Sustainability volgt vanuit die 5 testen. En je moet altijd zorgen voor continues improvement.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar zit ' sustainability' in dat plaatje?
En dan geef ik je nog kortingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm, het juiste uurtarief?
Even kijken heur...ik betaal voor die illegaaltjes een tientje p/u
krijg jij 125,00 p/u omdat je niet gecertificeerd bent
ik ook. Heb eigenlijk net iets teveel projecten lopen, zodat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dat zit ik al de hele morgen te bedenken...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:gottegod wat een drukte hier! Moeten jullie niet aan het werk zijn ofzo? ik namelijk wel
Ik zou beginnen met het korste/snelste project! Dan kan je in ieder geval iets van je lijst strepen als je het af hebt!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. Heb eigenlijk net iets teveel projecten lopen, zodat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dat zit ik al de hele morgen te bedenken...
Bij mij gaan die dingen ook altijd dood...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:49 schreef DarkElf het volgende:
Nou ik ben ook weer helemaal tevreden met mijn boodschappies, kan weer lekker koken de komende dagen
Maareuh: ik word gallisch van elke keer kruiden kopen dus ik heb nu een basilicum-peterselie en munt plantje gekocht maar heeft iemand dé tip om ze goed te houden? (vorige pogingen stierven na twee/drie weken)
gewoon koken waar je kookboeken op open vallenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bij mij gaan die dingen ook altijd dood...
Ga zo boodschappen lijssie / weekmenu samenstellen.
Nog tips? Ben beetje inspriratieloos.
Ik had wel enorm veel vis (zalm, paling, rivierkreeftjes) en wat brie en andere kaasjes enzo. En een paar pakken gehakt en kipfilet. Oh ja en heel veel paaseieren. En een paar flessen olijfolie. En frisdrank. En wijn. Nouja, VEEL dus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
140,- boodschappen bij de LIDL? Heb je ook non-food meegenomen? Ik heb nog nooit voor meer dan 100 euro boodschappen gedaan.
gisteren heb ik een biefstukje gegrild, tegelijkertijd plakken courgette en wat trotomaatjes (paste prima op de grillpan) en ik had al wat feta met gedroogde tomaat, citroen, peper en verse munt gemengd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou ja ik moet twee dagen iets hebben wat binnen een kwartier/half uur klaar is aangezien we twee keer per week trainen....
dan is het standaard soep, bapao, broodje zuurkool, broodje hamburger of pizza. Ben daar op uitgekeken.
Ik heb hem mijn tatoeage laten zienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
CNK, heb je wel tegengeintimideerd?
Dus hij was onder de indruk dat je het durfde om een kleinere tattoo te zetten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn tatoeage laten zien
zijn tattoo was groter
Sja, dat heb je nogal snel met zo een hartje op je bilquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn tatoeage laten zien
zijn tattoo was groter
En gezond, en lekkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gisteren heb ik een biefstukje gegrild, tegelijkertijd plakken courgette en wat trotomaatjes (paste prima op de grillpan) en ik had al wat feta met gedroogde tomaat, citroen, peper en verse munt gemengd.
dat klats je tussen twee plakken courgette, en de biefstuk en tomaat gooi je op een bord: klaar en echt heel snel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |