quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
Kantklossen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, op je knietjes de vloer boenen?? Jij liever dan ik, doe liever andere dingen op mn knieën
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of veters strikken...
Nee, wel een Linda en een Marie-José!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein! Heb jij misschien een zus die Katrijn heet?
Ik heb ook een zusje die Linda heetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, wel een Linda en een Marie-José!
Misosoepquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Perruche het volgende:
o slecht, dubbel.
Ik ben thuis, heb net misosoep gekocht ben benieuwd
ik ga zo ook de vloer boenen, maar NIET op mn knietjes...!!!!!
Zal wel een pittige tante zijn danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb ook een zusje die Linda heet![]()
Maargoed ik had gisteren dus een gesprek met de nieuwe juf van Milou over het plan van aanpak en de evaluatie, en ik moest heel sterk aan jou denken....jullie hadden zusjes kunnen zijn
Bah! Nee, gelukkig hebben mn ouders een hulp want schoonmaken...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Is het Nationale Vloerboendag??
ikke niet!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
wie niet
Weer een lekkerbekje gescoord. vanavond maar weer brood eten.
Dat waren toch geen vreemde gedachten? Vind ik eigenlijk doodnormaal!quote:
Tezzjuhhhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef Tezz het volgende:
In huize Tezz zo'n 10 minuten geleden.....:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Nyn als jij op je knietjes gaat dan kunnen we zoenen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
En als jij op je knieën gaat, kan je heel iets anders doen bij Nynke!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
YWquote:
Nynke dr knieën likken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als jij op je knieën gaat, kan je heel iets anders doen bij Nynke!
Dat is juist lekker joh!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Moet die hagelslag enzo er niet pas op nadat de koekjes gebakken zjin??
Lijkt me zo smelten in de oven..
ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook braaf in woord en gedachte hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef SiGNe het volgende:
niet met je bloesje, maar wel met je veertjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ook![]()
wil je vekering met me bloesje
Beter likken op een plek waar het jeukt, of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:
Het is maar goed dat ik even lunchen was...Ik houd niet van mannen die m'n knieen likken, daar ben ik nogal kietelig!
Als het daar jeukt zou ik het ook niet likken eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter likken op een plek waar het jeukt, of niet?
My boy lollipopquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Beter likken op een plek waar het jeukt, of niet?
Nee joh, dat zijn van die knoerharde 'Baukje' versiersnoepjes. Je breekt er je tanden zowat op, dus met 20 minuutjes in een oven op 160 graden veranderen ze echt niet van vorm!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Mijn russisch-sprekende vriendinnetje staat op online op msn, dus ik kan het haar even vragen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
Hier iemand aanwezig die Russchis spreekt?
Ze reageert niet direct. Heeft het haast? In dat geval: Stereo's ex is toch ook russisch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik zoek adresgegevens, telefoonnummer, fax en email plus de naam van de editor-in-chief van deze site: wwww.newsru.com ! Zou top zijn als ze dat kon uitvinden!
* Liejannuh lurkt mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, rapport is zo goed als af
Maarre, daar kom ik niet voor. Stereo, waar had je ookalweer dat recept voor soda bread vandaan? Die zonder wijnsteenzuur?
Ik wil m zondag weer maken.
Heeft iemand nog een leuk idee voor lekker eten voor vanavond? Niet veel tijd om te koken, moet wel lekker zijn
Nee, heeft helemaal niet zoveel haast...als ik het nit vind is het ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze reageert niet direct. Heeft het haast? In dat geval: Stereo's ex is toch ook russisch?
Je schrijft het al wel iigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
Hier iemand aanwezig die Russchis spreekt?
quote:Gastronomisch arrangement
Chef-kok Timo Muntz stelt dagelijks een nieuw menu samen waarin hij de mooiste ingrediënten combineert met zijn creativiteit en finesse. Wilt u genieten van zijn kookstijl en daarnaast ook nog eens ontspannen genieten van Merlet en haar omgeving ontdekken met een overnachting en ontbijt? Reserveer dan het Gastronomisch Arrangement.
Het arrangement is alsvolgt samengesteld:
Een welkomstcocktail "Merlet"
Eén overnachting in een kamer naar keuze
Ontbijt geserveerd in ons restaurant
Gastronomisch 5-gangendiner in Restaurant Merlet
Gebruik van zwembad, sauna en ander hotelfaciliteiten
Gratis gebruik van hotelfietsen
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/sodabread_82421.shtmlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, rapport is zo goed als af
Maarre, daar kom ik niet voor. Stereo, waar had je ookalweer dat recept voor soda bread vandaan? Die zonder wijnsteenzuur?
Ik wil m zondag weer maken.
Heeft iemand nog een leuk idee voor lekker eten voor vanavond? Niet veel tijd om te koken, moet wel lekker zijn
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we al zin in weekend jongens?????????????????????
Thanks, hon!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/sodabread_82421.shtml
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lust je risotto?
Ik werk trouwens gewoon thuius, vandaag.
Daar ben ik ook een keer een weekendje geweest met m'n ouders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we al zin in weekend jongens?????????????????????
Ik wel, lekker naar www.merlet.nl het hele weekend![]()
Heel vervelend allemaal :
[..]
Ik ga over een half uurtje, denk ik. Even een pauze om te rennen, dan weer tikkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Nog zin om een rondje te rennen straks? Dan gooi ik mn schoenen in mn tas.
Dat ga ik niet halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje, denk ik. Even een pauze om te rennen, dan weer tikken
Dat lijkt me wel verstandig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:52 schreef ColdFeet het volgende:eigenlijk heb ik nog niet gegeten vandaag... Misschien eens een bakje yoghurt nemen ofzo
Ben je naakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Ik moet nog allerlei dingen doen hier, dus het duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ikd at wel doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een dirty mind! Meer een opmerking voor D_H!!
Das waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou het gewoon doen.
Hoe eng kan iemand zijn met een roze motor?
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ik dat wel doen?
Een klein beetje intimidatie is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das waar!![]()
Maar, hij is ook een van de enige mannen die langer is dan dat ik ben, dat vind ik ook wel weer heeeel intimiderend!
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?
Nee joh, je moet gewoon gaan! D_H doet stoerder dan ie is. Maar als je kan kiezen, stap dan niet in bij m in de auto!
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de autoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer eens piano spelen nu. Dat ding heb ik de afgelopen maanden echt verwaarloosd.
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrailsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de auto
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrails
Electrische piano's zijn wel leuk, ex heeft er 1. Leuk speelgoed. Vooral als er een koptelefoonaansluiting op zitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.
Ik zou niet eens weten hoe ik een echte piano hier boven krijg.
Jaquote:
Is MrCF er niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
JaNet gedoucht na het rennen.
En nu wil ik graag een massage want het bovenste deel van mijn rug zit helemaal vast
Ahhhhh typisch geval van ongesteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen een verjaardag in Delft. Heb ik nu eigenlijk nog niet zo'n in in.
Heb sowieso ff geen zin in iets nu. Als ik een vrouw was zou ik een DVD van Desperate Housewives opzetten en een doos bonbons leegvreten nu.
Ah, Bloes heeft jou ten huwelijk gevraagd destijds?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
Ik zal nooit op mijn nieën gaan voor iemand.
Nee joh, SOL is in het weekend altijd bij CNK in Dordrecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:28 schreef Tezz het volgende:
Als je in Delft komt kun je wel ff bij SOL op de koffie!
Dan pak je toch een dood bonbons en een DVD van AC ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Heb sowieso ff geen zin in iets nu. Als ik een vrouw was zou ik een DVD van Desperate Housewives opzetten en een doos bonbons leegvreten nu.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan pak je toch een dood bonbons en een DVD van AC ofzo?
Inderdaad, dat klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, Bloes heeft jou ten huwelijk gevraagd destijds?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Een echte man vraagt zelf. zegt ja, terwijl de tranen in zijn ogen staan
Sorry Steer! Was een foutje, een typo... Ik bedoel natuurlijk een doos. En nu speciaal voor jou een extra grote doos chocola.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard, uit de tijd dat ik nog geen kindje had !
Voor iemand met een kind kom je verdacht weinig in /74 trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard, uit de tijd dat ik nog geen kindje had !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor iemand met een kind kom je verdacht weinig in /74 trouwens
Nuff saidquote:Lein zegt:
zij gelooft in mij
Lein zegt:
brrrrrrr
O_o * Ach? zegt:
dat is nederlands trots joh
Lein zegt:
nederlands trots aan mn harige reet
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind je horloges ook niet mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef Euc- het volgende:
Nuff said
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind je horloges ook niet mooiWat dat betreft kan je echt mn bolle reet likken!
Eerst bij jezelf beginnen denk ik dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een dagje mee bezig willen zijn. Samen met mn hete wax en harsstrips
Zodra jij uit eerste hand verneemt hoe harig mijn bolle reet daadwerkelijk is, mag je daar grapjes over maken. Deal?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodra jij uit eerste hand verneemt hoe harig mijn bolle reet daadwerkelijk is, mag je daar grapjes over maken. Deal?
Je zegt het zelf..quote:Lein zegt:
nederlands trots aan mn harige reet
Ik heb evenveel haar op mn reet als jij op je tanden. Glad, dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:01 schreef Euc- het volgende:
Je zegt het zelf..
ont·ken·nings·fa·se (dev)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb evenveel haar op mn reet als jij op je tanden. Glad, dus.
Ohja, begin tegen mij over rouwprocessen. Ik werk met depressieve mensen. Rouwprocessen zat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:04 schreef Euc- het volgende:
ont·ken·nings·fa·se (dev)
1 fase in een rouwproces waarin men het gebeurde domweg ontkent
Met jou is álles gezellig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef AKnynke het volgende:
Gezellig hier zeg..
Dom bezig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb zo'n rare tik dat ik 's avonds wel eens een uur lang naar de goedkoopste webshop aan het speuren ben voor een product dat ik online wil kopen en dan 5 EUR bespaar, terwijl ik in dat uur ook gewoon wat freelance werk had kunnen doen en daarmee 25 EUR had kunnen verdienen.
Hoe heet zoiets ook alweer? Zelfde wanneer je naar de andere kant van de stad rijd met de auto om 2 EUR te besparen op een nieuwe rekenmachine ofzo, terwijl je dan al 5 EUR aan brandstofkosten maakt enzo.
De wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister MJ a la 2008
Klinkt nog niet eens zo slecht
Michael Jacksonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
De wat?
Ik ben Soledad van Astor Piazzolla aan het luisteren. Prachtig in de quintet uitvoering.![]()
![]()
beetjequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik doe wat steer hoorde te doen, op de bank hangen en chocolade vreten....En ik ben nieteens ongesteld.
Goed dat ik morgen weer mag sporten..
* Bluezz legt Lein snel inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg dr een epileptisch insult van
Met koptel. is het best te roggelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
de 2008 versie van MJ moet zo de prullenbak in. Geen moer aan en dan ook nog will i am die mee doet
Oe, ik weet, ik weet: de stabiele zijligging.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Lein snel in
[ afbeelding ]
Vanwege het vrouw zijn..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Waar komt je chocolade-behoefte dan vandaan?
* Leintjeuh kotst over steer heenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, ik weet, ik weet: de stabiele zijligging.
* Stereotomy checkt nog even met twee vingers in Lein's mond of ze geen kauwgom of haar eigen tong inslikt
* Stereotomy haalt snel een bekertjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh kotst over steer heen
Vingers in mn keel...![]()
* golfer maakt mental note:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh kotst over steer heen
Vingers in mn keel...![]()
Scherp +1 !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
/golfer maakt mental note:
geen deep throat voor Leintje.
4? Ik zit gewoon op dezelfde paginaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
omg ben ff niet achter de comp en jullie zijn al 4 pagina's verder![]()
voor borisz
HEUJ! Ik doe best deep throat! Zolang het maar geen vingersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef golfer het volgende:
* golfer maakt mental note:
geen deep throat voor Leintje.
Ik dacht dat jij nooit dronk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef FleshWound het volgende:
Ja hoi, ik lurk nog steeds mee hoor, maar ik heb het te druk om te posten.
Ik denk, ik zeg even wat, dat jullie niet denken dat ik een beetje dood ben. Of zo. Je weet wel.
Niet dat jullie nu gelijk moeten denken dat ik gedronken heb hoor.
Nee.
Ik heb gewoon een glaasje tentamens-goed-afgesloten-wodka genomen. Of twee. Of meer. Maar dat mag, als je je tentamens goed hebt afgesloten. Goed he. Ja.
Drankquote:
dat kijk ik wel zo even online terugquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:
Borisz, sportjournaal nu: veel kritiek op van Geel!
Maar, dat moet ook wel duidelijk geweest zijn......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef FleshWound het volgende:
Ja hoi, ik lurk nog steeds mee hoor, maar ik heb het te druk om te posten.
Ik denk, ik zeg even wat, dat jullie niet denken dat ik een beetje dood ben. Of zo. Je weet wel.
Niet dat jullie nu gelijk moeten denken dat ik gedronken heb hoor.
Nee.
Ik heb gewoon een glaasje tentamens-goed-afgesloten-wodka genomen. Of twee. Of meer. Maar dat mag, als je je tentamens goed hebt afgesloten. Goed he. Ja.
Jij ook al? Akelig heh...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik niet! Ben al sinds woensdag nuchter!
Lievquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ahhh Milou was gister zo lief in het ziekenhuis...dametje is een echte clini-clown, ze vrolijkt iedereen op met haar opgeruimde en stralende persoontje
Nee hoor...heb een tijdje wat veel gedronken, dus om eens te minderen is helemaal niet erg.quote:
Welneeeeeeee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge, ik zit met Euc- op msn, waar heeft die dirty little perv het over? Seks, natuurlijk. *zucht* mannen...Ze willen allemaal het zelfde.
Ik ging direct terugbladeren om te bewijzen dat jij erover begon, maar ik reageerde op jouw opmerking dat je DP deed hier op Fok.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge, ik zit met Euc- op msn, waar heeft die dirty little perv het over? Seks, natuurlijk. *zucht* mannen...Ze willen allemaal het zelfde.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef Euc- het volgende:
Ik ging direct terugbladeren om te bewijzen dat jij erover begon, maar ik reageerde op jouw opmerking dat je DP deed hier op Fok.
Ben dus weer busted![]()
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef FleshWound het volgende:
Welneeeeeeee.
Oh, maar dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...
Of nog erger: ze zeggen het niet maar maken er toespelingen op
ik sinds maandag. tijd om daar verandering in te brengenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik niet! Ben al sinds woensdag nuchter!
Teasen en vissen vind ik prima. Als er maar wat van komt. Ik kan er echt niet tegen als iemand je al de halve avond aan het opgeilen is en dan weg loopt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
Doe ik zelf ook regelmatig trouwens...beetje teasen..
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor...heb een tijdje wat veel gedronken, dus om eens te minderen is helemaal niet erg.
Is ook goed voor het gewicht. Al doet mij chocoladedrang daar niets goed voor...
Ja, vreselijk is dat he. Mannen die niet gelijk bovenop je duikenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...
Of nog erger: ze zeggen het niet maar maken er toespelingen op
Unicorn power!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie de Perry Bible Fellowship al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn heh, ziek zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloNog 2 eraf en ik heb mijn redelijk perfecte figuurtje weer terug
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef FleshWound het volgende:
Ja, vreselijk is dat he. Mannen die niet gelijk bovenop je duikenEn toespelingen, bahbah.
Nee, dan meisjes.Altijd fleurig en glimlachend en ze zijn ook zó waarderend altijd. Meisjes
bij mij mag er ook 5 kilo afquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloNog 2 eraf en ik heb mijn redelijk perfecte figuurtje weer terug
Ik heb hier nog ergens dat nummer op CD en in stripvorm liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meisjes zijn 't allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van 't Groenewoud het gezegd heeft
Meisjes zijn 't allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van 't Groenewoud het gezegd heeft
Dat je t weet, heh!
Mag ik de jouwe hebben? Bij mij mag er nog acht kilo bijquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb hier nog ergens dat nummer op CD en in stripvorm liggen
Maar Lein, als jou zo op foto's zie (ja, ik heb op je hyves gespiekt) dan hoeft dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier op zich 25, totaal. Nog 18 te gaan dus
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Maar Lein, als jou zo op foto's zie (ja, ik heb op je hyves gespiekt) dan hoeft dat helemaal niet!
Bij mij mag er een kilo of 2 vanaf, maar alleen van m'n buik. En dat is lastig te bewerkstelligen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier op zich 25, totaal. Nog 18 te gaan dus
58 kgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Dan blijft er niets meer van je over
Barack Obama heeft me een valentijnskaart gestuurd! Het is waar want het staat op internetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Andere volkomen nutteloze webpagina:
http://barackobamaisyournewbicycle.com/
Dan ben je óf heel kort, óf slank gebouwd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Ik begin op m'n ouwe dag ook een buikje te krijgen. Moet er maar binnenkort met wat sporten een kilo of 5 af zien te krijgen.
Ben voor het eerst van m'n leven boven de 70 kg. aangeland.
Was het maar kutgips, dan had je er nog wat aan gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Euc- het volgende:
Kwa gewicht zit ik perfect, nu alles nog ff ombouwen naar spieren, mn hele sixpack is verdwenen door dat kut gips![]()
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Barack Obama heeft me een valentijnskaart gestuurd! Het is waar want het staat op internet
Alexander Pechtold begon zijn politieke carrière in Leiden. Hij is dus tofquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!
Was dat die kaart die je niet open kreeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!
Neehee..dat was een e-card, waar mijn computer geen zin in had.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was dat die kaart die je niet open kreeg?
Waren er trouwens nog toffe vrouw-mensen op het toneel gister? en hoe stond het met de kater vanmorgen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was dat die kaart die je niet open kreeg?
Jammerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef AKnynke het volgende:
En dat was een kwartet!
Niet dus...![]()
Beterschap Lein...lekker slapen!![]()
Die heb ik in het zuiden nog nooit gezien. Toen ik als ober werkte als bijbaan in het noorden was dat toch de meest voorkomende mix met cola.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb trouwens zin in Beerenburg.....
Ze hebben hier ook alleen maar sonnema beerenburg in de winkels...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die heb ik in het zuiden nog nooit gezien. Toen ik als ober werkte als bijbaan in het noorden was dat toch de meest voorkomende mix met cola.
Trusten Lein!
Oh, je vroeg het ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waren er trouwens nog toffe vrouw-mensen op het toneel gister? en hoe stond het met de kater vanmorgen?
Ik kén alleen maar Sonnema Beerenburg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook alleen maar sonnema beerenburg in de winkels...![]()
Oei, piem0ls op tv...
Boomsma is veel lekkerder..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kén alleen maar Sonnema Beerenburg.
Al die Urkers dronken het in het restaurant waar ik werkte.
Mijn ouders hebben een Nederlandse vriendenkring die louter bestaat uit Friezen (toeval). Als die op visite komen bij een verjaardag bijvoorbeeld beginnen ze altijd in het Nederlands, maar tegen de middag aan zitten ze allemaal Fries te praten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Boomsma is veel lekkerder..
Hooghoudt is ook te doen, maar dat komt uit Groningen..Als echte Fries mag ik dat natuurlijk niet drinken..
Penny wise, pound foolish.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe heet zoiets ook alweer?
Ik kan geen fries.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Nederlandse vriendenkring die louter bestaat uit Friezen (toeval). Als die op visite komen bij een verjaardag bijvoorbeeld beginnen ze altijd in het Nederlands, maar tegen de middag aan zitten ze allemaal Fries te praten.
'k zocht eigenlijk de Nederlandse wetenschappelijke naam daarvoor maar toch bedankt.quote:
Toen ik klein was logeerde ik vaak met een vriendje bij kenissen in Dokkum. En dan gingen we kanoën in de groene grachten van Dokkum (algen). En natuurlijk een bezoekje brengen aan de Bonifatius vijver.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik kan geen fries.![]()
Gesprekken met de familie zijn altijd lachwekkend. Mijn oma praat Leeuwards, wat weer anders is, de rest van de familie spreekt Fries, en ik spreek Nederlands...
nee P&Wquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Iedereen naar piem0ls op TV aan het kijken?
* AKnynke zet Steer en DH mode aan:quote:
http://borisz.hyves.nl/ ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
ja en nee
ik heb hyves alleen doe er niks mee.
Geduld geduld...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, waar blijven eigenlijk de carnavalsfoto's?
hoe oud ben jij eigenlijk? ik denk ongeveer net zo jong als ik?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik Breezersletjes had toen ik 16 was, maar toen waren er nog geen Breezers
Nee, volgens mij een jaartje of 3-4 ouder.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk? ik denk ongeveer net zo jong als ik?
Zo oud al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij een jaartje of 3-4 ouder.Jij bent 22 toch?
Gister op toneel was er trouwens een meid die eruit zag als 23-24 maar die was dus gewoon al fokking 29.Psychologiestudentje, na al jaren gewerkt te hebben.
Ik vier nooit verjaardagen maar toch word ik elk jaar een jaartje ouder.quote:
ah maar nee joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vier nooit verjaardagen maar toch word ik elk jaar een jaartje ouder.
En zó oud is het nou ook weer niet. Jij bent maar 15% minder oud dan ik.![]()
En trouwens, CF is even oud als ik. En die is zeker niet oud.![]()
Oh de Duutser, hoe is het daar mee trouwens? Of heb je na die Blitzkrieg helemaal niets meer van hem vernomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee joh.
De Duutser, die is pas oud..heb een vriendin die onlangs 29 geworden is, dat is pas oud.
En Golfer, dat is een fossiel!
Die heb ik al lang niet gesproken. Zat er straks over na te denken hem te bellen, maar toen was het al te laat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh de Duutser, hoe is het daar mee trouwens? Of heb je na die Blitzkrieg helemaal niets meer van hem vernomen.![]()
Ach, het lijkt me dat hij een nacht met jou toch zeker moet kunnen herinneren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gesproken. Zat er straks over na te denken hem te bellen, maar toen was het al te laat!
Met te laat bedoelde ik alsin tijd te laat...Als in geen mensen meer bellen na 2200 uur. 2300 kan ook nog, maar daarna is het schluss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, het lijkt me dat hij een nacht met jou toch zeker moet kunnen herinneren.![]()
Wacht, dit gaat weer de kleffe kant op.![]()
Ik heb net Euc en Den Haag al naar bed geschopt op msn..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen ff heel veel studiewerk verzetten, en dan 's avonds naar verjaardag in Delft en dan dezelfde avond weer terug. Treinen. Jeuh.
't is ook bedtijd voor jou Nyn!
So its just you and me left over!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef borisz het volgende:
zo giel maar ff aanzetten.
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
So its just you and me left over!
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar het kwam er zo niet uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met te laat bedoelde ik alsin tijd te laat...Als in geen mensen meer bellen na 2200 uur. 2300 kan ook nog, maar daarna is het schluss.
Die van mij is nu afgelopen. Indrukwekkende film!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijn
en vrouw...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
En niemand heeft nog commentaar geleverd op mijn nieuwe Hyves foto.Als ik lang en blond zou zijn geweest hadden D_H en Euc er allang op lopen geilen.
Tof!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, en vrouw.![]()
Ik had alleen eerst mijn hoofd eraf geknipt en als Hyves-avatar gebruikt. Maar vanwege het gezeur om foto's toch maar de hele foto erop gekwakt.
Locatie is de muziekwinkel bij Vredenburg, Utrecht. Bij een Alan Parsons-concert met een paar vrienden de muziekwinkel binnengelopen, achter de piano gekropen en een paar nummers gespeeld (en een vriend gezongen!). De verkopers snapten er niets van, pas na het tweede nummer hadden ze door dat we voor het Alan Parsons-concert kwamen.
Dat zag ik.quote:
Nope, we bewaren de rest voor na het weekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijn
Woeiii Alan Parsonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Steer, die pianowinkel @ vredenburg, heb ik ook nog een keer zitten spelen
Alan Parson mmmmm lekker man!!
Oh en neem jij ook een keer MSN, ja he, ja
neuhhh, morgen vroeg weer opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:44 schreef borisz het volgende:
[..]
das waar
gooi er een drankje in en je bent zo weg
Oh leuk! lekker neuzen en spullen graaien, altijd feest..........Have fun !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:07 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag naar dehuishoudbeurs
met/voor mn
moedertje
.
gezellig, metro 51 in Amsterdam is al omgetoverd tot oma lijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:07 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag naar dehuishoudbeurs
met/voor mn
moedertje
.
Gooie murgehquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:51 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen!
Ook weer wakker. Had de wekker voor de zekerheid om 1100 gezet, en dat was wel verstandig!
Ff ontbijten, krantje lezen en dan boodschappen doen..
@ Golfer en Bluezz: Veel plezier!
Hier ook niet alleen als we weg moeten of moeten werken, anders kijken we de ochtend echt niet vrijwillig aan hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fris en fruitig en ochtenden gaan niet samen hier.
Het is al middag hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fris en fruitig en ochtenden gaan niet samen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |