Wat is Tjendol?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben Karrel en mij lievelingseten?
IJs en Knakworsten.
Oh ja bij ijs dan niet de vruchten smaken. Op kers na natuurlijk, maar das logisch.
Verder vooral Italiaans en Indisch (mijn vriendin is een halfbloed)
Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven Tjendol maken. En ik maak, al zeg ik hetzelf, heerlijke lemper!
hyves?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben Karrel en mij lievelingseten?
IJs en Knakworsten.
Oh ja bij ijs dan niet de vruchten smaken. Op kers na natuurlijk, maar das logisch.
Verder vooral Italiaans en Indisch (mijn vriendin is een halfbloed)
Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven Tjendol maken. En ik maak, al zeg ik hetzelf, heerlijke lemper!
Ik moet toch wat vragen! En voordat Steer het vraagt en zichzelf belachelijk maakt, doe ik het maar!quote:
Ja ik heb hyves, en een Fobo.quote:
de eerste zegt me niet zoveel , maar dat lemper klinkt wel alsof ik zoiets lustquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is tjendol.
Dit is lemper.
Ik heb een recept van de moeder van mijn vriendin. Overigens zonder bananenblad. We eten het ook niet als tussendoor, maar in een ovenschotel. Met daarnaast een salade van komkommer, zilveruitjes en atjar tjampoer.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet toch wat vragen! En voordat Steer het vraagt en zichzelf belachelijk maakt, doe ik het maar!
De vulling van de lempers is redelijk hetzelfde, en de rijst met kokosmelk ook. Nu nog wat bedenken op die bitchin' bananenbladerenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is tjendol.
Dit is lemper.
Ik heb een recept van de moeder van mijn vriendin. Overigens zonder bananenblad. We eten het ook niet als tussendoor, maar in een ovenschotel. Met daarnaast een salade van komkommer, zilveruitjes en atjar tjampoer.
Dat is overigens niet het recept dat ik heb hoor. Ik had gewoon effe ge-google-ed naar lemper.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vulling van de lempers is redelijk hetzelfde, en de rijst met kokosmelk ook. Nu nog wat bedenken op die bitchin' bananenbladeren
Lurkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja ik heb hyves, en een Fobo.
Ik werk het hele weekend door. Maar vanavond ga ik met een vriendin bij een andere vriendin eten, leuk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bijna
En wat schaft de pot vanavond?
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geledenquote:
succes met de tentamens zo D_Hquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geleden
Denk erom, om aminozuren te synthetiseren via een sold phase barriere moet je altijd van rechts naar links náár de butoxycarbonyl-groep werken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst tentamens. Ga straks naar Nyenrode om nog een beetje te ontspannend. Zit hier bijna met trillende handjes. Moet echt weer ff wennen aan tentamens. Lang geleden
Succes D_H!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |