moet ik ook nog aar de toko, of verkopen ze dat ook bij de ah?
Heldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen, maar met de deur op slot
Macadamia volstaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh, dus geen macademia-nut-olie?
damz moet ik ook nog aar de toko, of verkopen ze dat ook bij de ah?
tnx!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De AH heeft het volgens mij wel standaard in het assortiment
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen, maar met de deur op slot
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pinda-olie.
En DE, ik ben verdikkeme niet nasty, ik probeer gewoon een paar kilo kwijt te raken![]()
Doet je nickname hier eens neerzetten of pmmen of zo.quote:
truttebol..quote:
voor de ossehaas met kokosquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarvoor heb je het nodig?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
truttebol..
zo zie je maar weer; al die vrouwen voelen zich altijd zo aangesproken meteen ...
Klinkt lekker. Recept?quote:
Uhuh, nu maar hopen dat het lekker smaakt ookquote:
ja ik las het ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek geleerd dat dat 'puh' betekent
Afijn, ik ga s even een pot thee leegdrinken!
Ja, ik gebruik het ook altijd als aardig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik las het ook![]()
maar in mijn carriere hier heb ik altijd het als iets aardigs gezien en nu dus nog steeds...
Zoene, Zoene, maak me gek!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Tongzoen, tongzoen
Iedereen die wil een tongzoen
Van jou, tongzoen
Iedereen die wil een zoen
Tongzoen
Iedereen die wil een tongzoen
Van jou, iedereen
Tongzoen!
Ik blijf het gewoon zien als een kusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vandeweek geleerd dat dat 'puh' betekent
Afijn, ik ga s even een pot thee leegdrinken!
Dan kijkt hij er erg vies bijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
Betekent die smiley tongzoen? Good Lord, dan ga ik mijn post-history eens nakijken!!
Grapje, Isa, grapjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kijkt hij er erg vies bijVoor mij is dat ook gewoon tong uitsteken.
Wat is Tjendol?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben Karrel en mij lievelingseten?
IJs en Knakworsten.
Oh ja bij ijs dan niet de vruchten smaken. Op kers na natuurlijk, maar das logisch.
Verder vooral Italiaans en Indisch (mijn vriendin is een halfbloed)
Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven Tjendol maken. En ik maak, al zeg ik hetzelf, heerlijke lemper!
hyves?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben Karrel en mij lievelingseten?
IJs en Knakworsten.
Oh ja bij ijs dan niet de vruchten smaken. Op kers na natuurlijk, maar das logisch.
Verder vooral Italiaans en Indisch (mijn vriendin is een halfbloed)
Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven Tjendol maken. En ik maak, al zeg ik hetzelf, heerlijke lemper!
Ik moet toch wat vragen! En voordat Steer het vraagt en zichzelf belachelijk maakt, doe ik het maar!quote:
Ja ik heb hyves, en een Fobo.quote:
de eerste zegt me niet zoveel , maar dat lemper klinkt wel alsof ik zoiets lustquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is tjendol.
Dit is lemper.
Ik heb een recept van de moeder van mijn vriendin. Overigens zonder bananenblad. We eten het ook niet als tussendoor, maar in een ovenschotel. Met daarnaast een salade van komkommer, zilveruitjes en atjar tjampoer.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet toch wat vragen! En voordat Steer het vraagt en zichzelf belachelijk maakt, doe ik het maar!
De vulling van de lempers is redelijk hetzelfde, en de rijst met kokosmelk ook. Nu nog wat bedenken op die bitchin' bananenbladerenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is tjendol.
Dit is lemper.
Ik heb een recept van de moeder van mijn vriendin. Overigens zonder bananenblad. We eten het ook niet als tussendoor, maar in een ovenschotel. Met daarnaast een salade van komkommer, zilveruitjes en atjar tjampoer.
Dat is overigens niet het recept dat ik heb hoor. Ik had gewoon effe ge-google-ed naar lemper.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vulling van de lempers is redelijk hetzelfde, en de rijst met kokosmelk ook. Nu nog wat bedenken op die bitchin' bananenbladeren
Lurkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja ik heb hyves, en een Fobo.
Ik werk het hele weekend door. Maar vanavond ga ik met een vriendin bij een andere vriendin eten, leuk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bijna
En wat schaft de pot vanavond?
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geledenquote:
succes met de tentamens zo D_Hquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geleden
Denk erom, om aminozuren te synthetiseren via een sold phase barriere moet je altijd van rechts naar links náár de butoxycarbonyl-groep werken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geleden
Succes D_H!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |