abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:30:01 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_57007094
Ik heb een pyjama van voor mijn operatie aan Ik houd wel van afzakkende kleding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 12:09:20 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57007863
Blijft die nog hangen dan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:12:59 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_57007925
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n bigshirt
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 12:19:52 #204
13151 crew  Rewimo
pi_57008059
Ja, die wel Ik dacht meer aan de broek eigenlijk. Volgens mij moet je die constant van de grond rapen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:21:34 #205
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57008096
Heb ook mijn huispak aan van voor de eerste operatie zit lekker wijd kruis hang bijna op mijn knieën
pi_57008130
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren )

In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstand Wat een gedoe zeg

En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:41:17 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_57008523
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Elastiek is ingekort
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57008888
schoonmams en ik hebben hier grote lol, ze heeft gister haar stoomreiniger binnen gekregen, en we zijn nu alle dingen aan het schoonmaken die je normaal niet goed schoon krijgt (fornuis en oven en zo) en dan is het echt ding aan, stoom deruit, ding uit, doekje eroverheen en weg is het vuil geweldig
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57010640
Oh ik ben voor het eerst mijn eigen dvd aan het branden met het programma nero.
Ik heb DVD+R dit is toch juist?

Of weet niemand dat hier.

Ik heb zojuist de ramen gewassen aan de buitenkant, dit was wel echt nodig.

Verder gaat het niet nog steeds niet lekker. Erg veel verdriet en het lijkt wel of alles om ons heen stilstaat, heel raar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 14:47:54 #210
13151 crew  Rewimo
pi_57011307
Vind ik niet raar, ymme. De wereld draait door maar voor jullie staat hij tijdelijk stil...

En DVD+R is goed
pi_57011500
Nou Nero zegt dus van niet. Hij zegt dat ik een Cd+R/RW erin moet doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 15:16:52 #212
13151 crew  Rewimo
pi_57011855
Met zulke vragen kun je denk ik beter even naar DIG hobbelen
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:19:29 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57011916
Je moet hem wel op de dvd instellingen zetten... en wat Rewimo zegt
pi_57012112
Hihi daar was ik dankzij DIG al achter. Nu blijkt dat mijn film (alles is liefde) een rip bestand is. Verkeerde gedownload dus. Nu moet ik alleen nog daar vragen welke is dan wel moet downloaden om de juiste versie te hebben. Ik ben echt dom in zulk soort dingen. Snap er weinig van
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:57:38 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_57012771
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren )

In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstand Wat een gedoe zeg

En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?
disclaimer
pi_57014622
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?
Maarten is nog wel even bezig. Volgend jaar heeft hij waarschijnlijk zijn bachelor wel, maar hij wil eigenlijk wel graag door voor zijn master. Gelukkig werkt hij er ook 24 uur per week bij.

Ik heb geen idee hoe ik het solliciteren ga aanpakken. Officieel hoef je pas in de 7e maand aan je werkgever aan te geven dat je zwanger bent.
Nadeel: het valt nu al best wel op

Mijn idee tot nu toe:
Bij sollicitatiegesprekken er niet zelf over beginnen. Als zij ernaar vragen zal ik wel eerlijk zijn. Ook bij andere vragen over gezinsplanning ed zal ik eerlijk zijn.
Dus: niet meer zeggen dan nodig is, maar ook absoluut niet liegen.
Het risico dat ik er in de proeftijd alsnog uitvlieg is wel weer behoorlijk, maar dat zien we dan wel weer

Vanmiddag hard bezig geweest. Begonnen met het verven van de box met van die kinderveilige acrylverf. In april begin ik met gastouderen en dan moeten dat soort dingen wel klaar zijn natuurlijk.
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:25:09 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_57014691
Mag ik dan de hele brutale vraag stellen waarom je dan nu ervoor kiest om een kindje te krijgen?
disclaimer
pi_57014699
Huh? Hoe oud is hij dan? Ik dacht dat je man ouder was dan jij?
pi_57014751
@Stormqueen: zie MSN
In het kort: Waarom niet?
- We zijn jong (vind ik écht een groot voordeel)
- We hebben een huis dat groot genoeg is
- We zijn best veel thuis
- We hebben geld genoeg om van rond te komen.
- Ik ben klaar met mijn studie.
- Ik heb straks voor 20 uur in de week een baan als gastouder en waarschijnlijk komen daar nog wel meer uren bij. Dat kan ik gewoon thuis doen en is prima te combineren met een eigen baby.

Er is altijd wel een reden om nu niet aan kinderen te beginnen denk ik. Net zoals er altijd wel een reden is om nog een jaar te wachten met trouwen.

En het belangrijkste: Of we nu een baby krijgen, of over 2 jaar of over 5, het belangrijkste is dat je je kind liefde en aandacht kan geven en een veilige omgeving om op te groeien. En ik denk dat dat heel goed mogelijk is nu.

@Coldfeet: hij is iets ouder dan ik inderdaad, maar dit is ook niet zijn eerste studie

[ Bericht 40% gewijzigd door freecell op 27-02-2008 17:33:39 ]
pi_57014786
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mag ik dan de hele brutale vraag stellen waarom je dan nu ervoor kiest om een kindje te krijgen?
Ik ben blij dat ik me dat dus niet als enige afvroeg.....
pi_57014926
Oja, en het is inderdaad een redelijk brutale vraag om in het openbaar te stellen
pi_57014976
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef freecell het volgende:
Oja, en het is inderdaad een redelijk brutale vraag om in het openbaar te stellen
Daarom hoef je ook geen antwoord te geven
Maarja als je met zo'n verhaal komt kan je zo'n vraag alleen maar verwachten eigenijk, toch?
pi_57015016
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom hoef je ook geen antwoord te geven
Maarja als je met zo'n verhaal komt kan je zo'n vraag alleen maar verwachten eigenijk, toch?
Welnee
Ik ben aan het soliciteren omdat ik liever wat meer verdien dan alleen met gastouderen, maar het is niet echt nodig.
En het CWI is ook alleen maar ter overbrugging, zodra het gastouderen begint, stopt het CWI weer.
Ik zie dus het probleem van onze situatie helemaal niet?

Dus welk gedeelte van het verhaal bedoel je precies?
pi_57015054
Als je een sociale-huurwoning hebt, kost dat natuurlijk gewoon niet zoveel!

Baby's zijn trouwens wel schurft-duur Maar allez, je hebt geen tonnen nodig om een kind te mogen krijgen, toch? Als je gewoon behoorlijk rond kunt komen...
pi_57015083
Precies en dat moet wel lukken

En zoals ik al zei zijn er ook veel voordelen aan nu
pi_57015098
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Welnee
Ik ben aan het soliciteren omdat ik liever wat meer verdien dan alleen met gastouderen, maar het is niet echt nodig.
En het CWI is ook alleen maar ter overbrugging, zodra het gastouderen begint, stopt het CWI weer.
Ik zie dus het probleem van onze situatie helemaal niet?

Dus welk gedeelte van het verhaal bedoel je precies?
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baan
Je hebt dus een tijdje een uitkering en je man studeert nog
Lijkt me niet al te geweldig en stabiel voor als je kinderen wil....
Dat je nu rond kan komen is natuurlijk mooi maar een kind kost ook niet niks
pi_57015143
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Ik heb een baan vanaf april en tot dan een overbruggingsuitkering.
Vanaf april komen we príma rond hoor. Ook wel met baby (en ja, we hebben het wel doorgerekend) Maar lief dat je je zoveel zorgen om ons maakt
Gelukkig is zwanger zijn gratis.

Ontopic: ik heb "water" thee van pickwick en die is bést heel lekker!
pi_57015385
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
pi_57015427
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:

[..]

Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
Kom op zeg, ze vroeg waarom ik zo dacht anders had ik het nooit verteld
Denk je nou echt dat freecell wakker ligt omdat ik dat vroeg? Of wil je je er gewoon ff mee bemoeien
pi_57015451
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat is zo al heeft ze wel ergens een punt en begrijp ik ook haar vragen die vragen komen ook iig bij mij op.
pi_57015512
Freecell bedoelde haar vraag retorisch en ergerde zich wel degelijk aan je post En wakker liggen, nee, want ik weet hoe we ervoor staan en dergelijke. Maar geirriteerd omdat jij insinueert dat we beter nog even hadden kunnen wachten en dat we geen stabiele omgeving kunnen bieden terwijl je ons niet kent, ja, zeker! Vooral omdat ik met jou hélemaal geen band heb.

Van SQ kan ik die vraag hebben, die ken ik langer en beter en die vraagt het aarzelend en gemeend.
Dan wil ik best antwoord geven. Maar ik ben me nu weer eens aan het verdedigen tegen jou. En daar ga ik nú mee stoppen.

---------------------------------------------------------------------------------------------!

Ik ga zometeen soep maken met venkel en zoete aardappel, ben erg benieuwd!!
pi_57015542
Nou dat was niet de bedoeling en je moet er inderdaad zeker niet van wakker liggen
En verdedigen hoeft ook niet nee

En tja dat jij hebt SQ kan hebben betekent niet dat er andere niet het zelfde denken
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:19:48 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57015683
Hoi
We hebben een hele week geen internet gehad, kolere da's kut, ik was bijna een sociaal leven aan het zoeken

Ik las heel even CWI heb maar niet verder gelezen, dat kan nooit positief zijn, wat een kutinstantie is dat zeg.
Freecell je bent zwanger, goh, dat had ik nog niet door Van harte gefeliciteerd.

Qua weeggebeuren weet ik het niet, durf weer even niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 18:24:17 #234
43556 miss_dynastie
pi_57015790
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
En tja dat jij hebt SQ kan hebben betekent niet dat er andere niet het zelfde denken
Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:27:55 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57015862
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:

CWI is mijn werkgever tijdelijk loop er namelijk stage op Jusza(Juridische zaken).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57015997
freecell je hebt groot gelijk het belangrijkste is dat een baby een liefdevol thuis krijgt (L)
en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je

geniet van je zwangerschap en laat het vooral niet (door bepaalde personen) verpesten.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57016099
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
Freecell bedoelde haar vraag retorisch en ergerde zich wel degelijk aan je post En wakker liggen, nee, want ik weet hoe we ervoor staan en dergelijke. Maar geirriteerd omdat jij insinueert dat we beter nog even hadden kunnen wachten en dat we geen stabiele omgeving kunnen bieden terwijl je ons niet kent, ja, zeker! Vooral omdat ik met jou hélemaal geen band heb.

Van SQ kan ik die vraag hebben, die ken ik langer en beter en die vraagt het aarzelend en gemeend.
Dan wil ik best antwoord geven. Maar ik ben me nu weer eens aan het verdedigen tegen jou. En daar ga ik nú mee stoppen.

---------------------------------------------------------------------------------------------!

Ik ben benieuwd hoe dat is, indien lekker: recept!!!!

Ik verbaas me er sowieso over hoe moeilijk er onder hoogopgeleiden wordt gedaan over kinderen... Eerst een koophuis en een leaseauto en een vast contract yadayadayada.

Mijn ouders waren ook hoogopgeleid en net afgestudeerd, zaten in een klein huurhuisje toen mijn zus en ik kwamen, en toen stopte mijn moeder met werken, dus ze hadden t niet heel breed. Nou ja, ze hadden inderdaad geen geld voor luxe, zoals dure vakanties. Maar dat is ook net een kwestie van prioriteiten. Wil je idd zo'n luxe dinky-bestaan, dan kun je je daar natuurlijk op focussen. Maar als je minder hecht aan dure spullen en driedubbeldoorgehaalde financiele zekerheid, nou, wat let je dan om kinderen te krijgen als je huid nog lekker terugrekt?

We aten vroeger sla en peultjes uit de tuin, en mijn moeder maakte kinderkleertjes van oude kleren van mijn oudtante. Op vakantie gingen we in Nederland, huizenruil met een tante. Heb ik niet onder geleden, hoor. Het heeft wel wat.
Ga ik er toch weer op in... OK, ik zou nu ook niet aan kinderen beginnen, hoor. Maar als jij dat nou graag wilt...
pi_57016201
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.
Je mond houden op een discussieforum?
pi_57016228
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
freecell je hebt groot gelijk het belangrijkste is dat een baby een liefdevol thuis krijgt (L)
en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je

geniet van je zwangerschap en laat het vooral niet (door bepaalde personen) verpesten.
Dank je wel

De soep gaat borrelen zometeen. Als het lekker is post ik wel een recept
pi_57016244
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------!

Die is lekkurrrrr!!

Enne, hebben jullie dat ook wel eens dat je in de supermarkt echt overal trek in hebt en alls lekker lijkt wat zoet en vet is? Dat je vervolgens de gekste dingen in je handen hebt en dat je dan naar de kcal kijkt en denkt: ah, toch maar niet (met in je achterhoofd dat je alleen dat hele pak op moet maken als het open is). En nu ben ik thuis en ben tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds zin heb in iets 'lekkers', maar dat ik alleen avondeten en gezonde dingen heb meegenomen Nou ja, ik eet zo wel een sinaasappel. Ook heel lekker!

En een uitkering is helemaal niet erg hoor. Koningin Beatrix heeft ook een uitkering.

En nu ga ik andijviestamppot klaarmaken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57016342
Ik had het vandaag nog Isa, en uiteindelijk ben ik "gered" doordat je in de supermarkt verschillende soorten vruchtendrank kon proeven, daarna was ik weer "genezen".

ik ben allerlei potjes losse thee aan het opmaken. Ik heb zoveel kleine beetje waarvan ik niet eens meer weet wat het is, dus ik ben dat nu allemaal aan het opmaken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 18:49:55 #242
43556 miss_dynastie
pi_57016378
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je mond houden op een discussieforum?
Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.
pi_57016535
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.
niet alles zo persoonlijk aantrekken
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 18:58:43 #244
43556 miss_dynastie
pi_57016601
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet alles zo persoonlijk aantrekken
Ik vat helemaal niks persoonlijk op, ik verbaas me alleen over je verschrikkelijk onbeschofte houding en hoop dat jij het je wel persoonlijk aantrekt. Maar verspilde moeite, ik weet het. Ik had alleen gehoopt dat je je aan je belofte in het modtopic zou houden en als je wel terug zou komen een fatsoenlijke houding zou aanmeten, maar helaas. Ik zet je gewoon weer op negeer .
pi_57016701
Dames, hou eens op met die schijnheilige Menen jullie geen bal van. Doe dan gewoon

Ik doe even een dikke voor onze zwangere. Gemeend, een lekkere klapzoen. Trek het je niet aan, meid. Je wordt een reuze leuke moeder!
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:05:14 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_57016751
Ok Freecell, duidelijk, ik vraag het gewoon omdat het voor mij niet echt als een fijne uitgangssituatie klinkt en ik had in jouw positie een jaar gewacht, zodat ik eerst een baan had en dan pas een kind, maar ieder is vrij om daar zijn keuzes in te maken, je bent oud en wijs genoeg om te weten wat goed voor je is. Ik maakte me wel een beetje zorgen, toegegeven, omdat je een paar maanden geleden al bijna in de financiële penarie zat omdat je poes ziek was.

@ Coldfeet: Ik kies er wel voor om eerst gesetteld te zijn, een huis en een baan te hebben voor ik aan kindjes begin. Er wordt misschien wat krampachtig over gedaan soms, maar ik moet er niet aan denken om nu met een kind te zitten. Ik heb nog niks, en in MIJN ogen verspeel ik veel te veel kansen als ik nu al een kind zou krijgen. Trouwens, ik kan wil die verantwoordelijkheid nog helemaal niet aan
disclaimer
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:05:52 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_57016769
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, hou eens op met die schijnheilige Menen jullie geen bal van. Doe dan gewoon

Ik doe even een dikke voor onze zwangere. Gemeend, een lekkere klapzoen. Trek het je niet aan, meid. Je wordt een reuze leuke moeder!
Ik denk dat er niemand is die aan dat laatste twijfelt hoor
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 19:06:22 #248
43556 miss_dynastie
pi_57016786
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat de puh betekent, zie ook de naam van het ding: http://i.fok.nl/s/puh.gif
Dus hij leek me wel toepasselijk, eerlijk gezegd.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 19:08:19 #249
43556 miss_dynastie
pi_57016832
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
@ Coldfeet: Ik kies er wel voor om eerst gesetteld te zijn, een huis en een baan te hebben voor ik aan kindjes begin. Er wordt misschien wat krampachtig over gedaan soms, maar ik moet er niet aan denken om nu met een kind te zitten. Ik heb nog niks, en in MIJN ogen verspeel ik veel te veel kansen als ik nu al een kind zou krijgen. Trouwens, ik kan wil die verantwoordelijkheid nog helemaal niet aan
Idem. Hoewel er een tijd was dat ik echt niks liever wilde en als D toen net zo graag had gewild, dan hadden we waarschijnlijk al een paar koters gehad. Ach ja, het kan verkeren .
pi_57016842
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik heb me laten vertellen dat de puh betekent, zie ook de naam van het ding: http://i.fok.nl/s/puh.gif
Dus hij leek me wel toepasselijk, eerlijk gezegd.
En ik maar dcenken dat het een kusje is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')