Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niks is een groot woord hoor! Kheb alleen nog geen concrete plannen!
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik kom op het moment even liever niet in Rotterdam. Teveel memories enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
De metrosexuele man doet echter wel een poging....
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maartquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Yay, kan je een normaal ritme gaan ontwikkelen!
Ohw. Noujaquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maart
Dus ik kan beter in dit ritme blijven
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef Tezz het volgende:
Is het vanavond al finale van Wie is De Mol??
Ik heb geen video en geen dvd waarmee ik kan opnemen. Ik vertrouw volledig op www.uitzendinggemist.nl.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.
Uhhh????quote:Hete Gratis Films (+18)
Gratis complete films in echt alle categorieen. Downloaden via 1 sms.
www.HeteDownloads.com
quote:Gratis Hete Paginas
De grootste collectie van echt de spannendste sites. Gratis previews.
www.hetepaginas.com
Ik heb deze onderaan de pagina:quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik trouwens de enige die extreem foute googleads krijgt hier?
Inderdaad. En dan nog met leesbril.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
MetroMultitaskMotorMuisquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik heb jouw ads.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ads voor contactadvertenties, vrijgezelle mannen, vrijgezelle vrouwen en single meiden
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo ook weer thuis!
Hockey kijken was erg leuk, aan Milou had ik geen kind, die heeft geloof ik wel 4 rondjes om het veld heen gerend![]()
De derde helft was ook gezellig met allemaal lekkere borrelhapjes en Milou die iedereen om haar priegelige worstenvingertjes wist te wikkelen![]()
Nu zit ik rustig alleen, cnk is de hort op, zie wel wanneer hij weer thuiskomt
Da's het mooie van MSN: je hoéft niet te reageren!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is wel bijzonder, ik probeer éven een uurtje voor mezelf te nemen om te gaan yoga'en, en spontaan komt er een klasgenoot op msn met een enorm probleem, halverwege mn oefeningen. Net toen ik ontspannen begon te raken. Devine intervention?
Het is moeilijk negeren als iemand je 5 buzzers achter elkaar stuurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's het mooie van MSN: je hoéft niet te reageren!
pssstt....Je kunt MSN ook uitzettenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is moeilijk negeren als iemand je 5 buzzers achter elkaar stuurt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
pssstt....Je kunt MSN ook uitzetten
Hoe is de DVD? Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is wel bijzonder, ik probeer éven een uurtje voor mezelf te nemen om te gaan yoga'en, en spontaan komt er een klasgenoot op msn met een enorm probleem, halverwege mn oefeningen. Net toen ik ontspannen begon te raken. Devine intervention?
Tis wel pittig, ga toch maar wachten met de volgende sessie tot de 'gewone' yoga voor dummies binnen is. En het matje dat ik hier in huis had gevonden is niet goed genoeg. Morgen in de stad na werk dus een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is de DVD? Lukt het een beetje?
* ColdFeet gaat zo even wat oefeningen opzoeken op YouTube.
Zelfs ik wil zo'n buik..in elk geval een buik zonder littekens (heb er een van m'n middenrif tot 3 cm onder m'n navel zitten en net boven m'n navel loopt er ook een litteken 6 cm naar rechts.)quote:
Zachtblauwe Nike-matjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis wel pittig, ga toch maar wachten met de volgende sessie tot de 'gewone' yoga voor dummies binnen is. En het matje dat ik hier in huis had gevonden is niet goed genoeg. Morgen in de stad na werk dus een nieuwe kopen
*smelt* Milou is adorable! Snoetje trouwens ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een paar fotootjes spammen![]()
Milou doodmoe eergisteren samen met cnk:
[ afbeelding ]
En met Snoetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve Firefox en de Ad-blocker- en de no scriptspluginquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik trouwens de enige die extreem foute googleads krijgt hier?
[..]
Uhhh????
Milou is wel erg schattig, SOL! Een beetje sereen, zo ziet ze eruit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een paar fotootjes spammen![]()
Milou doodmoe eergisteren samen met cnk:
[ afbeelding ]
En met Snoetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haiquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
Wrm niequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mm..ik weet niet of dat voor mij zo'n slim plan is!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
En die sokken kunnen echt niet culleke
Mijn oude kat, Wiske, kwam meteen kopjes tegen de kids geven als ze huildenEn was dan niet van ze weg te slaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |