quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn tarief gaat weer verder omhoog CNK
Gevarengeld
Wel het kommaatje op de juiste plek zetten hey...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
Dus 140.625 per uur?
Zit nu ff lekker aan een bordje nasi
Wat heeft ze gedaan??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Motorbloempje is gebanned...
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is een week weg in elk geval.
[Forum] Banmeldtopic
Ik was al in haar history aan het kijken....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.
En ik ga nu lekker asociaal met mijn dochter een lekker dutje doen. Gewoon. Op vrijdagmiddag terug naar bed. Heerlijk!
Oh heerlijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
En ik ga nu lekker asociaal met mijn dochter een lekker dutje doen. Gewoon. Op vrijdagmiddag terug naar bed. Heerlijk!
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Liggen rellen in het dieettopic natuurlijk, hihi.
Wat een luxequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen, ach ik snap de helft van de ban's hier op fok niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triest![]()
Genietze van je tukkie
ja he? erg leuk modden ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb net even een stukje zitten lezen in het dieettopic, omg wat triest![]()
uhuh....vond het wel kostelijk om te lezen wat die Miss_s ofziets schreef. Wat een blaaskaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? erg leuk modden ookdie vrouwen (niet allemaal hoor ) daar zijn echt nasty..
Heb je ook het topic daarvoor gelezen, over de zwangerschap van freecell?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh....vond het wel kostelijk om te lezen wat die Miss_s ofziets schreef. Wat een blaaskaak
Pinda-olie.quote:
Ik zit nu alleen, maar met de deur op slotquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:03 schreef Isabeau het volgende:
CnK wat een idiote situatie! Maar goed dat jij, stoere grote man, die enge en gemene man hebt afgewimpeld
oh, dus geen macademia-nut-olie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pinda-olie.
En DE, ik ben verdikkeme niet nasty, ik probeer gewoon een paar kilo kwijt te raken![]()
De AH heeft het volgens mij wel standaard in het assortimentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh, dus geen macademia-nut-olie?
damz moet ik ook nog aar de toko, of verkopen ze dat ook bij de ah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |