Zo'n bigshirtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Blijft die nog hangen dan?
Elastiek is ingekortquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Blijft die nog hangen dan?
Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren)
In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstandWat een gedoe zeg
En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
Maarten is nog wel even bezig. Volgend jaar heeft hij waarschijnlijk zijn bachelor wel, maar hij wil eigenlijk wel graag door voor zijn master. Gelukkig werkt hij er ook 24 uur per week bij.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?
Ik ben blij dat ik me dat dus niet als enige afvroeg.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mag ik dan de hele brutale vraag stellen waarom je dan nu ervoor kiest om een kindje te krijgen?
Daarom hoef je ook geen antwoord te gevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef freecell het volgende:
Oja, en het is inderdaad een redelijk brutale vraag om in het openbaar te stellen
Welneequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom hoef je ook geen antwoord te geven
Maarja als je met zo'n verhaal komt kan je zo'n vraag alleen maar verwachten eigenijk, toch?
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baanquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Ik ben aan het soliciteren omdat ik liever wat meer verdien dan alleen met gastouderen, maar het is niet echt nodig.
En het CWI is ook alleen maar ter overbrugging, zodra het gastouderen begint, stopt het CWI weer.
Ik zie dus het probleem van onze situatie helemaal niet?
Dus welk gedeelte van het verhaal bedoel je precies?
Zoals ik al zei: Ik heb een baan vanaf april en tot dan een overbruggingsuitkering.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baan
Je hebt dus een tijdje een uitkering en je man studeert nog
Lijkt me niet al te geweldig en stabiel voor als je kinderen wil....
Dat je nu rond kan komen is natuurlijk mooi maar een kind kost ook niet niks
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baan
Je hebt dus een tijdje een uitkering en je man studeert nog
Lijkt me niet al te geweldig en stabiel voor als je kinderen wil....
Dat je nu rond kan komen is natuurlijk mooi maar een kind kost ook niet niks
Kom op zeg, ze vroeg waarom ik zo dacht anders had ik het nooit verteldquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
Dat is zo al heeft ze wel ergens een punt en begrijp ik ook haar vragen die vragen komen ook iig bij mij op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
En tja dat jij hebt SQ kan hebben betekent niet dat er andere niet het zelfde denken
CWI is mijn werkgever tijdelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren)
In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstandWat een gedoe zeg
En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
Ik ben benieuwd hoe dat is, indien lekker: recept!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
Freecell bedoelde haar vraag retorisch en ergerde zich wel degelijk aan je postEn wakker liggen, nee, want ik weet hoe we ervoor staan en dergelijke. Maar geirriteerd omdat jij insinueert dat we beter nog even hadden kunnen wachten en dat we geen stabiele omgeving kunnen bieden terwijl je ons niet kent, ja, zeker! Vooral omdat ik met jou hélemaal geen band heb.
Van SQ kan ik die vraag hebben, die ken ik langer en beter en die vraagt het aarzelend en gemeend.
Dan wil ik best antwoord geven. Maar ik ben me nu weer eens aan het verdedigen tegen jou. En daar ga ik nú mee stoppen.
---------------------------------------------------------------------------------------------!
Ik ga zometeen soep maken met venkel en zoete aardappel, ben erg benieuwd!!
Je mond houden op een discussieforum?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.
Dank je welquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
freecell je hebt groot gelijkhet belangrijkste is dat een baby een liefdevol thuis krijgt (L)
en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je
geniet van je zwangerschap en laat het vooral niet (door bepaalde personen) verpesten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------!
Ik ga zometeen soep maken met venkel en zoete aardappel, ben erg benieuwd!!
Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je mond houden op een discussieforum?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.
Ik vat helemaal niks persoonlijk op, ik verbaas me alleen over je verschrikkelijk onbeschofte houding en hoop dat jij het je wel persoonlijk aantrekt. Maar verspilde moeite, ik weet het. Ik had alleen gehoopt dat je je aan je belofte in het modtopic zou houden en als je wel terug zou komen een fatsoenlijke houding zou aanmeten, maar helaas. Ik zet je gewoon weer op negeerquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet alles zo persoonlijk aantrekken
Ik denk dat er niemand is die aan dat laatste twijfelt hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, hou eens op met die schijnheiligeMenen jullie geen bal van. Doe dan gewoon
Ik doe even een dikkevoor onze zwangere. Gemeend, een lekkere klapzoen. Trek het je niet aan, meid. Je wordt een reuze leuke moeder!
Ik heb me laten vertellen dat dequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, hou eens op met die schijnheiligeMenen jullie geen bal van. Doe dan gewoon
Idem. Hoewel er een tijd was dat ik echt niks liever wilde en als D toen net zo graag had gewild, dan hadden we waarschijnlijk al een paar koters gehad. Ach ja, het kan verkerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
@ Coldfeet: Ik kies er wel voor om eerst gesetteld te zijn, een huis en een baan te hebben voor ik aan kindjes begin. Er wordt misschien wat krampachtig over gedaan soms, maar ik moet er niet aan denken om nu met een kind te zitten. Ik heb nog niks, en in MIJN ogen verspeel ik veel te veel kansen als ik nu al een kind zou krijgen. Trouwens, ik kan wil die verantwoordelijkheid nog helemaal niet aan
En ik maar dcenken dat het een kusje isquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat depuh betekent, zie ook de naam van het ding: http://i.fok.nl/s/puh.gif
Dus hij leek me wel toepasselijk, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |